Re: [zmoniskai] Fwd: sveiki, perskaitykite, jei galite: re:

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 7 , Jul 4, 2008
      labas dar ish Belgijos.

      na taip, ish tikruju idomus zmogus tas ANDRIUS ish Birzhu, surinko tiek reikalingu stochiu ir laikrashchiu i viena vieta, l.grazus dizainas - drugelis-spiechius
      ir dare tai vienas ---   mums tokie zmones reikalingi))  maniau kad ash vienas toks durnas kad darau kazka vienas
      nesitikedamas pagalbos:)

      dazniausiai tik tokie vienishiai ir gali kazka padaryti..;;

      o komanda, tuo tarpu - labai netobulas tvarinys.
      Chia konferencijoje beje isiskalbejom su amerikiechiu advokatu apie komanda, jis tvirtina kad ji kilusi ish VENECIJOS?
      Taigi komanda - pirkliu ishradimas, o ash maniau - amerikonu beisbolo monas....

      Tai ANDRIAU NEVERK? ACHIU UZ NUORODA dalyvauk MINCHIU sode ir tikuosiu /TIKIMES/ tave kaip nors paremti. RASHYK? ISHSIAISHKINSIM KAS PER IDEJA?  ir kaip ja galime padet paskleisti.   GAL per Uzhupi, YRA IR TOKIA GALIMYBE;

      tomasz

      2008/6/30 Irena Buinickaitė <irena.buinicka@...>:
      Tikiuosi kad tai idomu ir vaikinas tiesiog musu komandos narys,r pritari, Tomai?

      Message 2 of 7 , Jul 5, 2008
        Sveiki cia Vytas is uzupio,
        organizuoju uzupio ekoturgu kur noriuciu surinkti zmones su ekologiska EKOLOGISKA sainia, jumoro jausmu, muzikuojancius nu ir auginancius ir perkancius ekologinius produktus kas galetu prisijungti.
        Su pagarba
        Vytas
        P.S.

           http://groups. yahoo.com/ group/zmoniskai/ join
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           mailto:zmoniskai-digest@ yahoogroups. com
           mailto:zmoniskai-fullfeatu red@yahoogroups. com

           http://docs. yahoo.com/ info/terms/

      • Tomas Šiaulys
        Message 3 of 7 , Jul 5, 2008
          O ar yra kažkas tokio, kaip užupio naujienų gavimas el. paštu? Nes
          praeitą turgų tai pražiopsojau...
        • Irena Buinickaitė
          Message 4 of 7 , Jul 6, 2008
            Puikus sumanymas.Vytai,noriu suorganizuoti tiesiogine transliacija
            ketvirtadieni is sio orginalaus turgaus ir taip prisideti prie sios
            atrakcijos platinimo ir populiarinimo.Ar tam nepriestarausit?Reiketu
            aptarti ..Irena

            2008/7/5, Tomas Šiaulys <nykstukas9@...>:
            > O ar yra kažkas tokio, kaip užupio naujienų gavimas el. paštu? Nes
            > praeitą turgų tai pražiopsojau...

          • egle
            Message 5 of 7 , Jul 7, 2008
              Ok darom, kada tau patogu ?

> [...]
              aptarti ..Irena

              2008/7/5, Tomas Šiaulys <nykstukas9@...>:
              > O ar yra kažkas tokio, kaip užupio naujienų gavimas el. paštu? Nes

              Links

              Message 6 of 7 , Jul 7, 2008
                Galetume susitikti rytoj,po pietu,t.y po 15 val.Lauksiu skambucio kur Irena