Re: [zmoniskai] Išjudinkime kitas Minčių s odo grupes

  • egle
    Message 1 of 5 , Jun 7, 2008
      Nemazai psichologu mano kad nusikaltelis tai nerealizuotas menininkas, kurio charisma ar kurybine energija stipresne uz istatymo baime , manau galima butu padaryti eksperimenta (as jau ji tiesa sakant pradejau) uzupiovskiems bandiugoms suteikti galimybe kurybiskai reisktis. Su vienu is gatves lyderiu pradejom kalbeti apie mena tai po kurio laiko pasake kad nori stoti i dailioska. Gal kas noretu prisijungti savo galimybiu ribose?

      Message 2 of 5 , Jun 7, 2008
        Mini pastebėjimai: kriminologijos mokslininkai yra nustatę, kad
        nepilnamečiams, linkusiems į nusikaltimus, ypač gerai suveikia
        aplinka, kurioje yra arklai bei laivas (uždara aplinka, kai aplink
        vanduo). Taip pat nusikalstama mažiau ten, kur aplink ideali tvarka
        (pavyzdžiui, mokykloj baltos baltos sienos). Rašau dėl to, kad
        kriminologija domėtis teko 10 m.
        JM

        Jolita
        el. paštas: jolita.malinauskaite@...
        skype adresas: olita.mali
      • Tomas Šiaulys
        Message 3 of 5 , Jun 7, 2008
          Gal net truputi pakeičiau savo kategorišką įsivaizdavimą. Ačiū už
          išsakytas nuomones.
        • Tomasz Czepaitis
          Message 4 of 5 , Jun 7, 2008
            Čia aš paprieštarausiu; ideali tvarka būna, anot vieno šviesuolio, raganos namelyje, o ne fejos sodelyje. Baltos baltos sienos tipiškos ligoninėms, durnanamiams ir... hm... mokykloms. Taip pat dzen-budistų lavinimo kambariams.

            Taigi, ko mes (kas tie mes? - visuomenė? o kas ta visuomenė - nenusikalteliai? o tai mes nenusikalstam, ar tik mokam gerai paslėpti nusikaltimus?) norime - išugdyti "prisukamą apelsiną", kaip Berdžeso romane, ar kažką kitą - asmenį?

            Mat daugelis bausmių, skirstomų teismuose, yra Žmogiškai nepagrįstos. Vargšam, nužudžusiam žiaurų darbdavį, skiriama 15 m. bausmė, kokiam nelaimėliui, nužudžusiam iš pavydo mylimą moterį-koketę-intriganę, taip pat ne mažiau, tuo tarpu jam gal reikėtų atsigauti kur prie vandens, paglostyti žirgelį...:) ir suprasti kad vis tik žudyti negerai, nors gal kitos išeities ir nebuvę.

            Dar x Taigi: visiems mums tie Įstatymai kelia problemų, atsisakyti jų anarchizmo pusėn mes nenorime, o ir tai niekur nevestų, vykdyti skrupulingai negalime dėl savo žmogiškos prigimties; be to jie mums nesimpatiški, nes yra šalti, ir neliečia mūsų vidaus, taip kaip gali paliesti Dekalogas ar Kristaus pamokslas.

            Tad nors nedievinkime Justicijos kaip paskutinės instancijos. Mūsų žmogiškos simpatijos gali būti ir "nusikaltelio" (teisiamojo) pusėje, žinome daug tokių atvejų, nekalbu apie baisiąją Sovietiją, kalbu apie demokratines šalis.

            Betgi turėti tokią policiją kaip Anglijos Bobby'iai būtų neblogai (bet ne tokią, kaip Anglijos muitininkai:)

            Tomasz

            Sveiki,

            Message 5 of 5 , Jun 8, 2008
              Ligoninės jau nebėra tokios baltos - jas truputi perdažo. Nes buvo
              nustatyta, kad balta spalva kelia sumišimą ar kaip ten.

              A. Guoga sakė: "Užtenka pamatyti ant seklumos užplaukusį laivą, kad
              galėtum spręsti, kad jo kapitonas niekam tikęs" (gal ne visiškai
              tiksli citata) Dar jis sakė, kad jūs esate savo gyvenimo vairininkai.
              Manau, kad žudikas yra žudikas, o įstaymas yra įstatymas. Ir bausmė 15
              metų, manau, yra žmogiškai pagrįsta.