zmoniskai@yahoogroups.com, Vilmantė Lapeikienė pak vietė jus susikurti „Gmail“ paskyrą

  • Vilmantė Lapeikienė
    Message 1 of 1 , Jan 13, 2013
      Aš naudoju Gmail ir pamaniau, kad galbūt jį išbandyti norėsi ir tu. Tai yra kvietimas susikurti sąskaitą.

      Esate pakviesti į „Gmail“!

      Vilmantė Lapeikienė pakvietė jus susikurti „Gmail“ paskyrą.

      „Gmail“ yra nemokama „Google“ el. pašto paslauga, sukurta remiantis idėja, kad el. paštas gali būti intuityvus, produktyvus ir smagus. „Gmail“ yra:

      Mažiau šlamšto
      Neleiskite nepageidaujamiems pranešimams patekti į gautuosius naudodami „Google“ moderniąsias technologijas.

      Daug vietos
      Pakankamai vietos, todėl niekada nebereikės ištrinti kitų pranešimų.

      Integruotieji pokalbiai
      Naudokitės teksto ir vaizdo pokalbiais su Vilmantė Lapeikienė ir kitais draugais realiuoju laiku.

      Prieiga mobiliesiems
      Skaitykite el. laiškus, kad ir kur būtumėte, naudodami „Gmail“ savo mobiliajame telefone.

      Galite importuoti net kontaktus ir el. laiškus iš „Yahoo!“, „Hotmail“, AOL ar bet kurio kito žiniatinklio el. pašto arba POP paskyros.

      Sukūrus paskyrą, Vilmantė Lapeikienė bus pranešta apie naują jūsų „Gmail“ adresą, todėl galėsite lengvai palaikyti ryšius. Sužinokite daugiau arba pradėkite!

      Prisiregistruokite

      Google Inc. | 1600 Ampitheatre Parkway | Mountain View, California 94043