Linkėjimai iš Vilniaus

    Message 1 of 1 , Dec 18, 2012
      Sveikinu artėjančiu (o gal jau praėjusiu) gimtadieniu, jis kažkur netoli
      .Iš vienos pusės negerai tiksliai nežinoti draugų tikslių gimimo dienų, iš
      kitos pusės, kaip matematikas matematikui norėčiau priminti, kad
      kalendorius, jo dienos - tai tiesiog susitarimų rezultatas... daug
      svarbiau kad aš tave kartas nuo karto, nedažnai bet pastoviai prisimenu ir
      linkiu kad tavo gyvenime gero būtų daugiau nei blogo.
      Algis
      vis dar Minčių sode

      Algi,

      Ačiū, kad mane vis prisimeni!

      Rašau iš Vilniaus. Apsistojau tėvų raštinėje. Lietuvoje būsiu iki kovo
      mėn. 14 d. Šią savaitę turiu baigti darbus, rašau mokslinius straipsnius
      savo draugui Šūhongui Kalifornijoje, aptariame apklausos duomenis, kaip
      kas vartoja įvairias tabako priemones.

      Po šv. Kalėdų bus smagu susitikti.

      Ketinu gyventi Lietuvoje rudenį, žiemą, o pavasarį, vasarą gyventi Čikagos
      juodųjų kvartale, Englewood. Man rūpi:
      * surašyti visa ką esu išmąstęs, ir plėtoti toliau, kaip kad savo
      užrašuose http://www.ms.lt/sodas/ ir rodelėje Trokštu išmanyti
      http://www.youtube.com/watch?v=ArN-YbPlf8M
      * tas mintis išsakyti menais, kūryba - tapyba, skulptūra, vaidyba,
      eilėmis, dainomis, muzika ir ypač vaizdo įrašais bei žaidimais
      * jas įgyvendinti šviesuolių bendryste, Jėzaus žodžiais, dangaus karalyste.

      Lietuvoje man rūpi rasti, kas tuo domėtųsi ir po truputį bendrauti, gal
      kūrybos pagrindu. Norėčiau palaikyti įvairiausius gvildenimus, padėti
      žmonėms rasti atsakymus į savo keliamus klausimus.

      Turbūt sausio mėnesį rašysiu, o vasario mėnesį tapysiu dideles drobes savo
      kūriniui Čikagoje, "Dievo Dievas" http://www.selflearners.net

      Kažkiek taip pat domina Holokausto Lietuvoje klausimai. Manau iš jos
      galima pasimokyti, kaip kas pasielgia ar nepasielgia, kokios dorovinės
      galimybės.

      Truputį užsidirbau pinigų, bet reiks galvoti, iš ko ateityje užsidirbti
      pragyvenimui ir sumanymams.

      Kas mus domina?

      Sausio 5 d., šeštadienį, dalyvausiu dainuojamosios poezijos ir folkloro
      festivalyje "Kaime žydi abrikosai"
      http://www.facebook.com/events/246529785475272/
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=1089
      Rengia Akvilė Vervečkaitė. Gali pasirodyti visi kurie tik norės. Kviečiu!

      +370 646 56437