Re: Prasmingi išgyvenimai?

    Message 1 of 1 , Jul 13, 2012
      Vilte, Sauliau, Tomai,

      Ačiū už šeimynišką palaikymą susirašinėjimuose "veikti plačiau" ir
      "žmoniškai"! Labai jo noriu.

      Mąstau, kad prasmingi išgyvenimai susiję su sąmoningumu, valingumu, ir
      manau, svarbiausia, su branda. Jais bręstame, ogi amžinas gyvenimas ir
      yra amžina branda, jau čia ir dabar.

      Užtat juose įvairiausiai iškyla "savastis". Save tapatiname su savo
      elgesiu, įsitikinimais, aplinkybėmis, pareigomis, veikla, pasiekimais,
      gelmėmis, galimybėmis, nueitu keliu, gebėjimais ir t.t. Prasmingais
      išgyvenimais atsisakome savęs, vienokio. Susitapatiname trumpam su savo
      papildiniu, su savo aplinkybėmis, tarsi būtumėme ne būtybė o ertmė, ne
      pozityvas o negatyvas, ne gyvenimas o jį palaikanti meilė, tarsi mumyse
      gyventų bendražmogis. Užtat toje ertmėje yra nors kiek laisvumo. Tada
      vėl naujai suvokiame save, susitapatiname su "pozityvu", esame būtybe, bet
      kažkiek nauja, ūgtelėjusia, kažkiek pabrendusia.

      Taip pat pastebėjau, kad išgyvenimai kyla iš teigiamų dalykų - kas yra,
      kas galima, kas siektina - arba iš neigiamų dalykų - ko nėra, kas
      negalima, kas nesiektina. Teigiamais dalykais kartais gyvenu tarsi
      kitais, pavyzdžiui, mane gali įkvėpti kito žmogaus pavyzdys ar pamokymas,
      ko siekti. Arba galimybė gali mane paskatinti išmąstyti sprendimą. Arba
      atsitikimas gali mane stumtelti daryti išvadas.

      Nu, bet neigiamais akstinais dažnai išryškėju kaip asmenybė, kaip "aš".
      Kiek kartų manęs nepripažino, atstūmė, nevertino, užtat aš grūdinausi,
      tapiau labiau savarankiškas, savistovus. Kiek kartų klydau, tikslinau
      save, ypač mažmožių daugybėje, taip kad net nepastebiu, jog visą laiką
      budžiu, ką ne taip darau, užtat aš labai tikras savimi. Ir gali būti,
      šitie neigiami akstinai yra brandesni, nes išmokstu gyventi "negatyvu",
      ertme, aplinka, o ne būtybe.

      Laukiu minčių. Įdomu, kaip išgyvenimuose iškyla prasmė? Kodėl vieni
      išgyvenimai prasmingai, o kiti tuo tarpu ne?

      (773) 306-3807
      http://www.ms.lt/sodas/

      -----------------
      Sveiki!
      Matyt pirma karta jums rasau, bet neesme.
      Labai dziugu girdeti, kad vyksta kazkokie veiksmai, yra veiklos, visada
      gerai, kai yra ka veikti! Labai dziaugiuosi ir kaip as noreciau pamatyti ta
      planuojama paroda su cilindru!
      O del pirmojo klausimo apie isgyvenimus. Tai kartais, tiksliau daznai, ir
      atrodo, kad mes gyvenam vien del paciu isgyvenimu, prisiminimu, tiesiog,
      kad jie butu. Kad sunkiom akimirkom turetume ka prisiminti. Isgyvenimai ne
      tik patirties duoda, bet ir prisiminimus. Tai manau ir yra prasminga.
      Perziurejau nuotraukas jusu darbu, labai man patiko. Zinot, net tingeciau
      gal gilintis i kazkokias prasmes, kartais tiesiog norisi ziureti i darba ir
      juo megautis. Tai bent nuotraukas matydama as tikrai pasimegavau. Saunu!
      Visada dziaugiuosi, kai zmones nesedi vietoj, o kuria, atranda, iesko. Tai
      as dziaugiuosi del jusu ir linkiu sekmes!
      Vilte_

      Miela Vilte, labai džiaugiuosi už gražius ir teisingus žodžius
      Taip.kartais gilintis ir nereikia, bet kartais smagu žinoti, iš kur kas
      kyla
      norisi kaip vyriškai giminei, žinoti daugiau apie vieną ar kitą reiškinį

      saulius

      Annoyance Theatre - įkyruolių
      teatras - būtent tau, Andriau. :) Nepalik jo....

      T.