Kviečiu su Dievu bendrai klausti ir kurti

    Message 1 of 1 , Jan 22, 2012
      Vygantai, Tomai, Alvydai ir visi, Ačiū už laiškus!

      Kviečiu pasižiūrėti mano rodelę "Dievo ambasadoje"
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=971
      ir pamąstyti, ką galime kartu kurti?

      Balandžio mėnesį rengsiu savo kūrybos parodą istorinėje Čikagos juodųjų
      galerijoje, South Side Community Art Center.
      http://www.southsidecommunityartcenter.com Man vienam mėnesiui skirs
      kambarį antrame aukšte.

      Ketinu aprėpti ir pristatyti visas savo mintis, ką reiškia viską žinoti ir
      tą žinojimą gražiai taikyti? Prie to dirbu
      http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Apra%c5%a1as

      Galvoju tai aprėpti klausimais. Tad renku mūsų klausimus, kuriuos
      gvildename. Kviečiu juos pristatyti ir bandyti juos išsakyti ir gvildenti
      menais.

      Galvojam parodą atidaryti balandžio mėn. 1 d., Verbų sekmadienį, tuo pačiu
      švęsti Užupio nepriklausomybės šventę. Galėtumėm sukviesti čia esančius
      Užupio ambasadorius, tuo pačiu pristatyti čia gaminamą Užupio alų.

      Man patinka su Dievu bendrauti, bendrai kurti ir jo požiūris itin svarbus
      bandant viską suvokti. Pagalvojau, galiu visai drąsiai prisistatyti kaip
      Dievo ambasadorius, tad parodą gal pavadinsiu "Dievo ambasadoje", o jis
      mielai mane skiria Dievo ambasadoriumi Užupio respublikai, jei kas tik
      priims įgaliojimus. Kaip bebūtų, Dievo ambasadoje galim pagerbti Užupį.

      Dievas siunčia linkėjimus.

      Vygantai, tikiu kada parašysiu, kaip išgyvenau bankrotą.

      http://www.selflearners.net
      (773) 306-3807
      -------------------

      sveikas, Andriau,
      su atėjusiais Naujaisiais Metais tave sveikinu. kuo kūrybingesnių ir
      perspektyvesnių tau metų linkiu. smagu iš tavo laiško išskaityti naujai
      tavyje atgimstantį pozityvizmą, kurio ypač paskutiniaisiais tavo metais
      Lietuvoje ėmiau smarkiai pasigesti. gal tai tavasis "bankrotas"
      pasitarnavo? tikriausiai smagu jaustis atsikračius oficialiai skolų
      naštos, nors pas mus Lietuvoje sakoma: "skola ne rona (žaizda)- neužgis.",
      pasirodo, kapitalistų sukčiai įžvalgiai įteisino ne tik organizacijų,
      valstybinį, bet ir asmeninį bankrotą, kuriuo prisidengdamas gali pasijusti
      puikiai atsikratęs skolų. gi tiems žmonėms, kuriems esi skolingas ta skola
      tikrai nepasimirš ir niekada neužgis. esu iš tų žmonių, kurie apdairiai
      planuoja savo pajamų- išlaidų balansą, todėl nesu skolingas, bet yra ne
      vienas skolingas man. dėl to esu praradęs ne vieną draugą. vis
      pasitvirtina toji liaudies išmintis: "nori prarast draugą- paskolink
      pinigų". mano požiūriu žmonės yra dviejų tipų- švaistūnai ir taupūnai.
      t.y.- tie,kurie niekada neturi pinigų ir amžinai juos skolinasi, tokiems
      yra beviltiška skolinti, nes jie niekada nesugebės gražinti, kad ir kokius
      fantastinius biznio planus tau pasakotų berealizuojantys, o kiti yra tie,
      kuriems nereikia skolinti, nes jie visada turi šį bei tą juodai dienai.
      vadinasi mano skaudžių gyvenimo pamokų išvada- nebeskolinu niekam. nebent
      pastatau kokį alaus bokalą bare. mažos dovanėlės stiprina draugystę-
      didelės dovanos ją sunaikina ;)
      nežinau tavo asmeninės situacijos Andriau, tad jos ir nekritikuoju,
      tiesiog išdėsčiau savo poziciją "skolų ir bankrotų" klausimu. gal tai bus
      kam nors vertinga.
      dar kartą linkiu kūrybingumo ir geriausios kloties
      vygantas vėjas