Širdingai bendraukim ir kurkim

    Message 1 of 2 , Dec 29, 2011

      Ačiū visiems, kas dalyvavo "Minčių sodo" veikloje ir ją prisimena.
      "Minčių sodas", tai įmonė, kuria 1998m. - 2010m. telkiau ir aptarnavau
      pasaulio šviesuolius. Tikėjausi sugebėti Lietuvoje iš jos pragyventi.
      Dirbau nuostolingai ir teko grįžti į JAV-es bandyti atmokėti skolas. Man
      tai nepavyko. Šį rudenį Čikagoje patvirtino mano bankrotą ir tuo panaikino
      mano skolas.

      "Minčių sodo" dėka susipažinau su daugybe šviesuolių. Išvystėme savitą
      bendrystę, kultūrą. Susitikdavome ir susirašinėdavome
      Minciu_Sodas_LT@yahoogroups.com, veiktiplaciau@yahoogroups.com,
      zmoniskai@yahoogroups.com

      Papasakosiu, kas man dabar rūpi. Gal tai jums bus artima. Kviečiu
      bendrauti ir kurti kartu.

      Vaikystėje apsibrėžiau viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti.
      2010m. visko žinojimo pagrindus, kiek juos suprantu, išsakiau filmuku, "I
      Wish to Know" http://www.youtube.com/watch?v=ArN-YbPlf8M

      Kaip taikyti žinojimą? Manau, tikslinga skatinti mus visus amžinai
      gyventi, bręsti, ugdytis jau čia ir dabar. Žinojimu, ypač, įvairiausių
      išsiaiškinimo būdų, įkūnijame Šventąją Dvasią kaip išmintį, kaip
      bendrystę, dangaus karalystę, skurdžiadvasiams, norintiems, kaip šv.Tomas,
      kad tiesa būtų apčiuopiama, dalykiška, čia pat po ranka.

      "Minčių sode" ir kitur esu įvairiai ir nesėkmingai bandęs grįsti tokią
      bendrystę. Vysčiau geros valios pratimus išsiaiškinti, kas mus jaudina,
      glumina, neramina ir kodėl, atskirti širdies tiesą nuo pasaulio tiesos ir
      ja vadovautis. Dėmesį skyriau šviesuoliams, savarankiškai mąstantiems,
      veikiantiems. Skatinau gvildenti mums rūpimus klausimus. Išgavau iš
      daugelio mūsų kertinę vertybę ir raginau ją puoselėti. Vaizdavau ir siejau
      mūsų svajones. Rinkau įvairiausius būdus, kaip ką esame išsiaiškinę.

      Vis lukštenu, kaip palaikyti amžinos brandos bendrystę? Pajutau, ja esame
      viena, ja susitapatiname. Manau, būtent širdingu bendravimu. Kaip mums
      širdingai bendrauti? Jaučiu, tai įmanoma kūryba. Galim bendrom jėgom
      sudaryti sąlygas kurti, žaisti, dūkti ir džiaugtis, o tuo pačiu, širdingai
      bendrauti, veikti, vienas kitą įtakoti, dalykiškai mylėti. Naujai vertinu
      Linksmuolių klubo veiklą, tačiau noriu linksmintis kūrybos pagrindu.

      Zenonas Anušauskas savo internetine televizija http://www.internetinetv.lt
      yra sudaręs sąlygas tokiai kūrybinei talkai. Įgudau kurti filmukus,
      rodeles http://www.ms.lt/tv/ Ieškau talkininkų norinčių visuomenės turto
      pagrindais dalintis vaizdais, garsais, žodžiais, mintimis. Pavyzdžiui,
      kuriu dainą ir rodelę, "Mano geriausias draugas - mano geriausia draugė",
      kuriai ieškau dainininkės ar tiesiog bendrakūrėjų.

      Audronė atsiuntė man nuorodą į pasakų konkursą:
      http://visiskirtingivisilygus.lt/nepasaka/?utm_source=Pagalbareklama.lt&utm_campaign=Nepasaka
      Galim bendrom jėgom kurti pasakas, nebūtinai konkursui.

      Mane domina kūryba išjausti ir pristatyti svarbiausias gyvenimo tiesas.

      Kviečiu atsiliepti! Kuo gyvename? Ką kuriame ar kurtumėme?

      skype: minciusodas
      http://www.selflearners.net
    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 2 , Dec 29, 2011
        Gražu kad išsaugojai savo vertybes - žinoti, ir rinkti vertybes bei svajones, Andriau.
        Gali pristatyti savo veiklą ir kaip Užupio ambasadorius (gal norėsi pakeisti destinaciją?)
        Šiuo metu yra kūriama Užupio URM svetainė - www.uzhupisembassy.eu
        Kol kas Ambasadoms pavesta sukurti savo puslapius. Main page atrodo taip:
        http://main.uzhupisembassy.eu/

        Užupio Respublika yra konkretu, tai realūs žmonės, ambasadoriai puoselėja savo vertybę ar meilę ar chobį.
        Kitas klausimas ar mums pavyko sukurti naujo tipo šalį, įdomesnę, gyvesnę, artimesnę žmonių širdims. Tikiuosi, kad bent truputį pavyko.

        Ačiū tau taip pat už pažinti su Užupio alaus gamintojais. Tai labai graži iniciatyva.Kada gi aš jo paragausiu?:)

        Ir už tikėjimą amžinosiomis vertybėmis, o ne šio pasaulio prioritetais. Manau galėtum dar apie tai paporinti, bent tave pirmąkart (jau esantį Lietuvoje) įsidemėjau būtent dėl aiškaus dalyjimo kuri ir kaip vertybė ar nevertybė mus traukia ir veda. Tu rengei apie tai seminarus Pavilnyje, ar kažką panašaus...

        Ir gerų tau metų, bei sekmės tavo sumanymuose!,

        Tikintis Tomas

        Sveiki,

        --
        Sincerely,