Blaivybė, spauda, bendrystė

    Message 1 of 1 , Sep 20, 2011
      Audrone,

      Ačiū, kad mus vis padrąsini blaivybės ir kitais klausimais. Aš parašiau
      pastabą šalia vaizdaraščio:
      http://www.youtube.com/watch?v=PCsiqVgqrSE

      Manau, kad sąžininga spauda negali remtis ydingos prekės reklama. O
      alkoholis yra Lietuvai ydinga prekė. Tad kaip gali spauda rūpintis mumis
      ir mūsų šalimi jei jos rėmėjai priešingai mus žlugdo, skaldo, mums bruka
      nesąmones, kad tik mes joms nusileistumėme?

      Žodžiu, galim rūpintis vaikais ir jaunimu, bet galim tuo pačiu rūpintis ir
      mūsų priešais, kad ir pačia žiniasklaida, ar seimu ar netgi degtindariais.

      Bendrai, mane šiuo metu labai domina bendrystė (kultūra), ir kaip mes
      galime būti viena? tiek daugiau, tiek mažiau sąmoningi žmonės? Siekiu
      bendrystės, kuria visi mokomės, bręstame, gyvename amžinau, jau čia ir
      dabar.

      http://www.selflearners.net
      http://www.ms.lt/sodas/

      Alkoholio pramonė spaudžia Seimą atšaukti visišką alkoholio reklamos
      draudimą nuo 2012m. Seimas pasiruošęs pasiduoti :
      http://www.ziniur.lt/archyvas/2011/269/aktualusis-interviu/14469/ar-seimas-atides-visiska-alkoholio-reklamos-draudima-ziniasklaidoje-
      , nes visuomenė pati savimi nesirūpina, ir jai viskas DZIN (?!)

      Suaugusieji mano, kad reklama neveikia. Tačiau ar tie 17 mln Lt metami
      reklamai, kuri būtų neveikianti?
      Reklama pirmiausia veikia VAIKUS IR JAUNIMĄ. Ar leisim šio sąmokslo
      sumanytojams laimėti prieš visuomenės interesą - turėti SVEIKĄ
      NEPRASIGĖRUSIĄ JAUNĄJĄ KARTĄ?

      Kviečiu platinti:
      http://www.youtube.com/watch?v=tli9ImNhrgE&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=PCsiqVgqrSE

      Pagarbiai

      Audronė Anušauskienė
      Eičiūnų kaimo vaikų ir jaunimo užimtumo centras

      Laiškas į veiktiplaciau@yahoogroups.com tampa visuomenės turtu, tai yra,
      visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške
      pabrėžtinai jų neaatsisakome. http://www.ms.lt/lt/ Kviečiame dalintis
      mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

      Laiškus siųsti: veiktiplaciau@yahoogroups.com

      Atsisakyti šios konferencijos, siųskite laišką be teksto adresu: