Kaip išsiaiškinti, kas per žmogus?

    Message 1 of 9 , Mar 2, 2011
      Dangi,

      Ačiū už nuorodą į tavo parašytą straipsnį. Džiaugiuos, kad
      kandidatavaisi. Ar patekai į Vilniaus tarybą?

      Man įdomu, kaip ką išsiaiškiname?

      Pavyzdžiui, kaip spręsti apie politikus? Įdomu, kaip manai?

      Rašai apie Artūrą Zuoką "jis pasirašė deklaraciją... vadinasi, ...."

      Ar iš deklaracijos pasirašymo galima kažką išvesti? Juk melagio nesaisto
      jokios deklaracijos. Jos saisto tiktai nemeluojančius.

      Vadinasi, jei Naudinga pasirašyti deklaraciją, tai nieko negalim spręsti
      iš jos pasirašymo. Galima spręsti tik jei žmogus Nepasirašė!

      Nu, nebent, būtų NeNaudinga pasirašyti deklaraciją.

      Tai kaip, ar Naudinga ar NeNaudinga pasirašyti aną deklaraciją dėl
      dorovinių vertybių: "Deklaracijoje buvo įrašyta, jog koalicija
      vadovaujasi šiais principais: atsakingo liberalizmo, krikščioniškų ir
      bendražmogiškų vertybių, pritarimo koalicijos programai ir aktyvaus
      dalyvavimo ją įgyvendinant, pagarbos ir atsakomybės rinkėjams ir visiems
      Vilniaus gyventojams."

      Juk sovietų konstitucijose irgi daug buvo prirašyta.

      Savo straipsnyje rašai, "Dar vienas svarbus krikščioniškos moralės
      principas yra atgaila. ... atgailauti reiškia ne tik gailėtis dėl to,
      kas buvo blogai padaryta, bet ir radikaliai pakeisti savo mąstymą, savo
      gyvenimo būdą. Taigi, pritaikant šį principą politikoje, iš „Artūro
      Zuoko ir Vilniaus koalicijos“ narių reikėtų tikėtis atgailos – klaidų
      pripažinimo, noro ir pasiryžimo keistis.

      Ar turite viešų tokių pavyzdžių?

      Va, "Minčių sode" prispyriau Samwel Kongere ir galiausia, po pusantrų
      metų, jis atgailavo:
      570 USD mano pinigų, be mano sutikimo, išdalino labdarai Afrikoje. Dar
      pasiaiškinsime, kaip kitaip elgtis ateityje. Aš atgailavau, kad per daug
      jam pinigų siunčiau vienu metu. Jo atgaila labai padėjo mūsų santykiams.
      Tai vyko viešai ir daug kas prasmingai įsijungė. Tokiu būdu puoselėjame
      bendrystę, vystome kultūrą.

      Dangi, svarbiausia, kaip išsiaiškini, iš ko sprendi, kas per žmogus? Iš
      dalies, jau rašei: "žmonės turi entuziazmo, idėjų ir lyderystės
      sugebėjimų, kad kažką gero nuveiktų dėl Vilniaus. Kad Vilniaus miestas
      atsigautų, būtent to ir reikia - entuziazmo, idėjų ir lyderystės.
      Turintys viziją lyderiai įkvėps žmones, suteiks jiems kryptį,
      pasitikėjimą savo jėgomis..."

      Kviečiu išsiplėsti. (Pavyzdžiui, kaip "lyderystę" išreikštum lietuviškai?)

      Visų klausiu, taip pat "Veikti plačiau".

      Ačiū,

      http://www.selflearners.net
      ms@...
      (773) 306-3807
      Twitter: @selflearners

    • Vilmantė Lapeikienė
      Message 2 of 9 , Mar 15, 2011
        Labas, Andriau. Rašau dėl pagalbos Japonijai. Tai svarbu, nes pažįstu žmonių, kurie prisidėtų prie finansinės paramos nelaimės ištiktai japonų tautai, bet nežino kur siųsti pinigus. Reikia paplatinti tokią informaciją:

        Raudonasis Kryžius iki BALANDŽIO 14 d. organizuoja piniginių aukų rinkimą tokiais būdais:
        skambinant trumpaisiais numeriais  1891 ( 5 Lt. auka ), 1892 (10 Lt. auka ).
        Didesnes sumas galima pervesti į SEB,  Swedbank ir DnB NORD bankus nurodant pervedimo paskirtį "nukentėjusiems Japonijoje"  ( sąskaitų numerius rasite bankuose arba Lietuvos Raudonojo Kryžiaus internetiniame puslapyje www.redcross.lt  ).

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           (Yahoo! ID required)