Už Dangį Gudelį, "Artūro Zuoko ir Vilniaus koali cijos" sąrašas, Nr.34

  • Dangis Gudelis
    Message 1 of 9 , Feb 25, 2011
      Labas vakaras,

      Būčiau dėkingas, jei balsuotumėte už mane rinkimuose į Vilniaus miesto
      savivaldybės tarybą.

      Prašyčiau Jūsų atiduoti savo balsą už "Artūro Zuoko ir Vilniaus
      koalicijos" sąrašą Nr.2 ir pažymėti mano numerį 34 rinkimų biuletenio
      pirmajame langelyje.

      Gero vakaro,

      Dangis Gudelis

      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Apie mane:
      Nuo pat vaikystės gyvenu Vilniuje - mokiausi Karoliniškių gimnazijoje,
      baigiau Vilniaus universitetą, kur įgijau filosofijos magistro
      laipsnį. Studijas tęsiau užsienyje - Vidurio Europos universitete
      Budapešte studijavau politikos mokslus. Mykolo Romerio universitete
      apgyniau socialinių mokslų daktaro disertaciją apie savivaldybių
      veiklą, šiame universitete jau beveik dešimt metų dirbu viešojo
      administravimo dėstytoju, stažavausi Šveicarijoje, Norvegijoje,
      Vokietijoje.

      Laisvalaikiu dirbu savanoriu tarptautiniame labdaros-paramos fonde
      „Viso pasaulio viltis“, kuris rūpinasi vienišais Vilniaus seneliais ir
      vaikų namų auklėtiniais, kasmet aktyviai dalyvauju „Maisto banko“,
      aplinkos tvarkymo „Darom“ akcijose. Su žmona Nomeda auginam du sūnus -
      Aidą (7 m) ir Dainių (5 m).

      Mano vertybės: Stengiuosi gyventi pagal Biblijoje aprašytas
      krikščioniškas vertybes. Man taip pat svarbios liberalios ir
      demokratinės vertybės - viešojo valdymo skaidrumas, pagarba žmogaus
      teisėms, pilietinė visuomenė, viešasis interesas.

      Mano idėja: siūlau Vilniaus miesto savivaldybei steigti kooperatines
      bendroves, kurių nariais galėtų būti kiekvienas miesto plėtra
      suinteresuotas vilnietis, ir pasirašyti su jomis sutartis dėl
      visuomenei naudingų projektų įgyvendinimo. Tapę tokių kooperatyvų
      nariais mes, Vilniaus gyventojai, patys galėtume prižiūrėti, kad
      miestui svarbūs projektai būtų įgyvendinami skaidriai ir efektyviai!

      Mano balsas: Dalyvavau kuriant svetainę www.manobalsas.lt, daugeliui
      rinkėjų padėjusią apsispręsti, kam atiduoti savo balsą per 2008 ir
      2009 metų Seimo, Prezidento ir Europos parlamento rinkimus.
    • Vilmantė Lapeikienė
      Message 2 of 9 , Feb 25, 2011
        Labas rytas, gerb.Dangi Gudeli. Kodėl pasirinkote būtent Zuoko koaliciją ?

        Pagarbiai, Vilmantė Lapeikienė

        ------------------------------------

        Laiškas į zmoniskai@yahoogroups.com tampa visuomenės turtu, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.  http://www.ms.lt/lt/ Kviečiame dalintis mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

        Laiškus siųsti:   zmoniskai@yahoogroups.com

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           zmoniskai-digest@yahoogroups.com
           zmoniskai-fullfeatured@yahoogroups.com

           http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Dangis Gudelis
        Message 3 of 9 , Feb 25, 2011
          Nes matau, kad šioje koalicijoje žmonės turi entuziazmo, idėjų ir lyderystės sugebėjimų, kad kažką gero nuveiktų dėl Vilniaus.

          Kad Vilniaus miestas atsigautų, būtent to ir reikia - entuziazmo, idėjų ir lyderystės. Turintys viziją lyderiai įkvėps žmones, suteiks jiems kryptį, pasitikėjimą savo jėgomis...

          Geros dienos,

          Dangis

        • vygantas vejas
          Message 4 of 9 , Feb 26, 2011
            sveiki,
            tikrai balsuosiu UŽ šią Zuoko ir Vilniaus koaliciją. noriu, kad Vilnius būtų miestas, kuriame nebūtų gėda gyventi ir visada galėčiau juo didžiuotis. bet asmeniškai palaikau Evaldą Kubilių- Kubą -tikrą, aktyvų užupietį.
            vėjas

          • Vilmantė Lapeikienė

              Message 6 of 9 , Feb 26, 2011
                Vilmante,

                Ačiū už klausimą ir ačiū Dangiui ir Vygantui už atsakymus.

                Aš balsuočiau už Dangį. Kviečiu pasiklausyti laidos, "Ko siekia Dangis
                Gudelis?"
                http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=157

                Bet aš nebalsuočiau už Artūrą Zuoką, nė už partiją, kuriai jis
                vadovautų, dėl to, kad jis yra pareiškęs, ir manau, galvoja, kad
                politikoje nėra vietos dorovei. Jis man tad, kaip vadovas, nepriimtinas.

                http://www.selflearners.net
                http://www.ms.lt/sodas/
                ms@...
                (773) 306-3807

                2011.02.26 07:15, Vilmantė Lapeikienė rašė:

> [...]
                >
                > Laiškus siųsti: zmoniskai@yahoogroups.com
                > <mailto:zmoniskai@yahoogroups.com>
                >
                > Atsisakyti šios konferencijos, siųskite laišką be teksto

              • Dangis Gudelis
                Message 7 of 9 , Feb 26, 2011
                  Andriau,

                  Zuokas taip pat pasirašė deklaraciją, kurioje įsipareigojo
                  krikščioniškoms ir bendražmogiškoms vertybėms. Vadinasi, jis nėra
                  toks, kaip tu apie jį rašai.

                  Apie tai:

                  http://www.delfi.lt/news/balsuok2011/politikoakimis/dgudelis-kokios-yra-musu-vertybes.d?id=42044475

                  Geros dienos,

                  Dangis

                  Message 8 of 9 , Mar 2, 2011
                    Dangi,

                    Ačiū už nuorodą į tavo parašytą straipsnį. Džiaugiuos, kad
                    kandidatavaisi. Ar patekai į Vilniaus tarybą?

                    Man įdomu, kaip ką išsiaiškiname?

                    Pavyzdžiui, kaip spręsti apie politikus? Įdomu, kaip manai?

                    Rašai apie Artūrą Zuoką "jis pasirašė deklaraciją... vadinasi, ...."

                    Ar iš deklaracijos pasirašymo galima kažką išvesti? Juk melagio nesaisto
                    jokios deklaracijos. Jos saisto tiktai nemeluojančius.

                    Vadinasi, jei Naudinga pasirašyti deklaraciją, tai nieko negalim spręsti
                    iš jos pasirašymo. Galima spręsti tik jei žmogus Nepasirašė!

                    Nu, nebent, būtų NeNaudinga pasirašyti deklaraciją.

                    Tai kaip, ar Naudinga ar NeNaudinga pasirašyti aną deklaraciją dėl
                    dorovinių vertybių: "Deklaracijoje buvo įrašyta, jog koalicija
                    vadovaujasi šiais principais: atsakingo liberalizmo, krikščioniškų ir
                    bendražmogiškų vertybių, pritarimo koalicijos programai ir aktyvaus
                    dalyvavimo ją įgyvendinant, pagarbos ir atsakomybės rinkėjams ir visiems
                    Vilniaus gyventojams."

                    Juk sovietų konstitucijose irgi daug buvo prirašyta.

                    Savo straipsnyje rašai, "Dar vienas svarbus krikščioniškos moralės
                    principas yra atgaila. ... atgailauti reiškia ne tik gailėtis dėl to,
                    kas buvo blogai padaryta, bet ir radikaliai pakeisti savo mąstymą, savo
                    gyvenimo būdą. Taigi, pritaikant šį principą politikoje, iš „Artūro
                    Zuoko ir Vilniaus koalicijos“ narių reikėtų tikėtis atgailos – klaidų
                    pripažinimo, noro ir pasiryžimo keistis.

                    Ar turite viešų tokių pavyzdžių?

                    Va, "Minčių sode" prispyriau Samwel Kongere ir galiausia, po pusantrų
                    metų, jis atgailavo:
                    570 USD mano pinigų, be mano sutikimo, išdalino labdarai Afrikoje. Dar
                    pasiaiškinsime, kaip kitaip elgtis ateityje. Aš atgailavau, kad per daug
                    jam pinigų siunčiau vienu metu. Jo atgaila labai padėjo mūsų santykiams.
                    Tai vyko viešai ir daug kas prasmingai įsijungė. Tokiu būdu puoselėjame
                    bendrystę, vystome kultūrą.

                    Dangi, svarbiausia, kaip išsiaiškini, iš ko sprendi, kas per žmogus? Iš
                    dalies, jau rašei: "žmonės turi entuziazmo, idėjų ir lyderystės
[...]

                    Kviečiu išsiplėsti. (Pavyzdžiui, kaip "lyderystę" išreikštum lietuviškai?)

                    Visų klausiu, taip pat "Veikti plačiau".

                    Ačiū,

                    http://www.selflearners.net
                    ms@...
                    (773) 306-3807
                    Twitter: @selflearners

                    Message 9 of 9 , Mar 15, 2011
                      Labas, Andriau. Rašau dėl pagalbos Japonijai. Tai svarbu, nes pažįstu žmonių, kurie prisidėtų prie finansinės paramos nelaimės ištiktai japonų tautai, bet nežino kur siųsti pinigus. Reikia paplatinti tokią informaciją:

                      Raudonasis Kryžius iki BALANDŽIO 14 d. organizuoja piniginių aukų rinkimą tokiais būdais:
                      skambinant trumpaisiais numeriais  1891 ( 5 Lt. auka ), 1892 (10 Lt. auka ).
                      Didesnes sumas galima pervesti į SEB,  Swedbank ir DnB NORD bankus nurodant pervedimo paskirtį "nukentėjusiems Japonijoje"  ( sąskaitų numerius rasite bankuose arba Lietuvos Raudonojo Kryžiaus internetiniame puslapyje www.redcross.lt  ).