Ieškau rėmėjų. Išsiaiškinimams , žaidimams.

    Message 1 of 8 , Feb 4, 2011
      Sveiki! Kaip gyvename? Seniai rašiau.

      Įkėliau naują rodelę, "Išsiaiškinimai 21: Savamoksliai":
      http://www.ms.lt/tv/

      Papasakoju, ką išmasčiau, kaip ką išsiaiškiname. Lietuvių kalba kažkiek
      esu parašęs čia:
      http://www.ms.lt/sodas/Mintys/I%c5%a1siai%c5%a1kinimai
      Dabar rašau pagrinde anglų kalba. Sudariau sąrašą 200 išsiaiškinimo
      būdų, kuriuos esu taikęs savo filosofijoje bei savo gyvenime:
      http://www.selflearners.net/ways/
      Taip pat parašiau apžvalgą, kaip visi būdai susiveda:
      http://www.selflearners.net/Theory/Welcome

      Bandau iš to pragyventi. Ieškau turtingų išradėjų ar išradingų įmonių,
      kurios mane paremtų po 5,000 USD ar 10,000 USD, kad galėčiau išplėsti
      šią veiklą, rinkti išsiaiškinimo būdus įvairiausiose srityse, kaip antai
      matematikoje, fizikoje, inžinerijoje, informatikoje, medicinoje,
      teisėje, politikoje, mene, teatre, kine, žemės ūkyje, ekonomikoje,
      versle, švietime, namų ūkyje, šeimoje ir t.t. Štai mano pasiūlymas:
      http://www.selflearners.net/Business/Proposal
      ir galimi rėmėjai ar užsakovai:
      http://www.selflearners.net/Business/Prospects

      Daugiausia jų ieškau per Twitter. Mano adresas: @selflearners
      http://twitter.com/#!/selflearners
      Tai laki priemonė (kaip čepaitiška haiku) kuria galima siųsti tik SMS
      ilgio žinutes, tai yra, iki 140 rašmenų. Užtat gali sekti, kuo gyvena
      įžymūs verslininkai, išradėjai ir įsitraukti į jų ratą ir veiklą.

      Pavyzdžiui, užkalbinau XPLANE įmonės steigėją Dave Gray, kurį kažkiek
      pažįstu iš ankščiau. Jo įmonė yra žymiausia patarėja vaizdinio mąstymo
      klausimais stambiausiom JAV-ių bendrovėm. Jis dabar su Sunni Brown ir
      James Macanufo parašė knygą "Gamestorming", tai yra, "Žaidimų šturmas".
      Tokią veiklą pažįstam ir iš "Aš Lietuvai" veiklos
      http://www.aslietuvai.lt Jie aptarė ir surinko daugiau kaip 80 tokių
      žaidimų, kuriais pagyvina mąstyma bendrovėse. Labai norėčiau jam padėti
      apžvelgti ir pristatyti tokius įvairius išsiaiškinimo būdus, o ypač dėl
      to, kad apskritai tikiu įvairiausius išsiaiškinimo būdus pristatyti
      žaidimais, jais pagrįsti savamokslių bendrystę, panašiai kaip Lordas
      Baden-Powellas išvystė skautų judėjimą.

      Per Twitter sužinojau, kad jisai veda nemokamą seminarą internete. Per
      Twitter paskelbiau savo užrašus, kurie jam patiko, tad jis ir kiti jais
      toliau čiulbėjo. Tada sudariau surašą jųjų žaidimų su trumpais
      paaiškinimais, ko kiekvienas žaidimas siekia. Tas jam irgi patiko, jį
      apibūdino, kaip "Gamestorming Cheat Sheet" (kaip lietuviškai?
      špiralka?), kurio jo kiti buvo prašę. Tada juos visus surūšiavau ir
      išdėsčiau brėžiniu:
      http://www.selflearners.net/Notes/Gamestorming
      Dave Gray taip patiko ("Awesome! Brilliant!"), kad paprašė, kad aš
      paskelbčiau jų svetainėje. Taip ir padariau:
      http://www.gogamestorm.com/?p=536
      kartu ir paaiškindamas, kaip jį išmąsčiau ir pridėdamas nuotrauką su
      Užupio Galera.

      Toliau, galiu atsiremdamas į jų veiklą bandyti kitus užkabinti. Pamatysim.

      O jų būdai tai daugmaž pažįstami Zenonui ir Audronei, nu, vis kažko
      išmoksti naujo. Man smagu, kad gražiai vertino, kaip viską sugebėjau
      naujai aprėpti. Ir taip pat patiko mano nupaišytos žuvytės! Tai gal ir
      iš meno pragyvensiu. Kas bus Čikagoje, kitą sekmadienį, vasario mėn. 13
      d. paišysiu portretus Strictly Locals galerijoje
      http://strictlylocals.com po 20 USD.

      Tad kviečiu mane sekti Twitter ir pagal galimybes įsijungti. Labai
      vertinu, kas turi minčių, pas ką galėčiau kreiptis, pavyzdžių, iš
      lietuvių verslininkų ar mokslininkų Lietuvoje ir išeivijoje. Taip pat
      pradėjau daryti audio ir video pokalbius anglų kalba su išradėjais.
      Tikiu kalbinti Tomą Čepaitį, Šarūną Raudį ir kitus savamokslius, kaip ką
      yra išsiaiškinę.

      Kaip gyvename? Kas naujo?

      Džiaugiuos Zenono internetine televizija. Šiom dienom laidas kuria
      vaikai ir jaunimas: http://www.internetinetv.lt Gražu.

      http://www.selflearners.net
      ms@...
      +1 (773) 306-3807
      @selflearners
    • vygantas vejas
      Message 2 of 8 , Feb 4, 2011
        sveikas, Andriau,
        šiais laikais visuotinai Lietuvoje cheet sheet vadinama - ŠPERA.   kalbininkai visaip bandė tai sunormint, sulietuvint, tačiau liaudies balsas kol kas stipresnis.
        smagu, kad dirbi savišvietos srityje, tik bijau, kad kol tu tikėsi tuo savo visuotiniu intelektualiniu komunizmu, t.y.- skleisti savo idėjas laisvai ir nemokamai,o po to tikėtis kažkokių rėmėjų, tol tavo kišenėse švilpaus vėjai.  gi tie, kuriems tu paviešinai savąjį "cheet sheet" ne šiaip sau gyrė tave,o dar ir tyliai kikeno į kumštį, kad va- atsirado mat naivuolis mums kapitalą nemokamai kraunantis. manai jie nepasinaudos tavo pagalba? aišku, kad pasinaudos savo MOKAMUOSE seminaruose. kaip ir visi "didieji" seminarų rengėjai, "mokytojai" ir "guru". kuris iš jų gyvena tik iš savo minčių ir idėjų? visi "didieji" mokymai tai tėra tik daugybės nuklausytų, perfrazuotų ir kitaip nuvogtų daugybės svetimų minčių kompiliacijos. bet jos turtus atneša tik "išrinktiesiems".   vat todėl, Andriau, tavo minčių sodelis ir yra toks pablyškęs ir piktžolėtas, nes nieks nenori savo geriausios sėklos veltui švaistyti.  prisimink evangelijos pamokslą apie tai. kokios gi sėklos geriausiai sudygo? tik tos, kurios buvo pasėtos į gerą, įdirbtą dirvą, o ne tos kur nukrito ant vieškelio ar į bruzgyną. tad ir tu nemaitink mokymų biznio ryklių, o kuo skubiau steik normalią įmonę su patentais ir kitom apmokamom paslaugom, bei honorarais bendradarbiams, kitaip  tavo veiklą galiu palyginti nebent su pagarsėjusiu Lietuvos biurokratų užmoju pasodinti Goro provincijos dykvietėj ąžuolyną.  atleisk, bet pagal ilgametės minčių sodo veiklos rezultatus tikrai nenoriu ir nesiruošiu švaistyti vėjais savo unikalių minčių. geriau irgi eisiu patapysiu kokį paveikslą- bus ir gražu ir gal kas pinigų sumokės įsigydamas. ...o,beje, Andriau, o kodėl tu portretų nepaišai už dyką? tai juk irgi kūrybinis produktas, tad irgi galėtų būt visuomeninė nuosavybė,ką? ;)
        na, bet sėkmės, mielas kolega, pasiilgau tamstos kūrybos iš tikro.

        vygantas vėjas

      • Tomasz Czepaitis
        Message 3 of 8 , Feb 5, 2011
          aš dažnai tą patį darau (švaistau), bet išsigelbėjimo nematau... Tų idėjų man nestygs, o laikas bėga, ir jei aš nepaskleidžiu, yra tam tikras dėsnis kad per - n laiko (mano atveju nuo 2 mėn.  per 2 metus) ji atsiranda rinkoje ar kitur. Žinau kad per daug patiklus...galiu, aišku, pasamdyti prodiuserį kuris paims liūto dalį nuo mano minčių.

          Taigi aš galiu manyti esąs 2 metai ar kiek ten reikia priekyje. Man tai ne paguoda, bet aš vis vien idejų laikyt nelabai moku.Ir tikiuosi, ne tiek save aukštinu,kad manyčiau kad mano idejos unikalios:) Galiu priminti žmonėms ką užmiršo, gal taip.Be to, veikia sinchroniškumo principas. Tarkime LTV ar CNN reikia kasdien tiek ir tiek šmaikštumo (matuojant šmaikštais/min.), kurį jos perka, apmoka, autorizuoja ir skleidžia milijonams. Tuomet aš irgi priklausau nuo savo pajėgumo - ar galiu gaminti 1 kg šmaikštalo kasdien ar kas savaite? Ar Andrius gali pagaminti 5 kg Šperų kasdien? Aš imu Pasisekimo variantą, kurio mes dėl tingumo ar neverslumo ar patiklumo nepriėjome.

          Tuo tarpu pristatymo skraistė (stambi kompanija, žymus žmogus, guru, etc.) ilgai daromas dalykas. Mintys kaip produktai man bent neskanus reikalas, ir kas padarė iš savo proto ar širdies verslą, kiek žinau, skundėsi.

          T.

          --
          Sincerely,
          Tomas Čepaitis
          Message 4 of 8 , Feb 5, 2011
            Labai smagu kartais pasiraskyt minciu sode skaidriu pasmprotavimo vaisiu.
             Perskaites Tomo pastebejimus apie tam tikra svaiminy nerelealizuotu minciu realizacija ~ per 2-24 men. desny  prisiminiau savo kelione per biurokratu kabinetus kai norejau pakabinti didely pauksty po zveryno tiltu (legaliai)..kruvos kabinetu, leidimu, kiekvienam smulkiai isdestoma ideja su visom plonybem,,,,,bet  galutinai man uzlauze rankas pareiskimas kad esu labai saunuolis, bet reikia dar vistiek gauti vos ne prezidento (kikenau y kumsty tada :)))) laidima, mat tiltas yra valstybines reiksmes strateginis objektas. blet  nezinau ar cia buvo bajeris ar...  ??? bet jis buvo paskutinis. tada dar nesupratau kad as per durnas gyvent Lietuvoij.
            Nunai, (po keliu metu) beveik po visis tiltais kabo po meno kuriny.  Ir smagu kad visgi tai atsitiko, ir truputy pikta.

            Message 5 of 8 , Feb 5, 2011
              Taip, Virgi, gal pas juos išvis geriau nelįsti, daryti be leidimo - gal nepastebės:)
              Nes jie, b.., užp..s nuoširdumu, kaip sakydavo mano draugas kaunietis. Jie gi tarnauja Tarybų Są...atsiprašau, Lietuvai.

              Per durnas gyventi Lietuvoj - čia gerai pasakyta::):) Aš irgi per...

              Message 6 of 8 , Feb 9, 2011
                Vygantai, Tomai, Virgi, ačiū už laiškus!

                Vygantai, ačiū, kad priminei žodį ne žodį "špera". Pasiilgstu lietuvių
                kalbos.

                Vėjai, gal taip bus, kad mano kišenėse švilpaus vėjai. Parašyta:
                "Dovanai gavote, dovanai ir duokite!" (Mt 10)

                Aš vis stebiuos savo proto kūryba, savo minčių galybe. Man tai atrodo
                ne mano nuopelnas, o Dievo dovana. Užtat manau turi priklausyti
                visiems. Man neskauda, tegul kas nori perka ir parduoda, svarbu, kad
                tai būtų visiems prieinama, nevaržomai, nemokamai, kaip oras ir (kai
                kur) vanduo.

                Supratau, kad tokių didžiadvasių skurdžiadvasių, kaip aš, lyg ir nėr.
                Užtat dabar puoselėju, kas man pačiam svarbiausia:
                http://www.selflearners.net Gal atsiras, kas parems, o jei ne, tai
                misiu skėriais ir medumi. Nors visai įvairaus maisto parsinešu
                nemokamai iš gretimos parapijos:
                http://www.stcolumbanuschicago.org/page84.html Žodžiu, stengiuos, dar
                pora mėnesių gal kaip nors rasiu, kas palaikys mano sumanymus, o jei ne,
                tai manau, garbingai bankrutuosiu, paskui žiūrėsiu, iš kokio doro darbo
                ar darbelio galiu pragyventi, o jei nėra, tada ir nepragyvensiu,
                valkatausiu, gal būsiu maldininku. Bus įdomu.

                Vygantai, paveikslus parduočiau, bet jų niekas neperka. Man svarbu, ne
                daiktas, vis tiek kažkas jį turi saugoti, o vaizdas, o juo gali visi
                naudotis. Va pora nuorodų mano piešinių:
                http://www.gospelmath.com/Gospel/ValuesSuperHeroes
                http://www.gospelmath.com/art/original/600_vertybes.jpg
                http://www.gospelmath.com/art/original/600_vertybiuplakatas.jpg
                http://www.gospelmath.com/upload/DoYouRecognizeJesusNew.png
                Vygantai, Tomai, ačiū už palaikymą kūryboje ir apskritai!

                O manau gal Dievas apsunkindamas palengvina. Juk gal visai lengvai ir
                dorai man nukapos skolų uodegą. Arba prisimenu, kaip liūdėjau, kad mane
                išrovė iš Atžalyno, kur buvau per devynerius metus įsišaknijęs, užtat
                koks jis geras, kad mane pasodino Anušauskų krašte. O dabar vėlgi, jei
                noriu įtvirtinti dangaus karalystę, tai turbūt geriausia tarp Čikagos
                juodųjų, tai kartu nykiausias ir žvaliausias kraštas, kiek esu buvęs,
                įskaitant Indiją, Kiniją, Bosniją, Meksiką, Maskvą ir Palestiną.

                Kartais pergyvenu, bet kas rytą skiriu laiko tam, kas manau Dievui būtų
                prasminga, tiriu išsiaiškinimus. Paskui kapstausi, ieškau, kas paremtų
                mano verslo sumanymus. Tad darau, kas man priklauso. Užtat gera.

                Ačiū, kad pabūname kartu. Pasiilgstu visų ir Lietuvos.

                Gal kada jus matysiu Čikagoje.

                --------------------------

[...]

                T. (Tomas Čepaitis)

                ------------------------

[...]

              • helas 674
                Message 7 of 8 , Mar 12, 2011
                  Sveikas gyvas Andriau. Pas mus griunancius pastatus priimta basliais
                  ramstyti.Linkiu tau uzdirbti pinigu,o ne kad kas ramstytu.

                  Message 8 of 8 , Mar 23, 2011
                    Helai,

                    Ačiū už laišką.

                    Apgalvojau, ką rašai.

                    Argi neverkia basliai, kad tik turėtų ką ramstyti? kad juos uždengtų
                    stogas? kad nesupūtų? arba, kad juos, nenaudingus, nesupjautų ir
                    nesudegintų?

                    Ogi stogo darbas yra, kad būtų vertas ramstymo.

                    Jaučiuos, lyg daug metų gyvenau basliu ir trūko stogų. Tad pagalvojau
                    būti stogu.

                    Bandau susigaudyti, žodžiu, aiškinuos.

                    Andrius