Re: Internetinė televizija?

    Message 1 of 2 , Nov 3, 2010
      Zenonai, ačiū už laišką apie internetinę televiziją ir paramą, kuri
      dabar reikalinga.

      > Julius klausė: Sveiki, patarkite kur pigesni serveri man reikia apie
      50 G, Su pagarba
      > Julius iš http://www.vilkmerge.eu

      Juliau, aš jau kelis mėnesius naudoju http://www.webhostinghub.com
      JAV-ėse ir esu visai patenkintas. Prieš tai naudojau Elnetą, štai
      įkaniai http://www.elneta.lt/page.php?9 Gal daugiau kas turi pasiūlymų?

      Zenonai, tikrai daug pasiekei su internetine televizija "kaimo TV".
      Įgyvendinai savo svajonę ir tikiu pasiseks ją puoselėti toliau. Štai
      kelios mintys:
      * Vietoj pagrindinio puslapio http://www.internetinetv.lt, kuris dabar
      visai netaisyklingas ir beprasmis, iškelk savo laišką.
      * Sukviesk, suburk ir išvardink būrį žmonių, tegul ir komitetą, kuris
      rūpintųsi internetinės televijos likimu.
      * Išsakyk plačiau savo svajonę, kad kiekvienas aiškiai suprastumėme,
      kiek asmeniškai valandų norėtum skirti televizijai, koks atlygis būtų
      pakankamas ir kaip įsivaizduoji, koks būtų tavo vaidmuo?
      * Kokių dar talkininkų reikėtų, apmokamų ir neapmokamų? Pavyzdžiui,
      Justinas Jaronis http://www.aksprendimai.lt jums sukūrė visai gerą svetainę.
      * Paaiškink, kuri organizacija ar įmonė labiausia tinka ir tiktų
      rūpintis šia veikla. Ar tai darytina per Eičiūnų kaimo vaikų ir jaunimo
      užimtumo centrą, ar tai galėtų vykti ir per kitus? Pavyzdžiui, Minčių
      sodas gal turėtų kokių privalumų, yra ir daug kitų grupių.
      * Prašomas biudžetas konkretus - 10,000 LTL į metus. O kaip jį išleistum?
      * Kokie yra pareikalavimai serveriui? Jei įsigytum naują serverį, ar jį
      galėtum pastatyti matematikos informatikos institute ir naudotis jo srautu?
      * Kaip būtų galima pergalvoti, permąstyti esamą televiziją iš esmės?
      Pavyzdžiui, pačius filmukus būtų galima laikyti kitose svetainėse,
      paskiruose serveriuose, kad ir http://www.youtube.com ar
      http://www.archive.org, manau yra ir daugiau, o juos rodyti bendroje
      sąsoje. Bendrai, manau būtų prasminga atskirti sąsają nuo rodų
      (filmukų) bylų, ir iš esmės taip ir yra. Ar įmanoma pažengti toliau ta
      kryptimi?

      Gal kas turi daugiau minčių?

      Zenonai, Ačiū ir sėkmės! Palaikau,

      Andrius Kulikauskas, Minčių sodas, http://www.ms.lt, ms@..., +1 773
      306-3807.

    • algis@elnet.lt
      Message 2 of 2 , Nov 5, 2010
        Nenorėčiau "lįsti" į profesionalų būrį ir aiškinti ką ir kaip daryti, bet
        kartais gali praversti ir "žmogaus iš gatvės" pastabos.
        Man neatrodo labai gera mintis naudoti www.youtube.com (tuo labiau
        www.archive.org). Kaip papildomą vietą gal ir gerai, tačiau pagrindinės
        vietos priklausomybė, finansavimas ir aptarnavimas turi būti labai
        konkretūs.
        Dar kartą paminėsiu, kad tai mano asmeninė nuomonė ir kad nesu šios
        sritoes žinovas (ekspertas).