Re: [zmoniskai] Re: Nidos meno centras ieško vadovo

  • Saulius Kruopis
    Message 1 of 10 , May 3, 2010
      laba diena...susipažinau , skaičiau skubėdamas, bet spėjau susipažinti, vedu sūnelį į Darželį

      Geros dienos

      Jūsų saulius

      2010/5/3 Andrius Kulikauskas <ms@...>
      Sauliau, Tomai, Ačiū už prasmingus laiškus, kaip suprantame Nidą, jos
      ateitį ir galimybes.  Siunčiu paraišką, kurią šiandien išsiunčiau.
      Andrius Kulikauskas, Minčių sodas, http://www.ms.lt, ms@...

      Daina Urbanavičiene,

      Noriu būti Nidos meno kolonijos vadovu. Prašau priimti mano paraišką.

      Dvylika metų vadovauju "Minčių sodo" veiklai http://www.ms.lt, telkiu ir
      palaikau Lietuvos bei pasaulio šviesuolius. Labai noriu, kad Lietuva
      būtų pavyzdinga šviesuolių šalis. Tam reikia pavyzdingo centro,
      aplinkos, vietovės, kultūros, žmonių. Nida yra išskirtinė Lietuvos vieta
      ir tikrai sužadina vaizduotę ne tik lietuviams, bet ir visiems ją
      aplankiusiems. Džiaugiuos, kad Nidos gerbėjai Saulius Kruopis, Saulius
      Pilinkus, Tomas Čepaitis, Giedrius Bagdonas mane palaikytų jei tik mane
      parinktumėte Nidos meno kolonijos vadovu. Trumpai save pristatau ir
      mielai žodžiu ar raštu išsiplėsčiau.

      Pridedu CV anglų kalba.

      +370 699 30003
      skype: minciusodas

      ---------------------------
      Svajonė
      ---------------------------

      Aš tikiu, kad menas gali būti sąmoningai prasmingas, teigiamas, mus
      žadinti, drąsinti, laisvinti, įtakoti į gerą, mus skatinti kurti. Aš
      noriu, kad menas palaikytų šviesuolių kultūrą. Ją daug metų puoselėju
      "Minčių sodu". Visaip kalbindamas žmones, juos rakinėdamas, bandydamas
      juos suprasti, man padėjo dvylika klausimų. Juos siūlau, kaip pagrindą
      šviesuolių kultūrai, užtat ir temas Nido meno centro dalyvių veiklai.
      Juos išrašau glausčiau, taip pat ir tiksliau:

      * Kas man rūpi? Kaip prisistatyčiau žmogui, kuris nuoširdžiai manimi
      domisi, bet manęs visai nepažįsta?
      * Ar man rūpi pamąstyti? Kokias vertybių priešpriešas išgyvenu ir kaip
      jas išsprendžiu?
      * Ką vertinu? Kuri vertybė man svarbiausia, visas kitas aprėpianti?
      * Ką klausiu? Kurį klausimą gvildenu, vadinas, norėčiau atsakyti, bet
      dar neturiu atsakymo?
      * Ko siekiu? Kokie mano užmojai?
      * Ar sutinku mąstyti atvirai? Kurią dalį savo mąstymo sutinkate laisvai
      dalintis, juo papildyti visuomenės turtą?
      * Kur ir kaip geriausiai mąstau? Koks mąstymas jums vaisingiausias?
      * Ką svajoju? Ko linkite, kokio vaidmens norite, jei nebūtų kliūčių?
      * Kaip mums vienas kitam padėti? Kokios pagalbos norite iš kitų, ir kaip
      norite kitiems padėti?
      * Apie ką išmanau? Kuriuose dalykuose save laikote išmanančiu?
      * Ką pamokyčiau? Kokias paskiras mintis - raktus - dermes - klausimus
      siūlote mūsų kultūrai, gyvensenai?
      * Ką išmanau apie Dievą? Kaip jums atrodo, kaip sustatytas gyvenimas,
      kokiais dėsniais, kokia jo tvarka?

      Siūlau ketverius metus bendromis jėgomis visais menais plėtoti šiuos
      klausimus, vaizduoti savo ir kitų šviesuolių atsakymus. Ypač
      palaikytumėme Nidos ir Neringos šviesuolius, taip pat su jais
      bendraujančiais Lietuvos ir pasaulio šviesuolius. Bendras tikslas būtų
      per ketverius metus suvokti Nidą kaip nepriklausomą kultūrą, visai kaip
      Užupio Respubliką, tik kiek rimčiau, atsakingiau.

      Pradžiai, kaip Nidos meno centro vadovas, siūlyčiau šias vertybes, o jas
      su laiku bendrai permąstytumėme.
      * Šviesumas: Vertiname, kviečiame, palaikome, pristatome šviesus žmones,
      tiek Nidoje, tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje. Menininkus vertiname
      pirmiausia, kaip šviesus žmones, savo kūrybos pavyzdžiu mus įtakojančius.
      * Bendradališkumas: Atsiremiame į jau veikiančius, palaikome ir
      papildome esamą Nidos veiklą, jos renginius, užmojus. Kuriame pirmiausia
      visuomenės turtą, kuriuo gali visi naudotis, dalintis, perkurti, tiek
      skaitmenine forma, tiek įtraukiant į keliaujančias parodas ar pristatant
      viešai.
      * Atvirumas: Veiklą vystom atvirai, visus kviečiant įsijungti, tiek
      Internete, tiek Nidos židiniuose. Paraiškos ir sumanymai teikiami
      atvirai, kad visi susipažintumėme ir kartu spręstumėme, kaip galim visi
      dirbti kartu.
      * Laisvumas: Nepripažįstame ribų tarp menų, skatiname visas kūrybos
      šakas, norime, kad menininkai iššoktų iš vėžių ir išbandytų naujas
      technikas, taip pat pamokytų kitus savo technikų.
      * Bendražmoniškumas: Atsisakome kastų, elitų, žioplių ir žiūrovų. Visus
      kviečiame įsijungti į kūryba, dalintis, lavintis, augti, bręsti. Tada
      atsiskleidžia, kas ką iš tikrųjų sugeba, kaip galime vienas kitą
      pamokyti, ką galim bendrai o ką reik atskirai. Visa komanda turi
      dalyvauti kūrybinėje veikloje, į ją įsijungti, rodyti savo pavyzdį.
      * Įtraukimas: Bendraujame su visais, kurie tik to nori, skatiname ir
      palaikome visus judėjimus ir visokiausią veiklą, ieškome ryšių ir
      bendros veiklos su šviesuoliais, visuomenininkais, jaunimu, senimu ir
      ypač nustumtaisiais.
      * Tikėjimas: Naujoviškais meno kūriniais, sumanymais palaikome
      tikinčiuosius, jų bendruomenes, dirbame kartu su jais.
      * Svetingumas: Vystom ryšius su Lietuva, Europa ir visu pasauliu,
      palaikom Nidą, kaip pasaulinį kūrybos židinį.
      * Ūkiškumas: Sprendžiame, kaip kūrėjai ir šviesuoliai gali pragyventi,
      rasti išteklių sumanymais, bendraujame su verslininkais, užsakovais,
      ieškome gyvenimiškų sprendimų tiesiogiai ar netiesiogiai palaikančius
      dalyvius.
      * Teisingumas: Drįstame sakyti, tai kas sakytina. Atsakome už savo žodį.
      Nesivaipome tuščiais išsišokimais, prasimanymais ar pozomis.
      * Blaivybė: Nidos meno centras būtų "blaivybės zona". Renginius
      rengtumėme be alkoholio. Taip pat menininkai įsipareigotų centre,
      kolonijoje palaikyti blaivybę.
      * Dūksmas: Visakame žaistumėme, dūktumėme. Atsisakysime bet kokio
      dirbtino rimtumo.

      Labai svarbu Nidoje, kaip ir Užupyje, draugiškai suvienyti čiabuvius su
      lankytojais, kad visi jaustųsi vienos kultūros puoselėtojais. Manau
      svarbu sudominti ir įtraukti poilsiautojus, kad prisirištų prie Nidos
      kultūros, į ją įsitrauktų ir ją palaikytų, taip pat palaikyti jų
      šeimininkus, puoselėjančius kultūros židinius. Menininkų jėgomis reikėtų
      puošti tokius kultūros židinius, palaikyti kiekvieno savitumą. Tokie
      židiniai dažnai susikuria prie didesnių, veiklesnių šeimų, tad ypač
      reikia jas vertinti, suprasti, su jomis bendrauti, jungti įvairių kartų
      žmones. Tokie židiniai yra pagrindas "ateities kaimui", žmogiškai
      aplinkai: "global villages".

      Siūlau:
      - Pirmais metais: Atpažinti ir pristatyti vietinius kultūros židinius.
      - Antrais metais: Iškelti ypač Lietuvos menininkus, sugebančius skatinti
      židinių bendradarbiavimą.
      - Trečiais metais: Bendrom jėgom kviesti Nidos visuomenei įdomius
      menininkus.
      - Ketvirtais metais: Bendrom jėgom susitarti dėl bendros Nidos
      respublikos, jos kultūros bruožų ir vertybių.

      -------------------------
      Ankstyvesnė veikla
      -------------------------

      1998 metais įsteigiau savo įmonę "Minčių sodas" http://www.ms.lt, kuria
      telkiu ir aptarnauju viso pasaulio šviesuolius. Mūsų susirašinėjimuose
      yra dalyvavę iki 200 rašytojų ir 3,000 skaitytojų 20 darbo grupėse.
      Ketvirtoji dalis veiklos vyksta lietuvių kalba. Mūsų veikla labai plati.
      Visaip atvirai, nemokamai palaikome vieni kitų užmojus, taip pat
      buriamės apmokamiems darbams. Išskiriu kelias kurybai artimas veiklos gijas.

      *Menininkai visuomenininkai*
      "Minčių sodo" veikla rado platų atgarsį Afrikoje kadangi nuoširdžiai
      palaikome įvairiausius šviesuolius. 2006-2007 Greg Wolff, Unamesa
      Association, Palo Alto, Kalifornijoje, JAV-ėse sumokėjo "Minčių sodui"
      24,000 USD surinkti 2,000 žemdirbių pasipasakojimus, kaip augina maistą,
      "My Food Story". http://www.myfoodstory.info Samdžiau "Minčių sodo"
      dalyvius Kenijoje, Tanzanijoje, Ugandoje, Kamerūne, Nigerijoje,
      Palestinoje, Serbijoje, Suomijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV-ėse ir
      Lietuvoje. Užtat turėjome stiprią komandą Kenijoje kada ten 2008 metų
      sausio ir vasario mėnesiais įsiplieskė riaušės po prezidento perrinkimo.
      Organizavom 100 taikdarių Kenijoje 30 vietovėse, taip pat 100 talkininkų
      internete juos palaikyti. Iš "Minčių sodo" dalyvių ir draugų surinkome
      27,000 USD taikdariams raminti gaujas, išlaisvinti kelius, gelbėti
      nuskriaustuosius. Labai išradingai įsijungė mūsų menininkai
      visuomenininkai. Dennis Kimambo savo visuomeniniu teatru REPACTED.org
      suvedė priešingas gentis, o Kennedy Owino ir jo vadovaujami Nafsi Afrika
      akrobatai statė piramides už taiką iš skirtingų genčių akrobatų, tad ir
      pavadinom savo veiklą "Pyramid of Peace" http://www.pyramidofpeace.net
      Act Alive (menininkai prieš HIV/AIDS) vadovė Janet Feldman (JAV) taipogi
      vadovauja "Minčių sodo" grupei Holistic Helping. 2008 metų kovo mėnesį
      Norvegijos televizija pakvietė dešimts Nafsi Afrika akrobatų labdaros
      programai, tad ta proga juos pasikvietėme ir į "Minčių sodo" rengiamą
      COMMUNIA sąskrydį Vilniuje. Odeta Abromavičiūtė ir Zenonas Anušauskas
      rengė jų pasirodymus: 8 minutės Lietuvos televizijos "Labas rytas"
      laidoje, Butrimonių kaime, Panevėžio kurčiųjų mokykloje, Užupio
      nepriklausomybės dienos šventėje, ir COMMUNIA dalyviams Neringos restorane.

      *Video bendravimas*
      Franz Nahrada (Austrija) vadovauja "Minčių sodo" grupei Global Villages
      (šviesūs ateities kaimai) ir visaip skatina video bendravimą. Jo dėka
      vykdėme Europos komisijos kofinansuojamą (15,000 EUR) Global Utopias
      sumanymą rengti 12 video tiltų "vaivovydžių"
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?GlobalUtopias tarp Lietuvos šviesuolių,
      ypač kaimo šviesuoliais, taip pat su Austrija, JAV-es, Japonija,
      Meksika, Jungtines Karalystes ir kitomis šalimis. Veiklą vykdžiau per
      Liaudies kūrybos klubą "Atžalyną", Pavilnyje, kuriame 1998-2007 metais
      veikė "Minčių sodo" būstinė, buvau klubo pagrindinis rėmėjas. Išugdyta
      komanda, ypač Zenonas Anušauskas ir Irena Buinickaitė, toliau vystė
      Internetinę televiziją http://www.internetinetv.lt, rodo tiesiogines
      transliacijas, taip pat sukaupė 300+ filmukų, tarp jų ir mano 15
      filmukų. "Minčių sodas" dalyvauja Europos sąjungos tematiniame tinkle
      Visuomenės turto klausimais, COMMUNIA, ir surengė jo sąskrydį Vilniuje
      (viso 10,000 EUR) iš kurių 3,000+ EUR palaikėme Internetinės televizijos
      veiklą. Kartu su penkiais kitais Minčių sodo dalyviais iš Lietuvos,
      Suomijos, Jungtinės Karalystės, Austrijos 2010 metais dalyvavome Franz
      Nahrados surengtame dviejų savaičių Grundtvig savišvietos ratelyje video
      bendravimo klausimais Vienoje, Austrijoje. Jam surinkome 80 video
      bendravimo pavyzdžių (100 USD).

      *Svajonių vaizdavimas*
      Užupiečiai Tomas Čepaitis ir Vygantas Vėjas mane "atrado" kaip
      menininką. Jų palaimintas 2009 balandžio mėn. Užupio Galeroje pristačiau
      savo piešinių parodą (Bosnijoje egzaminų metu paišydavau savo algebros
      studentus), taip pat ir tapybos parodą (matematikos mūzą). "Minčių sode"
      eile metų kalbinu šviesuolius, esu iš jų surinkęs jų kertines vertybes
      (500+ žmonių), gvildenamus klausimus (200+ žmonių), užmojus (100+
      žmonių), svajones (50+ žmonių). Vilniuje, Gedimino 9 centre, Ekobangos
      inkubatoriuje, surengiau Žmogaus teisių stebėjimo instituto parodą "Ar
      galima svajoti?" kuria koks 100 lankytojų, daugiausia jaunuoliai, paišė
      savo gyvenimo svajones. Parodą rėmė UNESCO, skyrė maždaug 350 LTL meno
      reikmenims. Šiuo metu vystau veiklą "12 klausimų" kuria skatinu dalintis
      vertybėmis, klausimais, užmojais, svajonėmis ir kitais atsakymais į
      dvylika klausimų, kuriais kalbinu šviesuolius. Šia tema rengiu parodą
      Užupio Galeroje http://www.umi.lt , ją kviečia rodyti WERK Kulturzentrum.

      *Bendruomenių kalbinimas*
      2009 metais dirbome London reklamos agentūrai The Law Firm (6,000 GBP),
      palaikėme javainių bendrovę Mornflake ir jos video konkursą, sudarėme
      500 Jungtinės Karalystės internetinių bendruomenių žinyną, kalbinome 70
      iš šių bendruomenių. Mūsų komandai dirbo įvairūs šviesuoliai, jų tarpe
      ir kūrėjai, rašytojai. Užsakovas labai teigiamai įvertino mūsų darbą.
      Savo nuoširdumu išsiskyrėme iš įprastos reklamos
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?MornflakeOutreach

      *Nustumtųjų įtraukimas*
      2008 metais laimėjau JAV-ių Knight News Challenge premiją (15,000 USD)
      už idėją palaikančią žurnalizmo ateitį. Siūliau vystyti ir gaminti
      prietaisą "Includer", kuriuo mūsų dalyviai Afrikoje galėtų savo namuose
      laiškus rašyti ir išsaugoti USB laikmenose, paskui kartą į savaitę juos
      išsiųsti kai tik prieina prie Interneto prieigos. Rašiau straipsnius
      apie šią idėją Public Broadcasting System svetainei Idea Lab
      http://www.pbs.org/idealab/andrius_kulikauskas/ Jais aprašiau ir savo
      įspūdžius gyvenant skurstančių Čikagos juodųjų amerikiečių rajone, kaip
      sklype šalia mūsų nušovė žmogų, taip pat, laišką, kurį padėjau draugui
      rašyti, kad iš jo neatimtų jo namo. Mane perspėjo redaktoriai nerašyti
      asmeniškai, tad jų perspėjimą paskelbiau. Po šito man nebeleido ten
      rašyti, galiausiai sutiko, kad rašyčiau savo svetainėje
      http://www.includer.org Tai vienas iš daugelio pavyzdžių, kaip palaikau
      nuskriaustuosius ir įtraukiu nustumtuosius nepaisant pasėkmių, užtat
      mane daug kas ir gerbia.

      ------------------------------------

      Laiškas į zmoniskai@yahoogroups.com tampa visuomenės turtu, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.  http://www.ms.lt/lt/ Kviečiame dalintis mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

      Laiškus siųsti:   zmoniskai@yahoogroups.com

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
         (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
         zmoniskai-digest@yahoogroups.com
         zmoniskai-fullfeatured@yahoogroups.com

         http://docs.yahoo.com/info/terms/

      --
      Kupinas Dėkingumo
      Saulius Kruopis

      Mob. tel. 861421215
      Namu. 2330148

      Apie Saulių, tapyba, Nidą ir plenerus...
      http://sauliuskruopis.xz.lt
    • Saulius Kruopis
      Message 2 of 10 , May 3, 2010
        Tomui Ačiu už laiškutį...krabas valdiškas, internetinis...gali griebti

        Tavo saulius

        2010/5/3 Tomasz Czepaitis <uzupis.fafministry@...>

        taip aš ir įsivaizdavau, Sauliau,
        ką padarysi - kurortaz:) Reikia vengti, kad Nida taptų antra Palanga.

        Idėjų turiu nemažai, gal reikėtų privilioti meno centrų iš USA, Anglijos ir t.t. su gamtosaugine pakraipa:)) jei tokiu būna. Menininkai, beje, irgi moka nesąmonių prigaminti - per didelio ir ne vietoj avangardo, etc. Kol kas viskas saikingai...

        Vienoje susitikęs šią žiemą su Global Villages veikėju Franz Nahrada, įtikėjau jo ideja/vizija, kad Kaimas (jis turi omeny didelį autentišką sambūrį netoli viens kito gyvenančių ir panašią veikla besiverčiančių žmonių) turi vystytis nuo pagrindinės jų profesijos ir keistis su kitais Kaimais kažkuo kitu besiverčiančiais.

        Nidoje, Neringoje tai istoriškai - žvejai ir buriuotojai (atmetus korumpuotą turizmą), gal girininkas-kitas:)    Gal į tą pusę, per jų veiklos būdą galima būtų pamąstyti?..

        Dėl svečių-vietinių visai suprantama - jie turi teisę nepasitikėti... Gal mano senas prietelius Kęstas Subačius, kuris dėsto Nidoje literatūrą norėtų prisidėti? Jis, kaip ir tu, Nidą pažįstą kuo puikiausiai.

        ...beje, ar šitas vėžys ar krabas - tavo autorinis ženklas? Mat buvau kažkadą sugalvojęs krabą kaip Užupio užsienio reikalų ministerijos simbolį, tik neradau judančio paveikslėlio. Negražu būtų skolintis iš tavęs, gal jų yra kitokių kur internete?

        Tavo
        Tomas

        2010/5/2 Saulius Kruopis <nida.art@...>

        ačiu, Tomai,
        gerai kad Nidos klausimas yra  mąstomas, kad Nidos fenomenas traukia vis daugiau asmenybių
        Aš, jau 15 metų ardamas šią vagą esu jau atsargesnis ir mano idealizmas jau santūresnis, nes
        ten yra biznio troškulys, net  dominuoja užkalti kuo daugiau pinigų
        o kultūros ir meniniai pasireiškimai, tai labai ne daug kam yra suvokiama teigiamoj pozicijoj
        Vieniems tiok kaip priedanga  pinigams įsigyti, kiti kultūros vengia, nes jiems reikia tik piniguotų kurortininkų
        Nidoje nėra viskas gerai...bet ta tema labai užgauli, nes žmonės prisitaikėliški ir pataikauja valdžiai.
        Tad mano pamatymai ir nusimanymai nėra daug kam dėkingi, nes jau esu patyręs Nidos Briedis

        Manau kiekvienas lai pats atranda kas ten pozityvu, ko ten stinga, ir kaip ten pakelti aukštesnį kultūrinį lygį
        Ten daug abejotinų renginių, daug prisitaikėlių ir diletantų, kurie vagia idėjas ir savinasi autotystes
        Nepagalvokite kad čia noriu kritikuoti
        aš neturiu teisės, nes esu tik svečias
        Bet esu mąstantis žmogus, tad turiu savo nuomonę ir savo principus, tad matau  geriau, kas yra kas.
        Aišku tik viena, kad labai trūksta gerų žmonių, gerų patriotų
        trūksta ir geranoriškų pagalbininkų ir tiesiog padorių žmonių
        Bėda ta, kad Nida labai brangi, ten būti labai daug kainuoja...tad dauguma projektų dėl brangumo jau pakeliui palūžta

        bet  kas darys, jei ne mes...tad prašau, burkimės ir draugiškai matydami tik pozityvias intencijas kurkime ten atsinaujinimo atmosferą
        ačiu už laišką

        Tavo saulius Kruopis

        2010/5/2 Tomasz Czepaitis <uzupis.fafministry@...>

        Sveiki,

        Aš palaikau Sauliaus Kruopio kandidatūrą. Jis yra Užupio ambasadorius kionigsberge-Karaliaučiuje-Kaliningrade, yra dėl jo pamišęs:), ir tai gal padėtų neužsisklęsti ir suvokti Nidos paskirtį plačiau, vystyti gerus santykius su vokiečiais-rusais (jie ir taip vystomi).

        Nidos vystymo priorotetu laikau tos pasakiškos amtosferos, kurią atsimenu iš vaikystės (vasarodavome Pervalkoje, dar tik kūrėsi pirmi poilsio namai, "Villa Agila", o šiaip gyvendavome pas kuršus), gal kažkiek kuršų kultūros atgaivinimą:), buriavimo mariose ir jūroje vystymą (tarkim prieplaukos jūroje statymą, kultūrinius mainus, vykdomus jachtomis).
        Menai ne būtinai turi būti prioritetu.
            Gerai būtų Nidai sugalvoti kažką panašaus į Užupio konstituciją (čia galiu padėti), nebūtinai tuo formatu, gal kokią deklaraciją ar pan.

                Kas dėl pavyduolių, aš negalėčiau jų tarpe kažką daryti, bet gal koks "tvirtesnis" žmogus atsirastų. Čia verta prisiminti A+A vyr. Nidos architektą Algį Zavišą, jis buvo buriuotojas, svajotojas, svajojo keliauti aplink pasaulį, specialiai tam statėsi jachtą, dėja tas taybinias laikais nebuvo įmanoma (nors bulgaras vienas 70-ais išplaukė į tokią kelionę, o ir lenkas).
                Taigi, reikia Nidai duoti ar atrasti kokią didesnę svajonę ar tikslą ( ne ambiciją). Tuomet mažesnės svajonės bus lengviau pasiekiamos.

                 Na, ir herbo reikėtų - Ungurys (rūkytas:) ir Kopa.
                 Ir mito - jų yra nemažai, bet naujo. Ir himno.

                 kol kas tiek,
        Pagarbiai,
        Tomas Čepaitis,
        Užupio užsienio reikalų ministras

        2010/4/29 Saulius Kruopis <nida.art@...>

        ačiu Andriau už laiškus,

         turėjau truputį laiko, tad paskaičiau geranoriškas iniciaytyvas ir tavo kolegų ar pažįstamų palaikymus
        Dėl Nidos tu jau žinai mano nuomonę, ten tikrai reikia iniciatyvaus žmogaus, nes laukia daug darbo ir
        reikia geros pagalbos , geros komandos...tad aš padėsiu, kiek įmanydamas...
        Aš esu tapytojas, tad mane labiausia gyvenime erzina biurokratai, tad aš
        visada nuo vien minties, kad reikia kažkokių projektų, kažkokių derinimų . kažkokių įrodinėjimų ir t. t man tuoj galva pradeda skaudėti...nes visur teko eiti su ištiesta ranka

        esu nusivylęs Nidos valdininkais ir net meru, kuris visai nieko nesupranta, kas yra kultura

        Taip, Yra Narūnas ir dar vienas kitas geranoriškas žmogus, bet daugiau yra pavyduolių ir t. t.
        Jie į mus žiūri kaip į atvykėlius, nes jie dauguma Nidiečiai, tad  į mus žiuri įtariai...

        Tai tiek dabar noriu pasakyti

        Ryt einu deklaruoti į mokesčių inspekciją..taip esu sutaręs laiką...jei viską po pietų suspėsiu, tikrai ateisiu į Galerą

        bet viskas priklausys nuo dienos darbų , sekmės ir mano asmeniškų jėgų

        Tavo saulius

        Apie sklandymo mokyklą žinojau, turiu nuotraukų ir knygų...
        bet tai kita jau tema...

        2010/4/29 Andrius Kulikauskas <ms@...>
        Sauliau, Džiaugiuos, kad tau patinka mano paveikslas! Dar prisidės pusės

        metro strypas su eilėraščiu klausiantį 12 klausimų. Bus ir kitų darbų.
        Kviečiu visus juos pamatyti rytoj, penktadienį, balandžio 30d., 18:00,
        Užupio Galeroje, šalia Vilnelės, į šiaurę nuo Užupio kavinės. Žinau,
        kiti dalyvaus Švedijos ambasados renginyje, tad kviečiu ateiti ir vėliau
        vakare, kas norės.

        Lina, Julija, Gryte, Jonai, Ačiū už laiškus!

        Rašiau, kaip Nidos meno centras ieško vadovo. (Ačiū Jonui už šią žinią,
        kurią pridedu žemiau.) Kalbėjau su Daina Urbanavičiene, jinai dirba
        Vilniaus Dailės Akademija ir teikia papildomą informaciją. Ji
        pasižymėjusi, kaip Vilniaus Joninės šventės "Tebūnie naktis" rengėja.
        Klausiau, ar vadovo ieško siauriau - pagal kriterijus, ar plačiau - tai,
        atsakė, plačiau ir kad jiems labai rūpi vizija ir paskatino siūlytis.
        Tad manau, reik bandyti. Rašau ir atvirai ir kviečiu prisidėti savo
        mintimis.

        Kalbėjau su menininku ir organizatoriumi Sauliumi Kruopiu, kuris net 16
        metų rengia Nido tapybos plenerus.
        http://sauliuskruopis.xz.lt/tarptautiniai%20nidos%20tapybos%20plenerai.html
        Galvojau, gal jisai siūlysis būti vadovu? O bet kokiu atveju, dera jo
        veiklą palaikyti ir į ją atsiremti. Jam papasakojau trumpai savo
        sumanymą ir jis mane padrąsino siūlytis į vadovus.

        Skambinau Užupio meno inkubatoriaus vadovui Giedriui Bagdonui ir jisai
        dar paskatino susisiekti su Sauliumi Pilinkumi ir su Nendrūnu
        Lendraičiu. Kalbėjau su Sauliumi ir jį įtraukiau į Tomo Čepaičio vedamą
        "Minčių sodo" susirašinėjimą "Žmoniškai". Kviečiu atsiliepti, pamąstyti.

        Kokia mano svajonė Nidos meno centrui?

[...]

        Kviečiu atsiliepti, papildyti!

        +370 699 30003

        ---------------------
        Sveiki, Andriau,

        esu is mazo miestelio Radviliskio rajone, VO "Pociuneliu miestelio
        bendruomene". Kartu matemes Zenono paskaitoje, tik gaila kad teko taip
        greitai pabegti... Kol kas dar tik pradedu veikla sioje organizacijoje,
        darbuojuosi su jaunimu, ir mes tikrai uz!!!!!!!

        Lina Noreikaitė

        ---------------------

        Andriau, visapusiškai palaikau Jūsų kandidatūrą. Deja, nesu menininkė,
        esu projektų vadovė. Parašykite, kaip galėčiau padėti Jums dalyvaujant
        konkurse.
        Man labai patiko taip pat punktas, kad būsimas vadovas įpareigotas
        rinkti savo komandą (staff). Mielai dalyvaučiau Jūsų komandoje.
        Tik vienintelė pastaba- atlyginimas, mano galva, yra ne už ketvirtį
        etato. Kaip tik atvirkščiai- darbo laikas apibūdinamas- tiek, kiek
        reikia įgyvendinti visoms veikloms. Kitais žodžiais tariant-
        nenormuojamas. O tai reiškia- praktiškai jokios laisvos minutėlės (čia
        jau aš sakau iš savo darbo patirties). Ir iš to nenormuojamo darbo laiko
        turėtumėt minimum 1/4 praleisti NAC, t.y.Nidoje. Tikriausiai likusi-
        Vilniuje, VDA. Taigi dar kartą siūlau pagalbą, jei galiu kuo padėti.
        Pagarbiai-
        Julija Astrauskienė

        ---------------------

        As buciau linkes dalyvauti kaip po "artist-in-residence" kada nors (1-2
        savaites). Tuo budu sukurciau darbu (pavyzdziui, nuotrauku) ir taip pat
        gal galeciau pravesti maza workshop.
        Taip pat kai zinotum daugiau apie vietove, galeciau gal buti curator del
        parodos. Butu gerai del tavo paraiskos tureti tarptautine
        perspektyva-kad gali ivesti is labai toli mena i Nida.
        Leisk man zinoti jeigu kazkaip kitaip galeciau padeti.
        Taip pat del paraiskos ir del visuomenes-skatinu tave kaip nors labai
        ijungti vietinus ir vaikus-net tik menininkus.

        -Jonas Kulikauskas

        linkiu sekmės rpetenduojant į šias pareigas. Mano Tėtis paliko nuotraukų
        iš Nidos sklandymo, kurios studentu buvo, mokyklos renginių. Ar yra
        Nidoje Sklandymo istorijos muziejus? Gal padovanočiau palikimą, kad
        daugiau žmonių žinotų apie prieškario iniciatyvas.
        Pagarbiai Grytė

        March 27, 2010 - 12:26pm --- AMP <http://pluginamp.com/network/user/1>

> [...]
         > Phone: +370 616 55307
         > Fax: +370 5 2105444
         > daina.urbanaviciene@... <mailto:daina.urbanaviciene@...>
         > http://www.vda.lt <http://www.vda.lt/>
         >
         > The Nida Art Colony or NAC is a new subdivision of the Vilnius Academy
         > of Arts located in Nida, Neringa. Its objective is to create
         > favourable conditions for the implementation of innovations in art
         > education and creative art practices by promoting international
         > cooperation. The NAC will run an artist-in-residence programme,
         > organise workshops, exhibitions and conferences. The NAC starts its

        Colony.

> [...]
         > project administration remunerations.
         >
         > Hours of Work: Such hours as necessary to carry out your duties. You
         > should count on spending at least ¼ of your hours of work at the NAC.
         >
         > Office Base: Nida Art Colony (Neringa) and the Vilnius Academy of Arts
         > (Vilnius).
         >
         > Responsible to: Rector and Senate of the Vilnius Academy of Arts.
         >
         > Contract Status: Position to be filled from 2 January 2011 for a fixed
         > term of four years up to 2 January 2015.
         >
         > MAIN TASKS AND RESPONSIBILITIES:
         > . To develop and deliver relevant art and education programmes at the
        NAC.

[...]

        Sincerely,
        Tomas Čepaitis