"12 klausimų" parodos video

    Message 1 of 4 , May 1, 2010
      Ačiū Grytei Misevičienei, Algirdui ir Matui Judickams, Kęstučiui Urbai,
      Rūtai Kulikauskienei ir visiems vakar dalyvavusiems mano parodos "12
      klausimų" atidaryme. Paroda vyks Užupio Galeroje, šalia Vilnelės, visą
      mėnesį ir tenai ketinu būti didesnę dalį laiko, galite man skambinti +370
      699 30003.

      Matas Judickas (ačiū!) nufilmavo parodos pristatymą:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=319

      Laukiu pastabų! o ypač kviečiu mąstyti toliau, kaip Galeroje kurti kartu,
      ypač 12 klausimų pagrindu, plėtoti ir vaizduoti savo svajones, vertybes,
      klausimus, rūpesčius, pagalbą, išmanymą, Dievą ir t.t. Visą mėnesį galim
      rengti renginius ir kurti naujus darbus.

      O po to greičiausia vyksiu į Čikagą metams uždarbiauti, dirbti
      repetitoriumi. Tad daug mąstau apie ateitį, kuria kryptimi norėčiau
      veikti. Kviečiu kartu pamąstyti.

      +370 699 30003
    • juozobudzi juozobudzi
      Message 2 of 4 , May 1, 2010
        Labas Andriau,
        Mes su Egle esame išdegę tavo darbą, kurį lipdei vasarą Smalininkuose. Šiandien pagalvojau gal norėtum jį nuspalvinti (nuglazūruoti).Aišku, jai norėtum, bet  neturi kada ar kaip, tai galėčiau padaryti  ir aš. Tuomet po dar vieno degimo darbas būtų baigtas technologiškai ir idėjiškai pilnumoje. Jai norėtum, kad tai padaryčiau reiktų, kad atsiųstum instrukcijas ( spalvinius eskizus, aprašymus, išklotinę ar kažką tokio) kaip tai padaryti.
        Sėkmės.
        P.S. Labai įdomi paroda.
         Tiesa šiemet negavus visiškai jokio finansavimo ir nerodant jokio noro iš Smalininkų bendruomenės , ko gero kūrybinės skulptūrų stovyklos " Ąžuolų Alėja" nebus. Na ši žinia gerokai pribloškė mane ir  vis tiek galvoju kaip padaryti kokią tąsą. Šiuo metu renku medžiagą straipsniui apie " Ąžuolų Alėją" jos dalyvius. Norėčiau, kad visi parašytų  savo mintis , idėjas apie šias stovyklas, skulptūras ir pan.(kaip kokį interviu). Dar būtų gerai, kad visi atsiųstų po trumpą CV ir šiaip gal kokios medžiagos ar pamąstymų, idėjų še tema....
        Tai tiek ir iki...
        Juozas B.
      • vygantas vejas
        Message 3 of 4 , May 2, 2010
          gerb Juze,
          tai vat "ąžuolų alėjos" tąsą ir matau sėdomis-minomis raitomis ant dvirkų, tuomet. alėja kaip ne kaip gi kelias šioks toks. pamąstyk apie tai, mokytojau ;)
          vw

        • juozobudzi juozobudzi
          Message 4 of 4 , May 2, 2010
            Būtų labai labai faina, bet kolei kas daugybe įsipareigojimų neleidžia. Reik su jais susitvarkyti kokiu tai būdu, o jau kitais metais manau galėčiau ...
            Kas pas tamsta geresnio?