Re: [zmoniskai] Tomai, kaip su svarstymu santraukomis?

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 13 , May 5, 2008
      Andrius,

      I arranged all proponent speeches with photos in "paper" format and transcribed 3 videosessions from the Monday COMMUNIA event (opponents, etc.), and added my view and suggestions on promoting them, but now a serious problem occured - My audiodevice ("koloneles" in Lith.) are very weak, I can hardly hear anything.

      Can you or someone help me to solve this problem? Maybe some hardware left from video bridges, or alike?

      I'll ask Zenonas and Irena also,

      Thanks,

      Good luck in Silicon Valley,

      Thomas

      2008/4/27 minciusodas <ms@...>:

      Tomai ir visi, linkejimai is Cikagos. Atsiprasau, kad rasau
      sveplai. Apsistojau pas savo drauga maura David Ellison-Bey, 6726 S
      Parnell Ave, (773) 874-3332. Tai yra bene nykiausia aplinka kiek esu
      buves, taciau ir cia yra sviesuoliu, prosvaisciu ir pragiedruliu.
      Siandien pietavau su David ir bibliotekininku Perry Recker. Vesiu
      kova pries vos ne genocidini sio krasto nykuli. Kvieciu tave, Tomai
      ir lietuvius ir taip pat keniecius ir kitus sviesuolius isijungti.

      Tomai, kaip su svarstymu santraukomis? Ar jau pradejai? Prasau kas
      savaite parasyk po viena ar dvi. Man svarbu, kad galeciau parodyti,
      kad tu dirbi, kad italams butu ramu.

      Taip pat gavom pinigus tad netrukus tau sumokesiu.

      Antradieni isskrendu i San Jose, Kalifornija dalyvauti zurnalistikos
      ateiciai skirtoje konferencijoje. http://www.newstools2008.org Tomai
      prasau isijunk tenai, padek man rasti, kas dometusi musu veikla.

      Linkejimai visiems,

      Minciu sodas
      +13126183345

    • egle
      Message 2 of 13 , May 5, 2008
        Betkuriuo atveju patogiausiai dirbti su ausinemis, koks
        pas tave divaisas.
        Vytas

        2008/4/27 minciusodas <ms@...>:

[...]

        http://www.ms. lt
        ms@...
        +13126183345

      • Tomasz Czepaitis
        Message 3 of 13 , May 6, 2008
          mikrofona asz turiu, o koloneles buvo prie monitoriaus Samsung SyncMaster755DFX.

          Man gerai ir su kolonelemis... nors jei ka turi liszno, neatsisakysiu.

          T.

            Message 5 of 13 , May 6, 2008
              Andriau,

              prisiregistravau NEwsToolse su keliais pasiulymais (pirmoj eilej - Minchiu sodas), po to paieszkosiu personu.

              Paskambinau tavo Tetei, bet vel pakviecziau pona Eugeniju, tai jau kazkokia karma:)

                Message 7 of 13 , May 6, 2008

                  Tomai gal surasi kas organizuoja b2gesear.

                  Aciu

                  Su pagarba

                  Vytautas