Re: [zmoniskai] Re: Tomai, kaip su svarstymu santraukomis?

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 13 , Apr 27, 2008
      A, taip, Andriau,
      Zenonas atidavė diskus
       aš tik nesureagavau, nes maniau kad vis tiek negalėsiu jų peržiūrėti,
       nes neturiu programos ("ULead ar kotos, bet turbūt su paprasta kokia galima).

      Vytas, jei tas kur Užupy, galėtų tuose rajonuose Čikagoje išvystyti panašų šerifų sąjudį, kaip čia kad bando. Na, bet tegu jis pats tau parašo, nes jis man kitoks, nei tau.

      t.

      2008/4/27 minciusodas <ms@...>:

      Vytai, aciu, kad atsiliepei! Prasau, parasyk placiau apie save, tai
      pamastysime, kaip pirmiausia palaikyti tave, kaip sviesuoli. O
      Cikagoje yra didelis Amerikos juoduju rajonas kuris visiskai,
      nezmoniskai sunykes, bet galim ir cia gelbeti padeti, lygiai kaip ir
      galim sulaukti pagalbos Lietuvos blaivybes judejimui.

      Tomai, Zenonai, vis mokomes kaip dirbti kartu, kas labai gerai.
      Zenonai, ar nedavei Tomui tuos diskus? ar jis neturi visa medziaga?
      Jam butina tureti. Tomai, prasau is karto siusk savo juodrascius, ka
      jau parasei, kad ir i sita grupe. Ir kas kelias dienas atsiusk, ka
      naujo turi. Nes mums reikia parodyti butent darbo eiga, kad kazka
      dirbame, o ne darbo rezultata, kuris maziau kam idomus. Ir taip
      visiems bus ramiau, tuo paciu. Tuo paciu galesim isijungti,
      atsiliepti.

      Andrius Kulikauskas
      Minciu Sodas

      --- In zmoniskai@yahoogroups.com, "Tomasz Czepaitis"
      <uzupis.fafministry@...> wrote:

      > Gerai, *Andriau*, įsijungsiu ir į vieną ir į kitą...
      > O ta naujoji žurnalistika tebeauga iš Tom Wolfe kapo, ar jau iš
      kitą ko?

      > Kur ta nykiausia aplinka - Čikagos rajone kokiame? Gal tame kur
      Marketplace,
> [...]
      sumontavome tik
      > pusę. Nurašiau pusė oponentų medžiagos, ir padariau kelias išvadas
      ir
      > svarstymų temas ateinantiems workshopams, kad būtų tolesnių
      diskusijų
      > galimybė.
      >
      > Tai kai turėsiu visus tris punktus - proponent - opponent
      (+discussion
      > fruitful hints from public)- vision of future discussions, leading
      > solutions, tada įdėsiu.
      >
      > Linkėjimai Amerikai, šaliai kurią aš vistik pamilau. Neįmanomai

      Tomai

      Tomai

    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 13 , May 5, 2008
        Andrius,

        I arranged all proponent speeches with photos in "paper" format and transcribed 3 videosessions from the Monday COMMUNIA event (opponents, etc.), and added my view and suggestions on promoting them, but now a serious problem occured - My audiodevice ("koloneles" in Lith.) are very weak, I can hardly hear anything.

        Can you or someone help me to solve this problem? Maybe some hardware left from video bridges, or alike?

        I'll ask Zenonas and Irena also,

        Thanks,

        Good luck in Silicon Valley,

        Thomas

        2008/4/27 minciusodas <ms@...>:

        Tomai ir visi, linkejimai is Cikagos. Atsiprasau, kad rasau
        sveplai. Apsistojau pas savo drauga maura David Ellison-Bey, 6726 S

      • egle
        Message 3 of 13 , May 5, 2008
          Betkuriuo atveju patogiausiai dirbti su ausinemis, koks
          pas tave divaisas.
          Vytas

          Message 4 of 13 , May 6, 2008
            mikrofona asz turiu, o koloneles buvo prie monitoriaus Samsung SyncMaster755DFX.

            Man gerai ir su kolonelemis... nors jei ka turi liszno, neatsisakysiu.

            T.

              Message 6 of 13 , May 6, 2008
                Andriau,

                prisiregistravau NEwsToolse su keliais pasiulymais (pirmoj eilej - Minchiu sodas), po to paieszkosiu personu.

                Paskambinau tavo Tetei, bet vel pakviecziau pona Eugeniju, tai jau kazkokia karma:)

                  Message 8 of 13 , May 6, 2008

                    Tomai gal surasi kas organizuoja b2gesear.

                    Aciu

                    Su pagarba

                    Vytautas