Re: [zmoniskai] COMMUNIA sąskrydis Milane birželio mėnesį

  • helas 674
    Message 1 of 3 , Mar 23, 2010
      Labai diena Tomai.Cia toks Helas jusu brangu laika gaisina.Noriu paklaust,kada pas mus atvyksit? t.y. iParankava.

      2010 m. kovo 22 d. 18:47, <ms@...> rašė:

      Birute, Ačiū už laišką. Jau treti ir paskutiniai metai, kaip Minčių sodas
      dalyvauja COMMUNIA veikloje. COMMUNIA, tai Europos sąjungos tinklas
      visuomenės turto klausimais http://www.communia-project.eu per trejus
      metus 2007-2010 rengiantis dvylika sąskrydžių. Vienas jų vyko Vilniuje
      2008 metų kovo mėnesį, dalyvavo net svečių iš Afrikos. London kovo mėnesį
      2009 metais taip pat suskridome - trys iš Lietuvos, du iš Kenijos, dvi iš
      Serbijos, susitikome su "Minčių sodo" dalyviais Anglijoje bei mūsų veikla
      susidomėjusiais verslininkais, iš susitikimo su Leon Benjamin ir išsivystė
      praeitų metų komercinė veikla garsinti Mornflake javainių įmone.
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?MornflakeOutreach

      Balandžio mėnesį vyks sąskrydis Istanbule, bet jame nedalyvausiu, nes
      ieškau užsakovų, o COMMUNIA nejaučiu geranoriškumo nė man, nė "Minčių
      sodui", nė apskritai visuomenės turtui tikrąja ta žodžio prasme
      (besąlygiška atsisakymas autorinių teisių visų labui). Sugriežtėjo
      kelionės taisyklės, taip kad tenka atvykti dieną prieš, išvykti dieną po,
      tad kviesti žmones iš toliau, kaip antai iš Afrikos ar netgi Lietuvos,
      dalyvauti renginyje klausytis "senienų" - o lyginant su "Minčių sodo"
      veikla, tai senienos - vietoj kad bendrauti tarpusavyje, yra didelė
      prabanga (o kas nori, pakvieskite, pamokysiu naujienų). Šioms kelionėms
      man tenka skolintis pinigų, juos atgaunu tik vėliau ir nebūtinai visus,
      taip pat būna visokiausių papildomų išlaidų, ypač kai atsakau už didesnę
      grupę žmonių, vėlgi dažnai tai skurstantys žmonės ir tenka papildomai
      rūpintis.

      COMMUNIA tinklas siūlo gaires Europos komisijai ir Europos parlamentui
      visuomenės turto klausimais. Surašiau penkiasdešimts pasiūlymų iš savo
      patirties vadovaujant "Minčių sodas" nuo 1998 metų, ir iš tiesų COMMUNIA
      esame (tieiog, aš esu) bene vieninteliai, kuriantys visuomenės turtą
      (Public Domain), taip pat vieninteliai bandantys iš tokių kūrinių
      pragyventi, vos ne vieninteliai įtraukiantys ir šviečiantys paprastus
      žmones. Tuos pasiūlymus nustūmė, tad Liuksemburge nedalyvavau, vietoj
      manęs iš Austrijos per ten grįžo Tomas Čepaitis. Manau, jis patvirtins
      (ir Birutė gali patvirtint) COMMUNIA pagrinde advokatai, akademikai, gal
      ir bibliotekininkai, Creative Commons veikėjai. Siūliau Istanbule rengti
      parodą "12 klausimų" tema http://www.12questions.org tai tik po trijų
      savaičių pranešė, kad "įdomu, deja, progama jau sudaryta". Kai kam
      nepatinka, kad iškeliu skirtumus tarp Public Domain (kas besąlygiškai
      laisva) ir Creative Commons (ribotos teisės naudotis). Tiesiog neturiu
      ūpo ar išteklių ten be reikalo dalyvauti.

      Birželio mėnesio gale Milane vyks paskutinis COMMUNIA susirinkimas, tad
      gal dalyvausime ir iš "Minčių sodo". Mums skiria beveik 4,000 eurų
      skrydžiams, nakvynei, maistui. Betgi turi būti nauda man ir "Minčių
      sodui", mūsų veiklai, ypač tarptautinei veiklai, palaikančiai šviesuolių
      kultūros vertybes ir atveriančiai verslo galimybes. Man šiuo metu rūpi
      plėsti "12 klausimų" http://www.12questions.org verslo ir meno veiklą
      kuria šviesuoliai prisistato kaip tikri, patikimi žmonės. Man būtų
      prasminga surengti parodą Milane, taip pat pristatyti ir aptarti šios
      veiklos galimybes, ji pagrįsta kūryba visuomenės turto pagrindais.

      Mūsų dalyvis Fred Kayiwa iš Ugandos deda daug pastangų dalyvauti, jam
      pasakiau, kad sumokėsiu tik pusę bilieto kainos, nes COMMUNIA tiek
      tesumoka jei kas pasilieka ilgiau. Mums pažįstamas Kenedy Owino (dabar su
      žmona gyvenantis Danijoje) su kitais akrobatais iš Kenijos irgi ketina
      būti tuo metu Milane. Tad greičiausiai ką nors sugalvosime ir kviečiu
      pasidalinti mintimis, ką prasmingiausio nuveikti.

      Rašau iš skulptoriaus Algirdo Judicko sodybos netoli Anušauskų, čia atrodo
      pavasarį gyvensiu. Ieškau užsakovų, kad galėčiau likti Lietuvoje. Labai
      noriu!

      +370 699 30003