Mes laisvi ir kūrybingi

    Message 1 of 1 , Mar 11, 2010
      Sveikinu visus su Kovo 11ta ir Lietuvos nepriklausomybe!

      Smagu, kad savo laisvę įprasminame kūryba. Štai keli pavyzdžiai:

      Irena Žilakauskaitė sukūrė ir įdainavo dainą "Little mind" atsiliepdama
      į irakiečių sunkų gyvenimą. Jai pritaria Povilas.
      http://www.myspace.com/violinssong

      Algirdas Zokaitis pradėjo įrašinėti savo dainas. Vakar Zenonas ir aš jį
      aplankėme. Jisai pagrojo įrašą, kaip jisai džiazuoja o "MegaGediminas"
      kompiuteriu papildė įvairiais instrumentais:
      http://www.youtube.com/watch?v=g0o-1_L9LaE

      Zenono Anušausko internetinė televizijoje yra jojo Eičiūnų kaimo jaunimo
      linksmas įrašas "Geriausios Jaunimo televizijos dainos"
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=186

      O Eičiūnų kaimo jaunimo folkloro ansamblis "Vieversa" (vadovė Dalia
      Jusienė) gražiai pasirodė Kaziuko mugėje, tai mūsų paveldas, dabartis ir
      ateitis:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=241

      Aš Vienoje, Austrijoje buvau šešias savaites, pasiilgau Lietuvos ir
      vidžėjaus Michael Schreiber pagalba supynėme dainą, nuotraukas, piešinius:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=214

      Visa tai mūsų nepriklausomybės vaisius ir džiaugsmas. Ir kiekvienu
      atveju randame talkininkų, taip pat draugų, bendraminčių, įkvėpėjų,
      rėmėjų. Kviečiu mus visus palaikyti, padrąsinti, pralinksminti, įkvėpti
      ir įtraukti savo kūrybą ar geru žodžiu! Atsiremkime į vienas kito
      nuotaiką, gerą būdą, išmintį, polėkį, grožį ir kūrybą.

      +370 699 30003