Puoselėjame svajones, palaikome užmojus

    Message 1 of 1 , Nov 19, 2009
      Irena Žilakauskaite, Tomai Čepaiti, Tomai Maliauka, Kęstuti Urba, Juliau
      Galdikai, Algi Cibulski, Audrone Anušauskiene, Zigmai Bigeli, Rasa
      Pranskevičiūte, Odeta Abromavičiūte, Kazimierai Uoka, Justina Kaluinaite,
      Ingrida Dubinskaite, Zenonai Anušauskai, Ačiū visiems už gražius laiškus į
      mūsų grupes Veikti Plačiau, Žmoniškai ir Minčių Sodas LT.

      Ypatingas ačiū Kęstučiui Urbai, kad užsuki į mūsų pasišnekėjimo (chat)
      svetainę http://www.worknets.org/chat/ ir mūsų wiki svetainę
      http://www.ms.lt/lt/ Mane skatina visų meilė, pamokymai, sumanymai.

      Pradėjau svajoti ir paišyti savo svajones:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?Svajon%c4%97s
      Kol kas tai tiesiog piešinėliai. Taip pat nuotraukų puikios erdvės. Tai
      1 metro aukšto, daugiau kaip 100 metrų ilgio stiklo sienelė ant kurios
      nesudėtinga dėti paišytą ir tapytą popierių, taip pat drobę.

      Bendras vaizdinys: svajotojai įvairiausiai skrenda, įtakoja kas vyksta
      žemėje. Svajotojai bus tarp 1m ir 3 m dydžio, ir bus tarsi dvimatės
      lėlės, kurias bus lengva perdėstyti. Jų galvos atitiks mūsų galvas tad
      jas galėsim atskirai paišyti, tapyti, taip pat kaitalioti, netgi palikti
      atviras, kad vaikai ar suaugę galėtų savo galvas ten priploti ir juos
      galėtų fotografuoti. Bus linksma.

      Vienoje pusėje aukšto bus "gyvenimas" o kitoj pusėje bus "amžinas
      gyvenimas" ir yra keli tiltai tarp jų. "Amžinajame gyvenime"
      įsivaizduoju, kad yra svajonės kuriose prileidžiamas blogis, kad būtų kas
      veikti (pavyzdžiui, velnią atversti). O "gyvenime" norime, kad viskas
      vyktų laimingai.

      Didzis Veinbergs ir jo žmona Vija susidomėjo atvykti iš Rygos ir
      padalyvauti. Visus kviečiu, tiek laukinius menininkus (koks esu), tiek
      išprususius. Visi darbai priklausys visuomenei (Užantspauduosime "Mano
      kūryba visų turtas") ir paroda plėsis, keliaus, dalinsis, ją vis kažkas
      paglobos. Nupirksiu kelis rulonos rudo ir balto popieriaus, tad galėsime
      kurti stambius eskizus, paskui juos keisti ar tikslinti. Manau bus
      įspūdinga ir smagu. Tikiu, šiuo žaidimu atsiversime, pažinsime save,
      kitus ir apskritai žmoniją. Aptiksime pagrindus, kaip derinti mūsų
      svajones. Atidarymas vyks pirmadienį, lapkričio 30 d. ir dar prieš tai
      ketinu šį tą sukurti.

      Galėsime ten pat pastūmėti visus mūsų užmojus:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?U%c5%bemojai
      ir surengti "Aš Lietuvai" idėjų pristatymus, kaip Zenonas mus moko. Tikiu
      nors vieną surengsime ekonomikos klausimais (kaip ją naujai ir savitai
      perprasti) ir palaikyti Virmanto Galdiko, Tomo Maliaukos, Dariaus Baublio,
      Kęstučio Urbos ir kitų užmojus, taip pat mano norą išjudinti svajonių ūkį.
      Tam galėtų pasitarnauti ir mano filosofinės mintys (tarp kitko, 2002
      metais parašiau straipsnį "An Economy for Giving Everything Away"
      http://www.ms.lt/en/workingopenly/givingaway.html kuris anot Chris
      Messina įtakojo ir BarCamp judėjimą). Taip pat kitame renginyje
      galėtumėme puoselėti piliečių dalyvavimą įstatymdarystės klausimuose, o
      Irena Buinickaitė tuo labai domisi ir dirba seimo nario Kazimiero Uokos
      padėjėja.

      Ačiū, kad vieni kitus palaikome! Kviečiu kiekvieną vis atsiverti, dalintis
      savo svajonėmis, užmojais, klausimais, vertybėmis ir vienas kitą
      palaikyti.

      Linkėjimai iš Estijos,

      +370 699 30003