Re: [zmoniskai] Troškimai (Smalininkams)

  • vygantas vejas
    Message 1 of 5 , Oct 15, 2009
      kažkaip man lyg ir daugiau spalvų norėtusi...
      vėjas

      2009/10/14 Andrius Kulikauskas <ms@...>
      Tomai, Vygantai, Goda, Rūta,

      Nutapiau paveikslą Smalininkų skulptūros simpoziumų dalyvių parodai,
      kurią Goda Gustaitytė ketina rengti Kaune ir Vilniuje.  Štai nutapiau:
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/4011924508/
      ir dar jame įrašysiu eilėraštį (žr. žemiau), tad jeigu turite kokių
      pastabų, smulkių ar stambių, tad prašau dabar prikibkite ir pamokykite.
      Ačiū!  O paveikslą tapiau pagal savo skulptūrą:
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/3795283268/

      Troškimai

      Ką mąsto atsigulęs
      Visų dievų Dievulis?
      Bokštą.
      Amžino vieko.
      Trokšta
      Visko, betko, kažko, nieko.
      Iš dangaus nuleisiu, leisiu, leisiu.
      Užsimoju! Įvykdau! Permąstau!
      Ir taip be atvangos.
      O kas tau?

      Įsitraukite, vaikai, į dvasios žiedą.
      Kaip tiki, trigubą;
      Kaip dera, dvigubą;
      Kaip matyt, viengubą;
      Kaip yra, nulgubą.
      Lankstykis lankui nuolankus.
      Štai pro jį praskuba,
      Štai pro jį rieda
      Savarankiška, užtikrinta, rami ir mylinti
      Valia, žodžiu, dvasia prabylanti:
      "Verčiau dangus, kaip žemė,
      Bet ir žemėje dangus."
      Suskambus, susikibus, susirinkus,