Re: [zmoniskai] Šypsenos fotokonkursas

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 9 , Oct 9, 2009
      Ačiū, Andriau, kad įdėjai į žmoniškai,

      ir patį kviečiu dalyvauti.

      T.

      2009/10/9 Andrius Kulikauskas <ms@...>
      *Dėmesio-----------------------------------------------------------------------------------Dėmesio*

                 Užupio ambasada *Šypsenoje* (ambasadorė Alexia Guggemos)
                                 per Užupio Užsienio reikalų ministeriją

            spalio 24-lapkriio 8 d.d skelbia fotokonkursą Šypsena (Sourir)
      -       nuotraukas būtina išsiųsti i*ki spalio 22 d.* šiuo Ministerijos
      adresu
                                    uzupis.fafministry@...
      <mailto:uzupis.fafministry@...>
      --
         konkurse numatytos kelios nominacijos
      -    1 šypsena

      Nugalėtojų laukia brangūs prizai, juk mūsų ambasadorė - įtakinga
      Prancūzijos meno kritikė.

      Skubėkite, klauskite,
      /
      Užsienio reikalų ministras/

      Sincerely,
      Tomas Čepaitis

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
         (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
         mailto:zmoniskai-digest@yahoogroups.com
         mailto:zmoniskai-fullfeatured@yahoogroups.com

         http://docs.yahoo.com/info/terms/

      --
      Sincerely,
      Tomas Čepaitis
      Message 2 of 9 , Oct 12, 2009
        turiu ta tema darbelių, bet jie yra analoginiam formate. ar gali ir kaip dalyvaut konkurse tokie ar būtina pervedinėt į skaitmeną?
        vygantas w

      • Tomasz Czepaitis

          Message 4 of 9 , Oct 12, 2009
            Tomai, Vygantai,

            Aš savo šypsenas nusiunčiau konkursui, taip pat įkėliau čia:
            http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?%c5%a0ypsenos
            Jeigu kas nori pasidalinti (kad visi galėtų laisvai naudotis) galite
            įkelti čia:
            http://www.worknets.org/software/addphoto.php
            arba atsiųsti man.

            Pavasarį Užupio Galeroje rengiau parodą, tapiau mūzą Ana Ilic ir mergytę
            Jonytę. Išdėsčiau paveikslus pagal pasaulio sutvėrimo dienas. Kai viską
            baigiau, pastebėjau, kad jos visos šypsosi, bet pirmosios dienos šypsena
            plati ir akimirksninė, o paskutinės dienos šypsena vos pastebima ir be
            galo atsakinga, tarsi su kiekviena kūrybos diena rimtėja visa kūryba,
            kol galiausiai sukuria žmogų.

            Tomasz Czepaitis wrote:

> [...]
            >

            > turiu ta tema darbelių, bet jie yra analoginiam formate. ar gali
            > ir kaip dalyvaut konkurse tokie ar būtina pervedinėt į skaitmeną?

          • vygantas vejas
            Message 5 of 9 , Oct 13, 2009
              sveikas,
              analoginis tai kuomet ant juostelės fotkini. arba ant plokštelės arba ant popieriaus tiesiai. žodžiu- normali fotografija, išskyrus skaitmeninę.  tik vat ją į kompą sukišt norint reik skanuot ir kitaip verst į tą pačią nelabai mielą ir kokybę gadinančią skaitmeną.
              toji nuotrauka su dviem broliais - Deivio. pasakysiu jam jei sutiksiu, bet ten irgi -analoginis formatas.

              vėjas

              Message 6 of 9 , Oct 13, 2009
                Andriau,

                Kažkaip nesimato tavo šypsenų... gal neparyškinai to žodžio Šypsenos adrese...

                labai geras pasakojimas apie merginų šypsenų metamorfozę.

                Šiuo ,etu rūpinuosi vaikais,
                be to sutvarkiau savo nuotraukų ciklus:
                Balos
                Pamestos pirštinės
                Katedra

                Pasaulio vitrinos
                Užupiečiai
                Išplaukusios
                Bažnyčios

                galiam būtų kur nors parodyti...

                Taip pat galvoju pasiimti konteinerius, bet architektai sako kad su komunikacijomis prastai - niekas nelaglizuos jų prijungimo-nuvedimo....

                Tomasz

                http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?Šypsenos

                Message 7 of 9 , Oct 13, 2009
                  tai aš turiu skanerį, jei reikia.

                  Jis nuskanuoja ir tiesiai ant popieriaus Worde, ir sudetingiau, galime pabandyti kad ir šiandien vakare.

                  Love your Neighbour:) Like you love yourself