Šypsenos fotokonkursas

    Message 1 of 9 , Oct 9, 2009
      *Dėmesio-----------------------------------------------------------------------------------Dėmesio*

      Užupio ambasada *Šypsenoje* (ambasadorė Alexia Guggemos)
      per Užupio Užsienio reikalų ministeriją

      spalio 24-lapkriio 8 d.d skelbia fotokonkursą Šypsena (Sourir)
      - nuotraukas būtina išsiųsti i*ki spalio 22 d.* šiuo Ministerijos
      adresu
      uzupis.fafministry@...
      <mailto:uzupis.fafministry@...>
      --
      konkurse numatytos kelios nominacijos
      - 1 šypsena

      Nugalėtojų laukia brangūs prizai, juk mūsų ambasadorė - įtakinga
      Prancūzijos meno kritikė.

      Skubėkite, klauskite,
      /
      Užsienio reikalų ministras/

      Sincerely,
      Tomas Čepaitis
    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 9 , Oct 9, 2009
        Ačiū, Andriau, kad įdėjai į žmoniškai,

        ir patį kviečiu dalyvauti.

        T.

        2009/10/9 Andrius Kulikauskas <ms@...>
[...]

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           mailto:zmoniskai-digest@yahoogroups.com
           mailto:zmoniskai-fullfeatured@yahoogroups.com

           http://docs.yahoo.com/info/terms/

        --
        Sincerely,
        Tomas Čepaitis
        Message 3 of 9 , Oct 12, 2009
          turiu ta tema darbelių, bet jie yra analoginiam formate. ar gali ir kaip dalyvaut konkurse tokie ar būtina pervedinėt į skaitmeną?
          vygantas w

        • Tomasz Czepaitis

            Message 5 of 9 , Oct 12, 2009
              Tomai, Vygantai,

              Aš savo šypsenas nusiunčiau konkursui, taip pat įkėliau čia:
              http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?%c5%a0ypsenos
              Jeigu kas nori pasidalinti (kad visi galėtų laisvai naudotis) galite
              įkelti čia:
              http://www.worknets.org/software/addphoto.php
              arba atsiųsti man.

              Pavasarį Užupio Galeroje rengiau parodą, tapiau mūzą Ana Ilic ir mergytę
              Jonytę. Išdėsčiau paveikslus pagal pasaulio sutvėrimo dienas. Kai viską
              baigiau, pastebėjau, kad jos visos šypsosi, bet pirmosios dienos šypsena
              plati ir akimirksninė, o paskutinės dienos šypsena vos pastebima ir be
              galo atsakinga, tarsi su kiekviena kūrybos diena rimtėja visa kūryba,
              kol galiausiai sukuria žmogų.

              Tomasz Czepaitis wrote:

> [...]
              >

              > turiu ta tema darbelių, bet jie yra analoginiam formate. ar gali
              > ir kaip dalyvaut konkurse tokie ar būtina pervedinėt į skaitmeną?

            • vygantas vejas
              Message 6 of 9 , Oct 13, 2009
                sveikas,
                analoginis tai kuomet ant juostelės fotkini. arba ant plokštelės arba ant popieriaus tiesiai. žodžiu- normali fotografija, išskyrus skaitmeninę.  tik vat ją į kompą sukišt norint reik skanuot ir kitaip verst į tą pačią nelabai mielą ir kokybę gadinančią skaitmeną.
                toji nuotrauka su dviem broliais - Deivio. pasakysiu jam jei sutiksiu, bet ten irgi -analoginis formatas.

                vėjas

                Message 7 of 9 , Oct 13, 2009
                  Andriau,

                  Kažkaip nesimato tavo šypsenų... gal neparyškinai to žodžio Šypsenos adrese...

                  labai geras pasakojimas apie merginų šypsenų metamorfozę.

                  Šiuo ,etu rūpinuosi vaikais,
                  be to sutvarkiau savo nuotraukų ciklus:
                  Balos
                  Pamestos pirštinės
                  Katedra

                  Pasaulio vitrinos
                  Užupiečiai
                  Išplaukusios
                  Bažnyčios

                  galiam būtų kur nors parodyti...

                  Taip pat galvoju pasiimti konteinerius, bet architektai sako kad su komunikacijomis prastai - niekas nelaglizuos jų prijungimo-nuvedimo....

                  Tomasz

                  http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?Šypsenos

                  Message 8 of 9 , Oct 13, 2009
                    tai aš turiu skanerį, jei reikia.

                    Jis nuskanuoja ir tiesiai ant popieriaus Worde, ir sudetingiau, galime pabandyti kad ir šiandien vakare.

                    Love your Neighbour:) Like you love yourself