Mornflake: London Kudocities dalyvės paroda Užupio Galeroje?

    Message 1 of 9 , Sep 2, 2009
      Šįmet "Minčių sodas" vykdė užsakymą megzti ryšius su Jungtinės
      karalystės internetinėmis bendruomenėmis, tuo pačiu garsinant Mornflake
      javainių bendrovės vardą. Kviečiu pasiskaityti anglų kalba:
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?MornflakeResearch
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?UKOnlineCommunities
      Tęsiu šią veiklą be atlyginimo nes manau, išmokę taip dirbti ir užmezgę
      tokius ryšius nusimatys ir daugiau užsakymų.

      Tomas man padėjo...

      Tomai, prašau, įsijungti į mūsų susirašinėjimą:
      http://www.kudocities.com/cities/london/conversations/mornflake-outreach-what-do-you-want-to-do-with-your-life?page=4
      Tenykščiai kažkaip priprato prie manęs ir taip pat susidomėjo Užupiu.
      Viena fotografė "Babb" susidomėjo galimybe rengti parodą Užupio
      Galeroje. Ar galėtum prisistatyti, pabendrauti ir išsiaiškinti, kaip
      galėtumėm bendradarbiauti su londoniškiais?

      Gal dar kam įdomu?

      Ačiū!

    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 9 , Sep 2, 2009
        prisiregistravau Kuodocities.

        Gerai butu jei Babb pristatytu ne tik save bet ir Kudocities, as tokias kulturas kaip tik r enku ir noriu organizuoti:)

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           mailto:zmoniskai-digest@yahoogroups.com
           mailto:zmoniskai-fullfeatured@yahoogroups.com

           http://docs.yahoo.com/info/terms/

        --
        Sincerely,
        Tomas Čepaitis
        Message 3 of 9 , Sep 3, 2009
          Puiku, prisistatyk tenai ir paprašyk jos, o aš tave palaikysiu. Kviečiu
          ir kitus įsijungti. Bendrai, jeigu norėtumėte po truputį įsitraukti į
          "Minčių sodo" veiklą užsakovams ir kažkiek užsidirbti, ypač jei mokate
          anglų kalbą ar norite ją geriau išmokti, dar sulaukti palaikymo savo
          užmojams, tai kviečiu atsliepti ir taip pat pabendrauti mūsų
          pasiplepėjimo svetainėje http://www.worknets.org/chat/ Šiandien tenai
          rinksimės 15:00 Lietuvos laiku. Andrius Kulikauskas, Minčių sodas,
          http://www.ms.lt, ms@...

        • vygantas vejas
          Message 4 of 9 , Sep 19, 2009
            sveiki,
            informuokit ir mane aoie savo kult-meninius ryšius. pats ten nesiregistruosiu- ir taip stokoju laiko. bet galimas parodas ir kultūrinius mainus- apykaitas visada palaikysiu.
            vygantas

            Tomasz Czepaitis wrote:
> [...]
            >     Galeroje.  Ar galėtum prisistatyti, pabendrauti ir išsiaiškinti, kaip
            >     galėtumėm bendradarbiauti su londoniškiais?

          • Kostia Navas
            Message 5 of 9 , Sep 20, 2009
               sveiki :)

              klausimas Vygantui, gal galetum nuroditi, kur rast aprasa kas vyksta galeroi arba mane informuot, bo vel noretusi kartu sudalivaut kokioi parodoi ar performense :)
              iki... sekmes

              Message 6 of 9 , Sep 20, 2009
                gerb. Kosth

                http://umi.lt/

                tai yra oficialus puslapis. tačiau daugiau informuojantis post factum, nei in advance.
                kaip žinia-nežinia - visą vasarą skrajojau šen bei ten, tad link galeros reikalų tik bandau leistis- jei pavyks ir viskas toliau tesis pavasarį pradėta apytobule kryptim, tuomet žinias paviešinsiu ir minčių sode.
                vw
              • Tomasz Czepaitis
                Message 7 of 9 , Sep 21, 2009
                  Gerbiami sodininkai,

                  Kudocities - tai kol kas Londone, Braitone ir Edinburge veikianti iniciatyva, siekianti "apjungti gyvenanchiu tam tikrame mieste smegenis" ir pasidziaugti tuo koks grazus ir turtingais ivykiais ir veiklomis tas ar anas miestas.

                  ish jo dalyviu tikimasi kad jie dalinsis savo veiklos aprashymais bei ispudziais, kvietimais, ir kt. bei labiau dalyvaus miesto gyvenime... Gera iniciatyva lyg tai... Nes Vilniuje tenka rinktis info apie miest1 ish labai ivairiu shaltiniu, ish kuriu patikimiausias...ish lupu i lupas.

                  Kodel toks Kudocities pavadinimas, nezinau, gal nuo "kutenti"? Gal Andrius zhino? Wikipedijoje apie juos kol kas nieko nera...

                  (Ne)Zhiniukas T.

                    Message 9 of 9 , Sep 22, 2009
                      beje, šiandien GALEROJE, užupyje nuo 18:30  vyks Gruzijos meno vakaronė ir dviejų solidžių gruzinų tapytojų parodos atidarymas. labai kviečiu visus galinčius.
                      vygantas vėjas

                      o apie Kudocities tai visai idomu- reik susirinkt ir aptart koknkretybes, manau.