Re: [zmoniskai] Mokslų akademijos biblioteka; Smali nkinkų skulptūros šventė

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 7 , Aug 2, 2009
      gal parašyti kokį straipsnį apie Bibliotekų niokojima? Užupio, dabar Mokslu Akademijos... panašu į Aleksandrijos bibliotekos istoriją///

      tomas

      2009/7/30 <ms@...>

      Birute, ačiū už laišką ir galimybę atsiliepti ir palaikyti Mokslų
      akademijos biblioteką.

      Linkėjimai visiems iš Smalininkų (prie Nemuno, 10 km į vakarus nuo
      Jurbarko), kur šeštadienį, rugpjūčio 1 d., vyks miestelio šventė, taip pat
      mūsų (Vyganto Vėjo, mano ir kitų) skulptūrų, pristatymas. Miestelyje iš
      viso po keturių Juozo Budzinausko surengtų skulptūros simpoziumo yra
      kokios 35 skulptūros. Andrius Kulikauskas.

    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 7 , Aug 2, 2009
        Kreipiuosi i geros valios žmones - gal
        kas turi atliekamų Maxima lipdukų?:) Akcija baigiasi, o rankšluoščio ar chalato nepavyksta surinkti...

        Būsiu dėkingas,
        Tomas    (5)2335740

      • au
        Message 3 of 7 , Aug 2, 2009
          La, turiu viena lipduka, tik nezinau ar jis pades

          Su pagarba   Austis

          Message 4 of 7 , Aug 2, 2009
            Aiškų, padėtų

            Lipdukas po lipduko ir Maximą pratašo:)

            o kaip jį galima būtų pačiupti:)?

            Su pagarba

            Tomas

            Message 5 of 7 , Aug 3, 2009
              dar pakalbinsiu daugiaua draugu su lipdukais,... o siaip butu galima susitarti kr nors kad padeciau juos, pav. 'uzupio koliazuose', priesais KONSTITUCIJA, kur ant sienos, Paupio g., du zingsniai uz picerijos, .

              Su PA
              Austis

              2009/7/30 <ms@...>

> [...]

              > Neabejojame, kad visi kartu galime to pasiekti!
              >

              > Norėdami daugiau sužinoti apie LR švietimo ir mokslo ministerijos

            • Thomas Chepaitis
              Message 6 of 7 , Aug 3, 2009
                puikiai zinau Koliazus, Dina ir Vaida, ka tik paroda ten turejau, o Konstitucija zinau dar geriau, nes ja sukuriau.

                Taigi ten lipdukai neprapuls! Chalats jau arti! Achiu!

                Poilsiautojas T.