Re: [zmoniskai] As Lietuvai: Pirmadieni, 15:00, Seime

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 5 , May 20, 2009
      gražus užmojis, master Vygantas,

      galėtumei ir mane pamokyti, tokį turiu užmojį.:)

      Kaip, beje, šeštadienį sulošėte? Aišku, prakišote be manęs?

      1910-1914 Odesos "Imperialo" centrforvardo G.Petrenkos proanūkis Tomasz

      2009/5/19 vygantas vejas <messiahofrainbow@...>

      brangūs sodininkai,
      baigėsi "minčių sodo pavasario darbai"- Andriaus meninė paroda, perpinta akcijomis ir gausiu bendravimu. labai džiaugiuosi atsiliepimais ir parodos poveikiu, kuris, manau, bus ilgalaikis.
      tuo pačiu palaikau užmojų Lietuvai kaupimą ir jų realizavimo skatinimą, bei noriu prisijungti savo paties jėgomis. įsibėgėjo pavasaris, tuoj bus vasara, tad yra pats tinkamiausias laikas lauko, konstrukciniams ir pan. darbams. daug gerų meistrų yra išsivažinėję ieškotis sotesnio kąsnio vakarų statybose, gi Lietuvoj klesti "chalturščikų" ir švogerinių statybų bendrovių (kaip kad PST) kultūra. pamirštamas medinės, molinės, akmeninės- vietinės estetikos paveldas.
      esu profesionalus architektūros restauratorius, kuriam atsibodo ofisinis darbas, todėl dirbu senųjų meistrų principu pats kuriu ir pats realizuoju- pradedant pamatais, baigiant dekoru, skulptūromis ir paveikslais. netgi gėlių vazonus, bei užuolaidas galiu padirbt, esant poreikiui. mano užmojis yra- grąžinti Lietuvai ramią, sąžinigą ir meistrišką amatų kultūrą.

      beje, visi, kam reik sutvarkyt kokią kaimo sodybą, butą senamiesty, ar tiesiog harmonizuot gyvenamąją aplinką- kreipkitės- minčių sodininkams visada suteiksiu nuolaidą ;)

      vygantas vėjas

      Message 2 of 5 , May 20, 2009
        Tomai,

        Gal suprantu tave... gal manęs nesupranti... ?

        Susitarus iš anksto (!) galime tekstuose palikti užuominas, kaip antai:
        [uzmojis]Ech, pasilopysiu kelnes.[/uzmojis] ir mūsų suprogramuoti
        kompiuteriai gali tam tikrose landynėse (pavyzdžiui, "veikti plačiau")
        juos su laiku aptikti, išrinkti ir kaupti užmojų aruode. Tomai, tokiu
        būdu galėtum mūsų kompiuterius maitinti savo užmojais. Panašiai, kiti
        galėtų savo landynėse rinkti ir kaupti. Ir paskui galėtumėme apsikeisti
        jais, palaikyti vieni kitus. Žodžiu, siūlau tokią žymę (kokios nors
        reikia).

        Anglų kalba atitinkamai renku "endeavors". Žodis "siekis" irgi neblogas,
        bet man per daug platus, nes siekiai gali būti nesąmoningi ir tušti. O
        užmojis būtinai sąmoningas, valingas ir vien dėl to netuščias. O sumanymų
        (projektų) gali būti atsiję nuo asmens ir gyvuoti be jokio tikslo.

        Lietuvių kalba mąstau ne šiaip, o sąmoningai, ir jaučiu kokios svetimybės
        yra neskaidrios ir neatsakingos. Žmogus gali slėptis už idėjų, lyderių,
        projektų. Bet pasakyk išmislai, vadai - vadovai - valdytojai -
        pirmūnai..., sumanymai ir kalba tampa aiški ir atsakinga. Ir graži.
        Jeigu sąvokai (tarkim, idėjai) nėra lietuviško atitikmens, tai reiškia,
        kad ji svetima mūsų protėviams ir ta prasme, nežmoniška, o kažkoks
        dirbtinas burbulas. Veidmainių kaukė.

        Mūsų laikais programuotojai (ir kalbininkai, kalbos puoselėtojai) užsiima
        įstatymdaryste (kultūroje, kas svarbiau už valstybę). Kas prigija (kaip
        HTML), tas nepataisoma ir neišraunama. Stengiuos į kalbą žiūrėti
        atsakingai.

        Ačiū, Tomai.

      • vygantas vejas
        Message 3 of 5 , May 20, 2009
          gerb. putbelo maistro palikuoni Thomazinho,
          sulošėme spirdalą garbingai- užėmėme trečiąją vietą, sugebėję įkalt netgi vieną bankę Užupio gimnazijos vartuosna. gavome dailią taurę ir diplomą su bernardinų veikėjų parašais, o mūsų vartininkas Nykštukas ir atskirą prizą, kaip naudingiausias mūsų žaidėjas.
          nutarta "šv. Pranciškaus taurę" organizuoti tradiciškai, tad galima ir "minčių sodo" komandą išpuoselėti iki kito pavasario.
          o dėl statybinių- dekoratyvinių amatų tai tiesiog rask kokį tokios sryties objektą ir galėsi šalia manęs gizeliaudamas patirtį ugdytis.
          šiuo metu statau akmenų- medžio pavėsinę netoli Vilniaus, tačiau ten jau pameistrių man nebereikia.

          vw