Kviečiu pasivaikščioti po Vilnių su mano paveikslais

    Message 1 of 1 , May 8, 2009
      Ačiū Vygantui Vėjui ir Tomui Čepaičiui, ir visiems, paskatinusiems mane
      Užupio galeroje surengti savo pirmą meno parodą.
      http://www.umi.lt/galera.php

      Gavau leidimą iš savivaldybės pasivaikščioti po Vilnių su savo darbais.
      Trečiadienį kartu su Anuk iš Belgijos įvairiose vietose pastatėme mano
      didįjį paveikslą (2,5 metro aukščio ir 2 metrų pločio), žr.:
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/

      Jisai toks ryškus, kad puošia net ir Lukiškių aikštę:
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/3507773539/sizes/o/

      Kviečiu rinktis Užupio galeroje (šalia Vilnelės, netoli Užupio kavinės)
      šeštadienį, gegužės 9tą, 17:00 valandą, o turim leidimą nuo 18:00 iki
      20:00 pasivaikščioti su visais kūriniais (penki dideli, taip pat galim
      nešioti plakatus) ir juos fotografuoti Rotušės, Lukiškių ir Katedros
      aikštėse bei pakeliui. Galim ta proga ir pagroti gitaromis, pamušti
      būgnais ir dalintis kūryba.

      Paskambinkite man +370 699 30003.

      Andrius

      Andrius Kulikasukas