Re: [zmoniskai] Rinksimлs 20:00, Amatininkuose, Did юiojoje gatvлje

  • Tomasz Czepaitis
    Message 1 of 4 , Mar 23, 2009
      In the Middle Ages vadinamieji Dievo žonglieriai išreikšdavo mintis stovėdami ant rankų ir galvos arba skambindami kvailio kalpoko skambaliukais:)

      Taigi, suprantu Justiną:).

      T.

      2009/3/16 Justinas <justinas@...>

      Sveiki,
      Prašau išjungti mane iš konferencijos susirašinėjant, nes esu kitokios minčių raiškos pasekėjas ir Jūsiškėje dalyvauti neišeina.
      Pagarbiai,
      Justinas