Re: [zmoniskai] Šeštadienį surenkime "Minčių so do" sueigą!

  • vygantas vejas
    Message 1 of 9 , Feb 25, 2009
      beje, batiushka Thom,
      vakar dar kalbėjausi su bekešo vilkais, tai jonas bumba-che pasirašė sukviest visą Taiko-užu jaunuomenę tiek eisenos prieky, tiek gale, apienant ir gerb. Gedą laurin-che, anųjų moktintoją.
      supratau,kad jau užaugo unžupy karta, kuriai to zažečjo reik labiau nei mums
      no pasaran
      vw

      2009/2/26 vygantas vejas <messiahofrainbow@...>
      o gal visi tuomet pas Rasą į gimtadienį???
      vėjas, kurs pasirodo, prieš 6 val dar buvo su Thom che,o dabar jau ką tik atsikėlęs kepa ....kažką panašaus į kuskusą

      2009/2/26 Rasa Kuodytė - Kazielienė <kuodyte@...>

      o gal galima sueigą daryti sekmadienį:) paaukočiau savo miego kelias valandėles, bet taip retai pasitaiko tokių progų susieiti visiems:) būčiau labai dėkinga:)

      2009/2/26 Rasa Kuodytė - Kazielienė <kuodyte@...>

      Sveiki mielieji,

      Kaip super, kad grįžai į Lietuvą, Andriau:)
      Tik gaila, kad štai šeštadienį ryte Naujoji Vilnia, vakare - gimtadienio vakarėlis (kurį draugai jau preciziškai suplanavo, kad nežinau, ką man padarytų, jeigu aš - gimtadienio kaltininkė - neatvykščiau:))...
      Bet, Andriau, vis tik norėčiau su Tavimi asmeniškai susitikti kitą savaitę. Man tinka pietų pertrauka (12-13 val.). Susitikimo vieta - Pilies gatvės kuri nors kavinukė:) Man netinka trečiadienis (būsiu Mažeikiuose) bei penktadienis (labai svarbus renginys). Na, ir prirašiau informacijos... Aš tokia kaip laikrodis - minutė į minutę:) Tikiuosi, kad mano toks detalumas ir gal savo patogumų primetimas Tavęs, Andriau, neįžeidė:) Parašyk man asmeniškai, nurodyk savo telefono numeriuką-aš Tau parašysiu savo tel. numerį. Taigi iki greito, Andriau:)

      Puikios dienelės visiems:)

      2009/2/26 Tomasz Czepaitis <uzupis.fafministry@...>

      Nu sveikas Andriau,

      malonu tave matyti Lietuvoj,

      Tomas ir Wyga

      2009/2/26 <ms@...>

      Šį rytą grįžau į Lietuvą... Smagu!

      Kviečiu, surenkime "Minčių sodo" sueigą šį šeštadienį, Vilniuje. Kur ir
      kada siūlome?

      Siūlykime temas:
      * kelionė į Londoną, COMMUNIA susitikimas
      * paraiškų rašymas, Rasa, ačiū už laišką!
      * matematikos uždavinių rinkimas - ačiū Linui Plankiui už pagalbą
      * veikla Afganistane, kas domisi?
      * video galimybės, tarp jų nauja bendravimo technologija Scopia kurią
      austrai leidžia mums nemokamai naudotis, prašau išbandyti:
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?VideoMeeting
      * mūsų kūryba - tikrai gražiai rašome, Albertai, Rasa, prašau supažindinti
      su savo knygomis!
      * galėsiu parodyti ir savo piešinius:
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/ bei nuotraukas iš kelionės
      * prašau siūlyti!