Creative Commons Lietuvoje

    Message 1 of 3 , Dec 1, 2008
      Sveiki.

      Esu Lietuvos studentas siuo metu studijuojantis Lisabonoje teise ir rasau
      atsiskaitymui rasto darba tema: "Copyrights and creative common rights".
      Sis darbas skirtas "Intellectual property" dalykui. Darbe apzvelgsiu basic
      copyrights advantages and disadvantages bei creative common rights
      advantages. Mano destytoja man nurode, jog Vilniuje siu metu pradzioje
      vyko konferencija ir pasiule pasidometi, gal yra kokios nors medziagos
      (skaidres, video, audio, tekstai).

      Lietuva pakolkas dar neturi creative common rights, taciau gal vyksta
      kokios nors diskusijos sita tema ir gal yra kokios nors dokumentacijos.

      Radau Jus per interneta kaip viena pagrindiniu minetos konferencijos
      organizatoriu, tad rasau Jums su prasymu del informacijos ar medziagos
      pasidalinimo mokslo tikslams. :)

      Laukiu Jusu atrasymo.

      Linkejimai is Lisabonos,
      Povilas.

      -----------------------------

      Povilai,

      Ačiū už laišką. Turbūt radote mūsų veiklos nuorodas:
      http://ethicalpublicdomain.ning.com
      http://ethicalpublicdomain.ning.com/forum/topic/show?id=2028014%3ATopic%3A59
      http://communia-project.eu/ws02
      http://communia-project.eu/downloads?op0=OR&filter0[]=3
      http://www.ethicalpublicdomain.org/upload/AndriusKulikauskas/proceedings.rtf
      (tai sena išrašo versija, galiu surasti naujausią)

      Kiek žinau, Lietuvoje dar nėra Creative Commons judėjimo. "Minčių sodui"
      daug svarbesnė yra "visuomenės turtas", tai yra, Public Domain, kuria visi
      gali naudotis ir dalintis be jokių apribojimų.

      Kviečiu jus įsijungti į COMMUNIA veiklą http://www.communia-project.eu ir
      taip pat į Minčių sodo veiklą http://www.ms.lt
      COMMUNIA susirinkimus. Tuo pačiu vyksta Creative Commons susirinkimai
      Europoje. Sekantis COMMUNIA sąskyrdis vyks sausio 23čią
      http://communia-project.eu/node/163 (visuomeninio radijo temomis).
      Rinksimės taip pat pavasarį Londone ir vasarą Turine, Italijoje.

      Kviečiu susirašinėti mūsų grupėse kaip antai
      http://groups.yahoo.com/group/minciu_sodas_LT/ Įsijunkite arba tiesiog
      paprašykite ir įtrauksiu.

      Andrius Kulikauskas
      Minciu Sodas
    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2008
        Sveikas, Povilai,

        aš taip pat kviečiu jus įsijungti į Minčių Sodo veiklą ir konkrečiai - su ta jos sritimi, kuri dalyvauja Public Domain konferencijose. Mums kaip tik trūksta teisininko, aš atstovauju kaip eseistas ir idėjų generatorius, Andrius - kaip vadovas ir perpetuum mobile:), yra dar bibliotekininkė Birutė, bet tiesa sakant dauguma mūsų nesupranta teisininkų žargono ir jų problemų, tuo tarpu konferencijose beveik visi - IPR teisininkai.

        Taip pat kviečiu į savo grupę, kuri yra Minčiu Sodo dalis - www.humanhuman@yahoogroups.com  Susirašinėjimas ten vyksta angliškai, mums rūpi kaip atrodo žmoniškumas šiais laikais, kaip jo samparata ir jausmas keitėsi, ir kur mes dabar randames kaip žmonija - kilame, ar krentame:)

        Tarkim, galime užkabinti tokį svarbų klausimą - ar teisėsauga neprieštarauja žmoniškumui, ir jei taip, tai kaip, ir kaip ją galime pagerinti:)

        Jūsų,
        Tomas Čepaitis

      • Odeta/ Kultūros artelė
        Message 3 of 3 , Dec 1, 2008
          Gerbiamas Povilai,

          Parasykite siuo adresu: info@...
          Galime padiskutuoti.

          Pagarbiai,

          Odeta Abromaviciute
          Direktorė/ Director

          Viešoji Įstaiga - No. 300146129 - Public Institution
          KULTŪROS ARTELĖ // CULTURE ARTFACT
          Address: Silo Str. 1 - 5 Vilnius LT-10322 Lithuania Europe
          GSM + 370 659 692 11, +370 616 595 77
          Phone + 370 523 480 95
          E-mails: info@... or cultureartfact@...
          Skype: oabromaviciute