Re: [zmoniskai] Kvieciu pasisneketi

  • Thomas Chepaitis
    Message 1 of 2 , Oct 26, 2008
      Labas sekmadienis

      ish Liverpool'io

      pirma karta buvau shiandien anglikonu bazhnychioje, man visai patiko, ir komunija, ir pokalbis su kunigu.

      Kelinta karta primine, kas kad benutiktu prisimnkit kad Kristui irgi taip yra buve....

      Antradieni tikiuosi susitikti su Pam.

      Chia vyksta Independent Thinkers Festvival, bet deja, nerandu kur.

      O Beatles lieka Beatles. Sunday morning papers never come....

      Thomas