Re: [ydn-javascript] Yahoo UI: French Club

  • André Didier
    Message 1 of 12 , Mar 27, 2006
      Mesmo sendo uma API livre, existem pessoas que não falam Francês. Assim como existem pessoas que não falam português. O ponto é que a discussão precisa ter a participação de todos. A documentação deve ser traduzida para qualquer língua - depende dos candidatos a tradutor. :-)

      Translating:
      Although it's a free API, there is at least someone who doesn't speak French. Also there is someone who doesn't speak Portuguese. The point is: everybody must participate in the list. The documentation must be translated for any language - depends on the candidates for translation. :-)

      Well... it's my opinion.

      And guys, I haven't learned French.

      All the best,
      André Didier

      On 3/27/06, Philip Tellis <philip.tellis@...> wrote:
      myra.beloubad wrote:
      > Bonjour,
      >
      > Je suis d'accord que le fait de parler anglais dans ce forum n'est pas
      > un problème, mais ce qu'on aimerait faire c'est d'en créer un pour les
      > internautes français pour qu'il puissent y participer et s'entraider

      Vous savez que c'est un API libre, et n'importe qui peut le traduire en
      n'importe quelle langue.  Maintenant vous pouvez commencer avec les docs :)

      Philip

      C programming language Computer programming languages Java programming language
      The c programming language C programming language Concept of programming language

      YAHOO! GROUPS LINKS

      --
      callto://andredidier