43Re: despre nevoia de a te realiza...in alte cuvinte

  • calin809
    Apr 18, 2007
      Din lumea jocurilor de calculator:
      lumberjack - sensul de taietor de lemne este inlocuit de catre
      romanul (inventiv si, de ce nu, poet) cu sensul de persoana simpla,
      cu orizonturi foarte limitate (aproape sinonim cu oagar)

      Si daca tot veni vorba de cuvinte inventate la tastatura, ar fi
      cazul sa aducem un omagiu mIRC-ului (completat, ulterior, de Y!
      Messenger), care ne-au adus o recolta foarte bogata (utilizata
      obesiv de generatia hamburger):
      lol,
      k,
      np,
      pls,
      gtg,
      brb,
      10x,
      wtf,
      stfu,
      dnd,
      ms,
      bv,
      npc,
      stf,
      sal
      (orice traducere este inutila), care au trecut din sfera "mi-e lene
      sa scriu" in cea a "mi-e lene sa vorbesc" (cu usoare influente
      din "mi-e lene sa gandesc").
      Adica ceea ce m-a socat la toate prescurtarile de mai sus este ca le-
      am auzit pe strada sau in diferite cercuri de cunoscuti, in viata de
      zi cu zi... Pe cand locul lor era numai pe ecranul monitorului sau,
      mai nou, al mobilului... WTF? ;)
    • Show all 4 messages in this topic