Fw: TUALA WANITA BEHERBA - TLG SEBARKAN - BANTU YANG BERMASALAH - KESIHATAN DAN EKONOMI..

  • Linda
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2006

      Date: 06/02/06 12:08:33
      Subject: TUALA WANITA BEHERBA - TLG SEBARKAN - BANTU YANG BERMASALAH - KESIHATAN DAN EKONOMI..

      Salam Perkenalan,

      Jika anda mengasihi wanita bantu sebarkan maklumat agar kes cancer & fibroid atau penyakit wanita dan masalah utk menghasilkan zuriat menunjukkan penuranan
      % yang drastik... (sila lihat attachment & email dibawah).

      Saya ingin berkongsi infomasi tentang Risiko Penyakit Wanita yang kian menjadi jadi sekarang.  Fibroid bukan nama yang asing dalam kehidupan wanita... apatah lagi jangkitan kuman, senggugut, keputihan... dan yang mungkin menakutkan ialah CANCER.
      Sebelum ini saya pun tak mengetahui akan keburukan menggunakan pad biasa yang diperbuat dari kapas tiruan.  Kapas tiruan ini diperbuat daripada PULPA  iaitu serbuk kayu yang dulu biasa digunakan untuk menyimpan ketulan ais.

      Serbuk kayu ini tadi direndam dengan bahan peluntur untuk menghilangkan warna cokelat dan menjadikannya kepada warna putih bersih! Ia telah disahkan oleh Utusan pengguna keluaran Julai  pada tahun 2002 (rujuk lampiran) dan juga artikel di bawah.

      Utusan Pengguna menyarankan kita BERTUKAR KEPADA PAD YANG DIPERBUAT DARIPADA KAPAS TULIN  yang tiada kesan sampingan!

      Dan kita mempunya pilihan untuk menukar kepada pad yang diperbuat daripada 100% KAPAS TULEN atau masih lagi menggunakan produk yang diketahui boleh membahayakan kesihatan!

      TUALA WANITA SERBAGUNA BEHERBA AVAIL adalah alternatif yang anda patut fikirkan... Diperbuat daripada 100% KAPAS TULEN dan mengandungi 5 jenis herba yang terdiri daripada daun & cristal.

      Pad Herba serbaguna AVAIL  ini juga adalah penawar bagi wanita yang mengalami masalah seperti senggugut, keputihan, fibroid dan wanita yang belum menimang
      cahaya mata dan pelbagai jenis penyakit wanita malah untuk kegunaan lain juga!
      Jadi, inilah yang ingin saya kongsikan bersama-sama wanita lain.  Gunakan yang lebih selamat dan iktiar untuk menjauhi salah satu punca penyakit wanita!!

      MENURUT MAKLUMBALAS PELANGGAN (TERDIRI DARIPADA LELAKI, KANAK2 DAN WANITA), PRODUK INI TELAH MEMBANTU MEREKA MENGATASI MASAALAH INI :-

      KHAS UNTUK PEREMPUAN:-

      Senggugut
      Sakit pinggang
       Penyakit Keputihan / /kekuningan
       Putaran haid tidak sempurna
       Bau ketika haid
       Lengoh badan ketika haid
      Baran/Emosi tak menentu ketika haid
      Gatal-gatal / berair
      Tidak datang bulan
      Membuang angin
      Kencing tak lawas
      Buasir
      Memecahkan dan mengeluarkan darah beku dalam rahim
      Fibroid / Barah rahim
      Jangkitan kuman di faraj / pundi kencing
      Susah mengandung
      Merapatkan .
      Merangsang hubungan suami isteri...
      Reaksi dari org yang dah berumahtangga selepas menggunakan pad herba
       ini:- tak payah pakai pencuci virginia
       TAK PAYAH MAKAN JAMU MANJAKANI coz dia mengetatkan apa yg patut

      KEGUNAAN UNTUK SEMUA JANTINA & UMUR:-
      (CARA: Pentiliner direnjis air & ditekapkan ke termpat yg memerlukan
      rawatan)
      Membuang angin & kembung perut
      Sakit tapak kaki
      Sakit gusi / gigi
      Melebatkan Rambut
      Demam Kuning
      Sakit saraf
      Stress
      Melecur
      Buasir
      Melenakan tidur
      Sakit lutut / sendi
      Migraine
      Sakit kepala / tengkok
      Demam
      Penyakit Asma / semput / lelah
      Luka / Kayap / Kurap
      Tapak kaki berbau
      Pewangi kasut / topi keledar / anak tudung
      Selaput & katarak mata,
      Resdung
      Selsema & hidung tersumbat
      Mabuk laut

      Sila buat temujanji dengan saya agar penerangan yang lebih jelas dapat diberikan.

      Terima kasih kerana membaca email ini.  Saya sekadar menyampaikan sesuatu yang baik untuk dikongsi bersama demi kesihatan kita bernama wanita. Ingatlah, jikapun anda
      seorang lelaki, kehidupan anda  dikelilingi wanita!
      Terpulang kepada anda semua untuk merumuskannya.
      TUGAS SAYA UNTUK MEMBERITAHU SUDAH SELESAI.. PILIHAN DI TANGAN ANDA...
      "Prevention is better than cure"

      UNTUK KETERANGAN LANJUT / PENGEDAR / AHLI / STOKIST  -  SILA HUBUNGI SAYA; attyrahim@... atau
      ATTY  DI 012-2818118 ATAU 012-3980664

      FREE emoticons for your email! click Here!