Re: Re[2]: Wandystan: Nowi przedstawiciele

  • Prezydent MW
    Message 1 of 11 , Mar 1, 2006
      > I dorzucić sobie kolejne obowiazki? No Pan
      > chyba raczy żartować. I proszę mi nawet nie próbować wmawiać, że nic
      > nie robię.

      Ja nie twierdzę, że Towarzysz nic nie robi. Twierdzę, że zanim zacznie się
      krytykować nalezy się w pierś uderzyć.

      > O potencjlny elektorat trzeba dbać, a Pan robi
      > coś zupełnie innego...

      O głos byłego działacza LWR i sympatyka PRL zabiegać nie musze.

      >Ponadto, zupełnie innym faktem jest to, że
      > obywatel ma prawo do informacji od władzy. Jeśli nie mogę takowych
      > uzyskać, proszę przedstawić mi chociażby jeden argument.

      Tu się zgodzę. Dlatego też zostanie to przedstawione.

      > No i na rzeczowe pytanie, oczekiwałem rzeczowej odpowiedzi. To, że
      > Pan o tym decyduje, wiem, zapewne lepiej od Pana samego.

      Rzeczowa odpowiedź - ja posiadam mandat uzyskany w demokratycznych wyborach
      do podejmowania takich decyzji a naciski Pierwszego Prezesa SN czy jak kto
      woli Obywatela mogę traktować dowolnie. Skąd taka pewność co do mojej wiedzy
      na temat kompetencji Prezydenta MW. Proszę się nie zapędzać i nie zmieniać
      tematu.

      > Dekameron mjr dr net n. pr. Michał Paweł Sobczak
      > Pierwszy Prezes Sądu Najwyższego

      z poważaniem

      /-/ Aleksander B. Keller
      Prezydent MW
    • Michał P. Sobczak
      Message 2 of 11 , Mar 1, 2006
        Witam.

        Prezydent MW, dnia 1 marca 2006 (09:03:27) napisał(a):

        > Ja nie twierdzę, że Towarzysz nic nie robi. Twierdzę, że zanim zacznie się
        > krytykować nalezy się w pierś uderzyć.

        Tak, oczywiście, mam powiedzieć "Moja wina", bo nie mam czasu na
        zostanie ambasadorem w Baridasie. Dziękuję, postoję.

        > Tu się zgodzę. Dlatego też zostanie to przedstawione.

        Oczekuję zatem z niecierpliwością. Tak samo jak oczekuję na
        przedstawienie się naszych nowych przedstawicieli. Miło byłoby,
        gdyby zapisali się w ogóle na LDMW, chyba, że są zapisani, tyle, że
        z innych adresów, aniżeli w spisie. Wówczas, zwracam honor.

> [...]
        > na temat kompetencji Prezydenta MW. Proszę się nie zapędzać i nie zmieniać

        Z mojej strony, to już koniec tematu. Porozmawiamy, kiedy Pani
        Ambasador i Pan Konsul otrzymają akty mianowania (tak trudno jest je
        napisać?), zapiszą się na LD (chyba, ze są, ale z innego adresu-
        j.w.) oraz przestawią. Domniemywam, ze nie tylko ja jestem
        zainteresowany biogramai tych państwa...

        --
        Dekameron mjr dr net n. pr. Michał Paweł Sobczak
        Pierwszy Prezes Sądu Najwyższego
        Generalny Inspektor Skarbu
        *** http://www.wandystan.only.pl/sn ***
        Gadu- gadu: 3186643 :: ICQ:331193240