Co sie dzieje z Iza?

  • Piotr Krupinski
    Message 1 of 5 , Oct 1, 2005
      No wlasnie?
      Czy zlozyla juz przysiege kwiatonska?
      Zaznaczam ze figuruje na liscie martwych dusz nie logujac sie do
      systemu od 41 dni - czyli od momentu kiedy zostala uruchomienia
      procedura sprawdzania martwiakow.

      Czy Iza, sama zglosila sie na kandydatke czy jest to raczej sprawka
      jej
      aktywniejszych znajomych?
      Oddalem glos na LWR! Ale zaznaczam ze jesli okaze sie ze Iza jest
      nieaktywna - i wcale nie chciala kandydowac na kwiatonkę to juz nigdy
      na LWR nie zaglosuje!

      Pamietamy przeciez o WZPR - ktora wystawiala martwiakow - i dzieki
      temu
      chural poprzedniej kadencji nie mogl poprawnie procedowac. Badzmy
      powazni! Byc moze trzeba zmienic ordynacje w ten sposob, ze lista MUSI
      byc zlozona na LDMW i takze kazdy kandydat musi na LDMW potwierdzic
      chec startowania w wyborach

      Izo!
      Zostalas wybrana KWIATONEM wiec dzialaj!
      Ciesze sie ze zostala wybrana pierwsza kwiaton kobieta!
      Nie pisze tego co pisze przeciwko Tobie. Mam jednak
      podejrzenia ze wladze LWR cos tutaj nie tak zrobily!

      Tak byc nie moze! Chural jest teraz najwyzsza wladza i musi
      byc AKTYWNY.

      Od razu mowie - ze jesli sie okaze ze Iza byla jakos tam podstawiona
      (a
      jest martwa dusza wiec jest to prawdopodobne) to lepiej dla dobra
      churalu przyznac sie do tego - niz na przyklad zmuszac jš - do
      glosowan. Ja widze Chural jako izbe ktora podejmuje decyzje Z DNIA na
      DZIEN a nie tygodniami.

      KHAND
    • Asmodeusz
      Message 2 of 5 , Oct 1, 2005
        Użytkownik Piotr Krupinski <khand@...> napisał:
        >Czy Iza sama zglosila sie na kandydatke czy jest to raczej sprawka jej
        >aktywniejszych znajomych?

        Typowe. LWR...

        >Pamietamy przeciez o WZPR - ktora wystawiala martwiakow - i dzieki
        >temu chural poprzedniej kadencji nie mogl poprawnie procedowac.

        Typowe. SPW...

        Jaki z tego wniosek? LOK jest jedyną porządną partią :P

        Pozdrawiam,
        Asmodeusz
      • Prezydent MW
        Message 3 of 5 , Oct 2, 2005
          > Jaki z tego wniosek? LOK jest jedyną porządną partią :P
          >
          > Pozdrawiam,
          > Asmodeusz

          Liga Obrony Komunizmu sprawiła, ze CHurał minionej kandencji nie
          funkcjonował. Przypomnę Towarzyszowi, że to WASZ Przewodniczący powodował
          obstrukcję Churału i ustawy przechodziły miesiącami (bodajże jednak
          nowelizacja przeszła). To nie jest porządnośc partii lecz KOMPROMITACJA
          formacji politycznej.

          pozdrawiam

          tow. Kelller
          SPW
        • Michaelus
          Message 4 of 5 , Oct 2, 2005
            From: "Prezydent MW" <aleksander.keller@...>

> [...]
            > obstrukcję Churału i ustawy przechodziły miesiącami (bodajże jednak
            > nowelizacja przeszła). To nie jest porządnośc partii lecz KOMPROMITACJA

            Widzę, że chyba czas najwyższy zaangażować się w wandejską politykę. Jedni
            paraliżują, a inni powodują obstrukcję Churału.
            Tyle tylko, że przez te wybory proporcjonalne warto byłoby mieć wokół siebie
            jeszcze 2 osoby, bo nie wiem czy listy z jedną kandydaturą są w ogóle
            akceptowane?

            Michaelus
          • Michas
            Message 5 of 5 , Oct 2, 2005
              Użytkownik Michaelus napisał:

> [...]
              >jeszcze 2 osoby, bo nie wiem czy listy z jedną kandydaturą są w ogóle

              Nie są.

              Ale zawsze mozna poszukac miejsca na listach juz istniejacych stronnictw :)

              m.