Re: Skrypt wyborczy

  • AE927
    Message 1 of 10 , Mar 1, 2013
      Adrian Jasiński:
      > Już mamy 1 marca. Kiedy wyniki wyborów?

      A więc, po przeliczeniu głosów i dopisaniu nowych, wyniki
      przedstawiają się tak:

      Katiuszyn Rewoluty Lepki – 6 głosów
      Michal Michaelus – 1 głos
      Michał Feliks – 1 głos

      I dzięki towarzyszowi Jasińskiemu za przypomnienie, w
      podziękowaniu dostaje ode mnie gumową lalkę w kształcie
      Michasia.

      --
      AE927

      Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Skrypt wyborczy pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10148&p=102733#p102733.
      Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.
    • Michaelus
      Message 2 of 10 , Mar 16, 2013
        Ponieważ tu jeszcze nie gratulowałem Towarzyszowi
        Prezydentowi wyboru to teraz już oficjalnie pogratuluję.

        --
        Michaelus

        Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Skrypt wyborczy pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=10148&p=104564#p104564.