Re: Wstepna lista obywateli MW

  • Adrian Jasinski
    Message 1 of 43 , Dec 3, 2012
      Składam ponownie wniosek o obywatelstwo wandejskie,
      zarejestrowałem się w systemie informatycznym Mandragoratu
      Wandystanu. Wandejskie ID to B0763. Jako obywatel wandejski
      chcę silnie popierać idee wandności i socjalizmu oraz
      silnie zwalczać podstawy reakcyjne. Proszę o pozytywne
      rozpatrzenie mojej prośby.

      Z wyrazami szacunku,
      towarzysz Adrian Jasiński

      --
      Adrian Jasinski

      Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Wstępna lista obywateli MW pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=8651&p=90998#p90998.
      Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.
    • Adrian Jasinski