Rozkaz dla kierownictwa SAL

  • Piotr_II_Grzegorz
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2012
      Na podstawie art. 10 ust. 4 Konstytucji Mandragoratu
      Wandystanu wydaję rozkaz następującej treści
      głównodowodzącemu SAL - tow. Radzieckiemu.

      "Poleca się przygotować w terminie do 5 XI 2012 roku
      raportu, czy można przeprowadzić a jeżeli tak to jak
      likwidację Sarmackiej Armii Ludowej, w szczególności
      poprzez przekazanie uzbrojenia właściwym terenowo
      jednostkom KSZ.".

      Piotr II Grzegorz

      Rozkaz jest publiczny, stąd słowo wyjaśnień. Powyższy
      rozkaz wynika z procedowania Sejmu nad ustawą o KSZ.

      Jednocześnie zwracam się oficjalnie z zapytaniem do
      mandragora o to jakie stanowisko Korona ma zająć w razie
      przyjęcia ustawy o KSZ. Przypominam, że przysługuje
      naszej osobie względne veto, z którego możemy
      skorzystać. W takiej sytuacji muszę dysponować
      informacją o której mowa w rozkazie. Pozwoli ona na
      zaproponowaniu Sejmowi właściwych rozwiązań prawnych:
      likwidacji SAL, stworzenia osobnych regulacji o SAL albo
      też zaproponowania wypowiedzenia traktatu zjednoczeniowego
      z Wandystanem w razie braku porozumienia.

      --
      Piotr_II_Grzegorz

      Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Rozkaz dla kierownictwa SAL pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=8810&p=87600#p87600.
      Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.
    • Prezerwatyw Tradycja Radziecki
      Message 2 of 2 , Nov 3, 2012
        Czołem Khand!

        > Na podstawie art. 10 ust. 4 Konstytucji Księstwa
        > Sarmacji wydaję rozkaz następującej treści
        > głównodowodzącemu SAL - tow. Radzieckiemu.

        Po odsiedzeniu swojego i znalezieniu chwili czasu - zgodnie z tym co
        już wcześniej przekazałem JKM prywatnie - odpowiadam. Wiem, że
        polecenie zostało w związku z wyjaśnienieniami wycofane, jednak
        chciałbym, żeby odpowiedź ta trafiła do wszystkich Wandejczyków.

        Książę nie ma żadnego prawa do wydawania rozkazów SAL. Przywołany
        fragment dotyczy "sił zbrojnych", a pomimo starań podjętych przez
        władze wandejskie, SAL nie jest w myśl prawa KS "siłą zbrojną".

        Ze swojej strony odpowiem jednak na zadanie pytanie, odpowiem w ten
        sam sposób, w jaki odpowiedziałem w czerwcu br. - SAL nie odda broni
        (http://wandea.wandystan.eu/2432). Nie da się stłamsić i
        podporządkować. Nie będzie tolerować obrazy dla Ludu Pracującego Miast
        i Wsi jaką jest sugestia, że ktokolwiek mógłby zlikwidować czy
        rozwiązać SAL.

        Aha, żeby było jasne - tutaj "wrogiem" wolności SAL nie jest KSZ -
        akurat z hetmanem Magnuszewskim najłatwiej się dogadać. Wroga bym tu
        nawet nie wskazywał. Za samą aferę odpowiada Książe, który w swojej
        "dobrej woli" naciskał (co sam stwierdził) na wprowadzenie takiego
        artykułu do ustawy, czyniąc sprawę sprawą polityczną, a nie wojskową.

        --
        ☭ PTR