Re: Wandystan: Pytanie szarego obywatela

  • Prezerwatyw Tradycja Radziecki
    Message 1 of 19 , Oct 1, 2012
      Czołem Ciupak!

      > Cholera, miałem coś napisać, i przegapiłem termin ;/.

      To jeszcze się zbierzcie i napiszcie. Wtedy tylko was wsadzę do Hall of Shame.

      --
      ☭ PTR
    • Paweł Ciupak
      Message 2 of 19 , Oct 1, 2012
        W dniu 01.10.2012 o 09:33 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
        <ks.radetzky@...> pisze:

        > To jeszcze się zbierzcie i napiszcie. Wtedy tylko was wsadzę do Hall of
        > Shame.

        Kłamiecie, nie ma czegoś takiego, jak Hall of Shame... jest tylko
        szorowanie podłóg :P.

        --
        Paweł Ciupak, wypierdalać
      • Prezerwatyw Tradycja Radziecki
        Message 3 of 19 , Oct 1, 2012
          Czołem Ciupak!

          > Kłamiecie, nie ma czegoś takiego, jak Hall of Shame... jest tylko
          > szorowanie podłóg :P

          Tak wam się tylko wydaje.

          --
          ☭ PTR