Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

  • Ivo Maria "Ingawaar" de Folvil-Arped-Kara
    Message 1 of 52 , Jul 1, 2012
      Po prostu napisałem coś ze specyfiką kulturalną w tle. Normalny człowiek by
      mnie pozwał i miałby prawo. Jeżeli zrobi to PC - będzie niekonsekwentny jak
      chuj.
      --
      Ivo

    • Prezerwatyw Tradycja Radziecki
      Message 52 of 52 , Jul 5, 2012
        Czołem Khand!

        > Chcielismy korzystac to korzystalismy. Nie chcemy - nie korzystamy. To
        > nasze nazwiska i to my bedziemy o ich uzywaniu decydowali. Prosze to po
        > prostu uszanowac...

        Swoją drogą, jakim zadufanym w sobie wypierdkiem mamuta (to wskazówka
        do kogo można by Was porównać, nie obraza) trzeba być, żeby uważać
        swoje nazwisko za swoją wyłączną własność.

        --
        ☭ PTR