Re: Wandystan: Postulaty na I Plenum IX fazy Chu rału Ludowego Mandragoratu Wandystanu

  • Paweł Ciupak
    Message 1 of 38 , Jun 1, 2012
      Dnia 01-06-2012 o 02:39:38 Alojzy Pupka <alojzypupka@...> napisał(a):

      > Pamiętam że Struszyński był w pewnym momencie gorącym orędownikiem
      > rozpiżdżenia tytułów awangardy, a potem mu przeszło jak ręką odjął, tylko
      > czemu już mi z głowy wyleciało. Pewnie docenił potencjał motywacyjny
      > zawarty w tytułach jako „trochę większych orderach”

      A może i tak. Nie wiem, ja nigdy tego nie czułem, o tytuły się nie
      starałem, ani nie przykładałem większej wagi do ich nadań... a już jak
      nadawaliśta mi onomatopeja, to miałem wrażenie, że przesadziliśta...

      (nb. zabawne, że oprócz mnie, drugą osobą noszącą tytuł onomatopeja jest
      właśnie tow. Struszyński...)

      --
      Paweł Ciupak, wypierdalać
    • Alojzy Pupka
      Message 38 of 38 , Jun 2, 2012
        2012/6/3 Kornel Morwaniecki <ks.radetzky@...>:

        > A Jan Olszewski miał mnie bronić w procesie... Takie to czasy były!

        On chyba nawet jest z nami na liście. Jesteś tam, Janku?

        --
        Aloszek Moczulski