Wandokalipsa?

  • Alojzy Pupka
    Message 1 of 5 , Jan 13, 2012
      Cisza jakby ktoś makiem zasiał, maki ponacinał, soku mlecznego ponazbie-
      rał i po ususzeniu dał Wandejczykom do palenia, a przecież powiadają, że
      masy Mandragoratu nie są zbyt religijne.

      Czyżby faktycznie nastąpiła dawno wieszczona wandokalipsa?

      Z ciekawostek − towarzysze, wiecie że od wczoraj wystarczy jedyne 185 tys.
      dolarów, a potem raz do roku kolejne 25 tysięcy zielonych i możemy być wła-
      ścicielami unikalnej domeny najwyższego rzędu? http://newgtlds.icann.org/
      Może się zrzucimy na np. .wandystan, albo .micronation? :P

      --
      z socjalistycznym pozdrowieniem
      akć mdgr ppłk Alojzy Pupka

      I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”
      – Enwer Hodża na IV plenum KC APP
    • Zgroza
      Message 2 of 5 , Jan 13, 2012
        On 2012-01-13 16:13, Alojzy Pupka wrote:
> [...]
        > ścicielami unikalnej domeny najwyższego rzędu? http://newgtlds.icann.org/
        > Może się zrzucimy na np. .wandystan, albo .micronation? :P

        Tradycja to nie tylko przyjemne imię dla wandowego chłopca. W tym
        momencie Tradycję przeleciano i zostawiono mu kasę. Niewandnie.

        Proton Wandokalipsy informuje, że Ludowy Zakład Fabrykacji Zatyczek do
        Uszu i Innych Otworów Ciała im. dr Kedara w Chęci Robotniczej został
        skreślony z planu na bieżące Anno Wandini z powodu braku zapotrzebowania.

        A najlepsze opium podobno robią pod Zielnyborem. Nie wiadomo, dlaczego.

        --
        Wandosławię,
        Bonek
        Message 3 of 5 , Jan 13, 2012
          W dniu 13 stycznia 2012 19:55 użytkownik Zgroza <llll@...> napisał:

          > Tradycja to nie tylko przyjemne imię dla wandowego chłopca. W tym
          > momencie Tradycję przeleciano i zostawiono mu kasę. Niewandnie.

          Jak rozumiem to à propos szerokiego otwarcia rejestracji gTLD? Mnie też
          średnio się to podoba, chociaż dodanie nowych jest jak najbardziej zasadne,
          już od dawna starają się o własne TLD np. Baskowie, Walijczycy, czy różne
          miasta, jak Berlin, Moskwa.

          > Proton Wandokalipsy informuje, że Ludowy Zakład Fabrykacji Zatyczek do
          > Uszu i Innych Otworów Ciała im. dr Kedara w Chęci Robotniczej został
          > skreślony z planu na bieżące Anno Wandini z powodu braku zapotrzebowania.

          Wandzie dzięki że EC Enwer III, zlokalizowana w Mosznie-Wsi, jeszcze działa!

          > A najlepsze opium podobno robią pod Zielnyborem. Nie wiadomo, dlaczego.

          A to ciekawe. Spodziewałbym się dobrych zbiorów Papaver Somni*fer*um ra-
          czej pod, nomen omen, Ferem.

          Message 4 of 5 , Jan 13, 2012
            On 2012-01-13 21:11, Alojzy Pupka wrote:

            > A to ciekawe. Spodziewałbym się dobrych zbiorów Papaver Somni*fer*um ra-
            > czej pod, nomen omen, Ferem.

            Gelończycy zawsze wszystko potrafią spieprzyć. Fakt.

            --
            Proton Wandokalipsy