Re: Wandystan: Jakie mamy dziś święto

  • Stru
    Message 1 of 172 , Jul 1, 2011
      W dniu 23 czerwca 2011 15:26 użytkownik Rhadmor
      Ravendorff-Marcjan-Chojnacki <f.helyanvy@...> napisał:
      > http://dl.dropbox.com/u/14556313/wanda.kalendarz.jpg

      Error (404)
      We can't find the page you're looking for. Check out our FAQ or forums
      for help. Or maybe you should try heading home.
    • Paulina Paweł Ciupak
      Message 172 of 172 , Dec 27, 2012
        W dniu 27.12.2012 o 19:38 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
        <ks.radetzky@...> pisze:

        > Czołem Ciupak!

        > Czy wyjaśnienia dotarły i kiedy można się spodziewać powołania nowego
        > prefekta-cenzora?

        Po znalezieniu odpowiedniego na to stanowisko kandydata.

        --
        Paulina Paweł Ciupak, wypierdalać
        Prezydent Mandragoratu Wandystanu