SG OPM

  • Katiuszon rewoluty Lepki
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2011
    • Prezerwatyw Tradycja Radziecki
      Message 2 of 5 , Jun 1, 2011
        Czołem KRL!

        > Mamy swojego kandydata?
        > http://gmach.opm.org.pl/thread-651.html

        Swojego w sensie wandejskiego? Nie i raczej nie będziemy mieć. Kiedyś miał
        być Perun, ale ostatnio ma mniejszą aktywność, zresztą "swój" SG to wątpliwe
        korzyści i pewne straty (przez obowiązek niełączenia funkcji). Za mało nas,
        żeby się tak dzielić, niestety.

        Zobaczymy jakie będą kandydatury - ewentualnie poprzemy jakiegoś mniej lub
        bardziej "wandnego" kandydata.

        --
        ☭ PTR

      • Katiuszon rewoluty Lepki
        Message 3 of 5 , Jun 1, 2011
          Mówiąc swój nie miałem na myśli z wandystanu tylko przez nas popierany wspierany uzgodniony itd itp. Innymi słowy czy będziemy tu aktywni czy tylko jak już się kandydatury pojawią to kogoś poprzemy.

          --
          KRL
        • Józef Kalicki
          Message 4 of 5 , Jun 1, 2011
            Tak na marginesie to chyba krótszego terminu wskazania kandydatów i
            wyborów to chyba nie dało się ustalić. Jeżeli nawet byliby jacyś
            kandydaci to tydzień aby się zastanowić i ew. kogoś przekonać (i ew.
            uporządkować jego sprawy) to za mało. Dziwne to.

            --
            Józef Kalicki herbu Biała Wieża
            Aktywiusz Consejatu Spraw Zagranicznych
            Message 5 of 5 , Jun 11, 2011
              Czołem Kalicki!

> [...]
              > kandydaci to tydzień aby się zastanowić i ew. kogoś przekonać (i ew.
              > uporządkować jego sprawy) to za mało. Dziwne to.

              E, na uporządkowanie to jest czas do zaprzysiężenia bodajże. No ale
              faktycznie - choć nie wiem czy np. dodatkowy tydzień zaowocowałby
              dodatkowymi kandydatami. Na pewno byłoby ciekawiej ;-)

              --
              ☭ PTR