Wandystan na Mapie Polskich Mikronacji

  • Aleksander Keller
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2005
      ==============================
      KANCELARIA PREZYDENTA
      MANDRAGORATU WANDYSTANU
      Genosse Wanda Stadt, Aleja Wolności 1
      ==============================

      Genosse Wanda Stadt, 1 lipca 2005 r.

      Towarzysze, Obywatele!

      Mam zaszczyt i przyjemności poinformowac, że Mandragorat Wandystanu
      został przyjęty do Rady Wspólnej Mapy Polskich Mikronacji oraz ujęty na
      tejże mapie. To kolejny krok na drodze umacniania znaczenia międzynarodowego
      Naszej Socjalistycznej Ojczyzny. Poniżej oficjalna informacja z Królestwa
      Dreamlandu, sygnowana przez JKW Artura I Piotra.

      z poważaniem

      (-) sekretar Aleksander Bartłomiej Keller
      Prezydent Mandragoratu Wandystanu