Państwowe Gospodarstwo Rolno Doświadczalne im. Man dragora Czarneckiego

  • Ivo Maria "Ingawaar" de Folvil-Arped-Kara
    Message 1 of 17 , Feb 6, 2011
      Towarzysze! Zapraszam na strony nowego projektu!
      http://wandystan.eu/w/Gospodarstwo::Strona_g%C5%82%C3%B3wna

      przy kooperacji z tow. Helmutem Walteryczem powstało przy okazji niejako
      haslo w Encyklopedii:
      http://wandystan.eu/w/Encyklopedia::Frytki

      Szcziszczat!
      --
      Ivo

    • istota wielu nazw
      Message 2 of 17 , Feb 6, 2011

        Precz z biedronką! Niech żyje kawior!

        --
        Bonek
      • УОБ
        Message 3 of 17 , Feb 7, 2011

          Jedzenie? Obrzydliwość!

          --
          медик ингинер Александру Башкилор
          Директор Бироль Секуритате Сарачейи
          Message 4 of 17 , Feb 8, 2011
            W dniu 6 lutego 2011 20:39 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
            Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@...> napisał:

            > przy kooperacji z tow. Helmutem Walteryczem powstało przy okazji niejako
            > haslo w Encyklopedii:
            > (...) Szcziszczat!

            Szcziszczat! Inicjatywy piękne jak Michał Miotke o poranku! Sam też coś
            skrobnę w niedługim czasie – w sumie jak nikt nie ma siły na liście gardłować
            to nic lepszego niż ciupakkomanderowe strony nie pozostaje.

            --
            z socjalistycznym pozdrowieniem
            akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
            Message 5 of 17 , Feb 8, 2011
              Można się jeszcze ostatecznie w trumnie położyć. Dobrze robi na
              kręgosłup. Serio mówię, Jak dziś wstałem to jak nowo narodzony! Tyle
              że dalej martwy ehehe ehehe eh krgh <zaczynam kaszleć i rzęzić po czym
              wypluwam soczystego kłaczka>
              Przykro mi że demoralizuje dziatwę.
              Wiecie że Kryształowy upadł?! Właśnie to mnie wyrwało z trumny na
              chwile! Takie rzeczy nie dzieją się często. Kolejny znak końca
              v-świata młehehe.
              Ide do siebie. Do trumny się znaczy.

              --
              martwiak
            • Alojzy Pupka
              Message 6 of 17 , Feb 8, 2011
                W dniu 9 lutego 2011 01:28 użytkownik SB <bezpieka@...> napisał:

                > Przykro mi że demoralizuje dziatwę.

                Zawsze myślałem że prędzej istnienie MW może kogokolwiek zde-
                moralizować, niż nawoływanie do zwinięcia interesu ;P

                > Wiecie że Kryształowy upadł?! Właśnie to mnie wyrwało z trumny na
                > chwile! Takie rzeczy nie dzieją się często. Kolejny znak końca
                > v-świata młehehe.

                Co jak co, ale akurat obalenie zakurzonego muzealnego eksponatu,
                sprawującego swoją funkcję od lat, i to od lat w ten sam – pasywny
                i stronniczy – sposób, świadczyć może chyba tylko i wyłącznie o ja-
                kimś drgnięciu w letargu. Oczywiście, nie w polityce wewnętrznej,
                ale jednak każdy przejaw jest dobry.

                > Ide do siebie. Do trumny się znaczy.

                Tak się po cichu bałem że ten przesyt winkoskrętną fabularyzacją
                nie wyjdzie Wam na zdrowie. Wirtualne państwo to oczywiście nie-
                mal wyłącznie domena wyobraźni, ale trzeba znać granicę między
                społeczno-polityczną narracją w przestrzeni symulacji państwa, a
                budzącym, bądź co bądź, lekki uśmiech politowania przefabularyzo-
                waniem w stylu naszej siostry – Winktown.

                Message 7 of 17 , Feb 9, 2011

                  --
                  Ivo

                • SB
                  Message 8 of 17 , Feb 9, 2011
                    W dniu 9 lutego 2011 02:58 użytkownik Alojzy Pupka
                    <alojzypupka@...> napisał:

                    > Zawsze myślałem że prędzej istnienie MW może kogokolwiek zde-
                    > moralizować, niż nawoływanie do zwinięcia interesu ;P

                    Wandejską dziatwe!

> [...]
                    > i stronniczy - sposób, świadczyć może chyba tylko i wyłącznie o ja-
                    > kimś drgnięciu w letargu. Oczywiście, nie w polityce wewnętrznej,

                    Kryształowy był odwieczny i niezniszczalny. Skoro upadła znaczy że
                    kuniec świata.

> [...]
                    > budzącym, bądź co bądź, lekki uśmiech politowania przefabularyzo-
                    > waniem w stylu naszej siostry - Winktown.

                    Jakoś się trzeba było ratować jak nudy i badziewie tu było. A że nie
                    pomogło... no cóż i tak było fajnie dośc.

                    Ivo jeśli tylko ktoś zechce to bardzo chętnie. Niech prezio powoła
                    nowego szefa SB i wszystko oddam.

                    --
                    ja
                  • Alojzy Pupka
                    Message 9 of 17 , Feb 9, 2011
                      > Kryształowy był odwieczny i niezniszczalny. Skoro upadła znaczy że
                      > kuniec świata.

                      Diuk Statut SG był od trzech lat z hakiem. Nie był ani pierwszy, ani od-
                      wieczny. Ani niezastąpiony. I nic nie upadło, ani końca nie ma. Raczej
                      epizod IV, kiciu.

                      > Jakoś się trzeba było ratować jak nudy i badziewie tu było. A że nie
                      > pomogło... no cóż i tak było fajnie dość.

                      Czy było fajnie – to subiektywna ocena. Ja patrzę na efekty i są takie,
                      że kolejnego człowieka de facto straciliśmy. Moim skromnym nie przez
                      nudy i badziewie, które zesłał nam prosto z Wszechczasu świecki Wan-
                      da, tylko przez nudy i badziewie w wykonaniu nas wszystkich, z Wami
                      włącznie. Nikt nikogo do zabawy nie zmusza, ale gadanie że jest do du-
                      py najmniej pomaga to zmienić.

                      > Ivo jeśli tylko ktoś zechce to bardzo chętnie. Niech prezio powoła
                      > nowego szefa SB i wszystko oddam.

                      Najpierw musiałby prezio być między nami.

                      Message 10 of 17 , Feb 9, 2011
                        W dniu 9 lutego 2011 19:09 użytkownik Alojzy Pupka
                        <alojzypupka@...> napisał:

                        > Diuk Statut SG był od trzech lat z hakiem. Nie był ani pierwszy, ani od-
                        > wieczny. Ani niezastąpiony. I nic nie upadło, ani końca nie ma. Raczej
                        > epizod IV, kiciu.

                        Dla mnie był mumio.

> [...]
                        > da, tylko przez nudy i badziewie w wykonaniu nas wszystkich, z Wami
                        > włącznie. Nikt nikogo do zabawy nie zmusza, ale gadanie że jest do du-

                        No ale ja już przecież nie chce tego zmienić! Wszystko jest w moim
                        starodawnym tekście z którym mieliście polemizować!!!:P

                        > Najpierw musiałby prezio być między nami.

                        hihihihih

                        --
                        martwiak.
                      • Alojzy Pupka
                        Message 11 of 17 , Feb 9, 2011
                          W dniu 9 lutego 2011 20:03 użytkownik SB <bezpieka@...> napisał:

                          > Dla mnie był mumio.

                          Dla mnie był zakonserwowanym na swoim stanowisku, pełnym dobrych
                          chęci, ale nie mającym dość energii i zdecydowania by cokolwiek po-
                          pchnąć w którąkolwiek stronę[1], umiarkowanie szkodliwym, choć tylko
                          z rzadka aktywowanym agentem sarmackim. Stawiam diamenty prze-
                          ciw orzechom, że to SRS go na stołek wysłała, ale że podupadła to
                          i on zaczął być bardziej samosterowny. Niekoniecznie z dobrym skut-
                          kiem. W każdym razie, jego odejście oceniam bardzo pozytywnie.

                          > No ale ja już przecież nie chce tego zmienić! Wszystko jest w moim
                          > starodawnym tekście z którym mieliście polemizować!!!:P

                          A, chyba nawet wiem o czym mówisz. Wygrzebię i pierdzielnę w końcu
                          tę polemikę, bo w sumie co innego mamy w dzisiejszych czasach robić?
                          :)

                          > hihihihih

                          To wcale śmieszne nie jest. Wysłałem mu ostatnie ponaglenie wczoraj
                          i jeśli się nie obudzi, to robimy impiczment.

                          Message 12 of 17 , Feb 9, 2011
                            W dniu 9 lutego 2011 23:49 użytkownik Alojzy Pupka
                            <alojzypupka@...> napisał:

                            > (...) pełnym dobrych
                            > chęci, ale nie mającym dość energii i zdecydowania by cokolwiek po-
                            > pchnąć w którąkolwiek stronę[1],

                            Zapomniałem o przypisie :P

                            [1] – w tym zakresie mocno przypomina mnie teraz ;)

                            Message 13 of 17 , Feb 9, 2011
                              <alojzypupka@...> napisał:

> [...]
                              > i on zaczął być bardziej samosterowny. Niekoniecznie z dobrym skut-
                              > kiem. W każdym razie, jego odejście oceniam bardzo pozytywnie.

                              A dla mnie KUNIEC świata.

                              > A, chyba nawet wiem o czym mówisz. Wygrzebię i pierdzielnę w końcu
                              > tę polemikę, bo w sumie co innego mamy w dzisiejszych czasach robić?
                              > :)

                              :D czekam! Dałem Struszynowi żeby jak bedzie gazetka druknął. Ale ni
                              ma na razie.

                              > To wcale śmieszne nie jest. Wysłałem mu ostatnie ponaglenie wczoraj
                              > i jeśli się nie obudzi, to robimy impiczment.

                              O to może skoro już mamy doświadczenie prezydentów klonów, to milicja
                              wypuściłaby mojego żywego klona? Niee nie pozwalam!

                              --
                              :D
                            • Alojzy Pupka
                              Message 14 of 17 , Feb 9, 2011
                                W dniu 10 lutego 2011 00:38 użytkownik SB <bezpieka@...> napisał:

                                > :D czekam! Dałem Struszynowi żeby jak bedzie gazetka druknął. Ale ni
                                > ma na razie.

                                Trochę cierpliwości, najpierw Wandeę wypuszczę, bo z wiadomych przyczyn
                                leżała odłogiem trochę, ale potem coś skrobnę na bank.

                                > O to może skoro już mamy doświadczenie prezydentów klonów, to milicja
                                > wypuściłaby mojego żywego klona? Niee nie pozwalam!

                                Nie ma prezydenta, który pełni obowiązki KLSW obecnie, ale i tak wpadnę na
                                komisariat i polecę im pośpieszyć się z tą sprawą. Zwłaszcza że, jak słysza-
                                łem nieoficjalnie, badania genetyczne potwierdziły że to najprawdziwszy klon,
                                a strona ciprofloksacyjna twierdzi że znalazła gdzieś w górach szczątki na-
                                szej łajby kosmicznej, z jednym zwęglonym ciałem, najprawdopodobniej śc.p.
                                prezydenta.

                                Message 15 of 17 , Feb 10, 2011
> [...]
                                  > szej łajby kosmicznej, z jednym zwęglonym ciałem, najprawdopodobniej śc.p.

                                  Ja bym nie wypuszczał. Przylazło to to od Winków, wiadomo czy on się
                                  tam czymś nie zaraził? Napromieniował? Może on wampir, albo inny ghul?
                                  Cholera wie. Kołkiem takiego przybić do trumny i tyle. Bo inaczej
                                  wyłaził będzie. O nie przymierzając jak ja np.

                                  --
                                  Już nie pamiętam kto.
                                • Alojzy Pupka
                                  Message 16 of 17 , Feb 10, 2011
                                    W dniu 10 lutego 2011 11:38 użytkownik SB <bezpieka@...> napisał:

> [...]
                                    > Cholera wie. Kołkiem takiego przybić do trumny i tyle. Bo inaczej
                                    > wyłaził będzie. O nie przymierzając jak ja np.

                                    Międzynarodowa komisja bada sprawę i opublikuje raport kiedy dojdzie do
                                    wniosków, a do tego czasu proszę sobie darować pieniactwo!

                                    --
                                    z socjalistycznym pozdrowieniem
                                    akć mdgr ppłk Alojzy Pupka
                                    komisarz, kwiaton, elektron
                                  • UOB
                                    Message 17 of 17 , Feb 10, 2011
                                      On Thu, 10 Feb 2011 11:38:14 +0100, SB <bezpieka@...> wrote:

> [...]
                                      > Cholera wie. Kołkiem takiego przybić do trumny i tyle. Bo inaczej
                                      > wyłaził będzie. O nie przymierzając jak ja np.

                                      W imieniu Urzędu Ochrony Biedy, zaprzeczam, jakobyśmy cokolwiek znaleźli.
                                      W tej sprawie trwa drobiazgowe śledztwo prowadzone przez II Wydział UOB.
                                      Jego rezultaty, jak i tożsamość zwłok, których nie znaleźliśmy zostaną
                                      ogłoszone w bliżej nieokreślonym terminie. W dodatku, co ustaliliśmy
                                      w porozumieniu z Dziekanem Wydziału Medycznego Głodującego Uniwersytetu
                                      im. Krzysztofa Putry, tj. mną, rzeczone zwłoki zostaną pochowane na
                                      terytorium Biednej Republiki Ciprofloksji, z przyczyn sanepidowych.

                                      A propos. Kto projektował ten pojazd? Szczegółowe badanie, które
                                      przeprowadziliśmy wykazało, że pianka izolacyjna była przyklejona na klej
                                      szkolny. Również testowaliśmy to rozwiązanie, ale doszliśmy do wniosku,
                                      że jest zbyt oczywiste.

                                      --
                                      medic inginer Alexandru Bascilor
                                      Director Birou Securitate Sărăciei