Urlaub

  • alojzypupka
    Message 1 of 14 , Jul 1, 2010
      Wprd!

      Nie ma mnie mniej wiecej do czwartku. Mam zasieg, wiec sledzilbym co sie dzieje gdyby... cos sie dzialo. No, ale niestety. Sezon ogorkowy w pelni.

      Prosilbym o kontakt towarzysza Peruna, bo bede w Trojmiescie przejazdem.

      mein dragor Pupkenstein
    • Stru
      Message 2 of 14 , Jul 2, 2010
        W dniu 1 lipca 2010 11:41 użytkownik alojzypupka
        <alojzypupka@...> napisał:

        > Wprd!
        >
        > Nie ma mnie mniej wiecej do czwartku. Mam zasieg, wiec sledzilbym co sie dzieje gdyby... cos sie dzialo. No, ale niestety. Sezon ogorkowy w pelni.

        Chyba towarzysz się nie spodziewał, że ktoś w ogóle przeczyta Wasz
        mail. A tu niespodzianka.

        --
        Towarzysz Struszyński,
        gg: 12777250
        Message 3 of 14 , Jul 6, 2010
          2010/7/1 alojzypupka <alojzypupka@...>

> [...]
          >
          > Prosilbym o kontakt towarzysza Peruna, bo bede w Trojmiescie przejazdem.

          O kurwa!

          To zapraszam Was do mojego gabinetu w godzinach konsultacji ;)

          A powa�nie, to napiszcie lub dzwo�cie. Jutro po po�udniu jestem do
          dyspozycji.

          --
          Perun

          Message 4 of 14 , May 26, 2011
            Do następnego wtorku-środy będę offline. Pozdros!

            --
            Ivo
            Homeopat Generalny Anhaltu

          • Stru
            Message 5 of 14 , May 26, 2011
              W dniu 26 maja 2011 20:54 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
              Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@...> napisał:

              > Do następnego wtorku-środy będę offline. Pozdros!

              Powinniśmy zdefiniować słowo "offline". Co ono oznacza? W jakich
              kontekstach się pojawia? Kiedy jest używane? Wandejczyk mówi "będę
              offline" kiedy zamierza:
              a) oflinieć
              b) wejść w ciąg alkoholowy
              c) udać się samodzielnie, z własnej woli do E3

              innych możliwości nie widzę. A towarzysze?

              --
              Towarzysz Struszyński,
              gg: 12777250
              Message 6 of 14 , May 26, 2011
                2011/5/26 Stru <struszynski@...>

> [...]
                > b) wejść w ciąg alkoholowy
                > c) udać się samodzielnie, z własnej woli do E3
                >
                > innych możliwości nie widzę. A towarzysze?

                Łotewer. Będę niedostępny, nieosiągalny.
                --
                Ivo
                Homeopat Generalny Anhaltu

              • Alojzy Pupka
                Message 7 of 14 , May 26, 2011
                  W dniu 26 maja 2011 22:53 użytkownik Stru <struszynski@...> napisał:

> [...]
                  > b) wejść w ciąg alkoholowy
                  > c) udać się samodzielnie, z własnej woli do E3
                  >
                  > innych możliwości nie widzę. A towarzysze?

                  Ofliniącego towarzysza jeszcze nie widziałem, natomiast pora w której
                  nitopsynitowilki zazwyczaj linieją, już minęła. Być może być "offline",
                  oznacza siedzieć na podsłuchu telefonicznym i tylko cicho notować,
                  nie przypominając że rozmowa jest kontrolowana?

                  Przykro mi że ja też jestem nieco oflajn, ale tak to bywa w życiu. Zbie-
                  ram się od tygodnia coby rejestracje naprawić i ciągle coś mi przeszka-
                  dza. Ale postaram się nadrobić wszystko jak tylko Wanda da.

                  --
                  z socjalistycznym pozdrowieniem
                  akć mdgr ppłk Alojzy Pupka

                  I to zło musimy wykorzenić od podstaw.”