rw 2

  • Stru
    Message 1 of 7 , Jun 3, 2010
      jak by co, to właśnie odpaliłem serwer dla Radia Wandyja 2 i nadaję
      radziecko-koreańskie kawałki, z dodatkiem kubańskich psalmów o che.

      --
      Towarzysz Struszyński,
      gg: 12777250
      Message 2 of 7 , Jun 3, 2010
        W dniu 3 czerwca 2010 20:56 użytkownik Stru <struszynski@...> napisał:
        > jak by co, to właśnie odpaliłem serwer dla Radia Wandyja 2 i nadaję
        > radziecko-koreańskie kawałki, z dodatkiem kubańskich psalmów o che.

> [...]

        O kurwa! On żyje!
        Towarzyszu! Zdrastvuitie!
        Zaraz sobie radyjko załącze.

        --
        Palpatyn Zgonarcha Lepki
      • Stru
        Message 3 of 7 , Jun 3, 2010
          W dniu 3 czerwca 2010 20:59 użytkownik Palpatyn Zgonarcha Lepki
          <pzlepki@...> napisał:

          > Towarzyszu! Zdrastvuitie!
          > Zaraz sobie radyjko załącze.

          Jak widzę (1 słuchacz z Warszawy), towarzysz załączył. Zatem spieszę
          poinformować o tym, co leci.
          Wcześniej dało się słyszeć głos towarzysza Kalinina (tego Kalinina,
          tj. na cześć którego przemianowano pewne miasto na Kalingrad) -
          przemowa miała miejsce w rocznicy rewolucji październikowej. Po tej
          mowie rozbrzmiewał kawałek na cześć rewolucji październikowej w
          wykonaniu Magomaeva. A następnie do chwili obecnej lecą bardziej
          żołnierskie utwory z repertuaru tzw. chóru armii czerwonej, a
          właściwie Zespołu Aleksandrowa, bo tak w formalnym skrócie można
          nazwać ten dość rozbudowany zespół. Mały przerywnik - orkiestra
          pewnego Ministerstwa ZSSR z marszem :)

          Co dalej? Słuchajcie!

          --
          Towarzysz Struszyński,
          gg: 12777250
          Message 4 of 7 , Jun 4, 2010
            W dniu 3 czerwca 2010 20:56 u�ytkownik Stru <struszynski@...> napisa�:

            > jak by co, to w�a�nie odpali�em serwer dla Radia Wandyja 2 i nadaj�
            > radziecko-korea�skie kawa�ki, z dodatkiem kuba�skich psalm�w o che.

            Wiwat Stru!

            Wracajcie do nas jak najszybciej!

            --
            Perun

          • Alojzy Pupka
            Message 5 of 7 , Jun 4, 2010
              W dniu 3 czerwca 2010 20:56 użytkownik Stru <struszynski@...> napisał:

              > jak by co, to właśnie odpaliłem serwer dla Radia Wandyja 2 i nadaję
              > radziecko-koreańskie kawałki, z dodatkiem kubańskich psalmów o che.

              A teraz czemu nie gra?! Ja chcę teraz!

              --
              Al Pupa
            • Stru
              Message 6 of 7 , Jun 4, 2010
                W dniu 4 czerwca 2010 13:37 użytkownik Alojzy Pupka
                <alojzypupka@...> napisał:

                > A teraz czemu nie gra?! Ja chcę teraz!

                Bo jestem w pracy. Domowy sprzęt z wyboru nie jest odpalany zdalnie i
                nic tutaj nie poradzę. Zasadniczo jednak zamierzam odnawiać tę
                "audycję" a jak czas pozwoli, uzupełniać i rozwijać, a może i dodawać
                jakieś komentarze?

                --
                Towarzysz Struszyński,
                gg: 12777250
                Message 7 of 7 , Jun 4, 2010
                  W dniu 4 czerwca 2010 15:19 użytkownik Stru <struszynski@...> napisał:
                  > W dniu 4 czerwca 2010 13:37 użytkownik Alojzy Pupka
                  > <alojzypupka@...> napisał:

                  Jak by co, to zapodałem. Georgy Vinogradov - Leninskie gory teraz,
                  później nawet i po chińsku mówią. Kilka minut na radzieckie science
                  fiction też się znalazło. No.

                  --
                  Towarzysz Struszyński,
                  gg: 12777250