Ivo, Super Ququł i in.

  • Stru
    Message 1 of 3 , Apr 1 1:07 AM
      No dobra, żeby nie było, że mam jakieś złe intencje wobec Ivo, pozwolę
      sobie przekazać mu w Super Ququł Fajter III przyzwoitego kukuła. Może
      to nic szczególnego, ale odinosłem wrażenie że całą ta chujowa sprawa
      z Ivo jest kompletnie nie potrzebna. Zawsze uważałem, że Ivo to
      sensowny facet, który ma wiele fajnych pomysłów i cenię sobie jego
      aktywność. Nie wiem, skąd przyszło mu do głowy, że miałbym je
      torpedować - tak nie jest - ale zamiast dodać mu otuchy, wpędziłem się
      w jakieś bezsensowne gierki słowne. Mniemam, że drużyna Kis Lanyok
      jest drużyną towarzysza Ivo. Udało mi się wychodować samicę o dość
      atrakcyjnych naturalnych parametrach 56/33/44/39, nazwaną
      Megaloblaster, którą tejże drużynie przekazałem. Przy okazji -
      przycisk i opcja "przekaż kukuła" najwyraźniej działą poprawnie, ale w
      tej materii musi się jeszcze wypowiedzieć sam Ivo, jak wróci z urlopu.

      --
      Towarzysz Struszyński,
      gg: 12777250
      Message 2 of 3 , Apr 1 8:08 AM
        2010/4/1 Stru <struszynski@...>

> [...]
        > Towarzysz Struszyński,
        > gg: 12777250
        >

        > Jeszcze jestem:) Dziękuję za te słowa i przepraszam a fochostrzelnictwo.

        Kukulica wspaniała! Jestem bardzo wdzięczny!

        --
        st. sierż. szt. Ivo "Ingawaar"Csepel
        Czarnuch i neokid.

        gg: 5605921
        skype: scianawschod

      • Stru
        Message 3 of 3 , Apr 1 8:25 AM
          W dniu 1 kwietnia 2010 17:08 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" Csepel
          <ingawaar@...> napisał:

          > Kukulica wspaniała! Jestem bardzo wdzięczny!

          Oby Wam się przysłużyła!

          --
          Towarzysz Struszyński,
          gg: 12777250