Re: Wandystan: Posunięcie w czasie

  • Grigorij
    Message 1 of 9 , Feb 1, 2010
      Mam nadzieję, że wszyscy bumelanci już się zapisali?

      --
      Grigorij
    • Alchien
      Message 2 of 9 , Feb 1, 2010
        Nie, ale się zapiszą. Zawaliła kancelaria papieska.

        Tak czy inaczej, dziś wieczorem zaczynamy imprezę ;)

        Pozdrawiam,
        C.S.P., OŚ

        Wiadomość napisana w dniu 2010-02-01, o godz. 10:32, przez Grigorij:

        > Mam nadzieję, że wszyscy bumelanci już się zapisali?
        >
        > --
        > Grigorij

        Rezerwując wczesniej kupisz bilety lotnicze taniej!
        Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f25a9
      • Grigorij
        Message 3 of 9 , Feb 1, 2010
          W dniu 1 lutego 2010 12:31 użytkownik Alchien <alchien@...> napisał:
          > Nie, ale się zapiszą. Zawaliła kancelaria papieska.

          Czas rozpalać stosy! Precz z bumelantyzmem!

          --
          Grigorij
        • Stru
          Message 4 of 9 , Feb 1, 2010
            W dniu 31 stycznia 2010 23:45 użytkownik Alojzy Pupka
            <alojzypupka@...> napisał:

            > OV ma i na takich metody. Jeszcze będziecie wzywać świeckiego
            > Mirtha Zawsze Dziewicę patrząc na płonący stos!

            O proszę, mówicie już jak Winkowa inkwizycja! Niemniej jednak nie
            czuję się z tymi zabobonami związany. Są w dodatku takie jakieś
            sarmackie.... Ble, tfu. Aczkolwiek trzymam kciuki za papieżycę.

            --
            Towarzysz Struszyński,
            gg: 12777250
            Message 5 of 9 , Feb 4, 2010
              Jak rozumiem nie dochodzą do mnie wiadomości z LD Soboru? Bo nie
              wierze, żeby znowu były jakieś przesunięcia?

              --
              Grigorij